Διαβάστηκε από 79019αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/3/2011
Από φάση διακριτικής αλλά πολύ ουσιαστικής ανανέωσης περνά το i10. Το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της Hyundai υιοθέτησε μικρές αισθητικές αλλαγές εμπρός και πίσω, ικανές να το κάνουν να δείχνει αρκετά μοντέρνο και ενδιαφέρον σχεδιαστικά. Η σημαντικότερη όμως "είδηση" σχετικά με το ανανεωμένο i10, έχει να κάνει με τις αλλαγές στους κινητήρες του. Συγκεκριμένα, στη γκάμα του συναντάμε πλέον, ένα εντελώς νέο μοτέρ με χωρητικότητα 1,0 λίτρου και απόδοση 69 ονομαστικούς ίππους (ο μέχρι τώρα αρχικός κινητήρας του i10 ήταν 1,1 λίτρων με 66 ίππους). Οι εκπομπές CO2 που ανακοινώνει η Hyundai για τον εν λόγω καινούριο κινητήρα, είναι μόλις 99 γρ./χλμ. (δηλαδή δεν θα απαιτούνται τέλη κυκλοφορίας), αφού το αυτοκίνητο συνοδεύεται από εφαρμογές εξοικονόμησης ενέργειας, όπως είναι το σύστημα start/stop. Εκτός απροόπτου, στη γκάμα του i10 θα παραμείνει και το σημερινό μοτέρ των 1,2 λίτρων - 78 ίππων. Σημειώστε πως, παρόλο που αρχικά το λανσάρισμα του i10 ήταν προγραμματισμένο για τον Απρίλιο, τελικά δεν αποκλείεται να καθυστερήσει λίγο παραπάνω.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές που φέρει το ανανεωμένο Hyundai i10 είναι ευδιάκριτες και εντοπίζονται κυρίως σε προφυλακτήρα, φωτιστικά σώματα, μάσκα και καπό. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η προσθήκη στη γκάμα ενός νέου κινητήρα 1,0 λίτρου με μόλις 99 γρ. εκπομπές CO2 ανά χλμ.
Τα νέα μοντέλα που έρχονται στην Ελλάδα το 2μηνο Μαρτίου - Απριλίου