Διαβάστηκε από 17371αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/3/2011
Δυναμικός, αλλά και οικονομικός
Ο υπερσύγχρονος V6 αλουμινένιος κινητήρας των 3,5 λτ. είναι μεταξένιο, δυνατός, αλλά και οικονομικός… Τι άλλο να ζητήσεις;
Ο ολοκαίνουργιος, αλουμινένιος, μεταβλητού χρονισμού, 24βάλβδιδος V6 κινητήρας των 3.498 κ.εκ χρησιμοποιεί σύστημα άμεσου ψεκασμού 3ης γενιάς με πιεζοηλεκτρικά μπεκ. Χάρη στα τελευταία, ο αριθμός των αναφλέξεων σε ένα κύκλο καύσης μπορεί να φτάσει ακόμη και τις 5, ανάλογα με τις συνθήκες για την απόλυτη αξιοποίηση του μίγματος. Η απόδοση φθάνει τους 306 ίππους, τη στιγμή που η ροπή είναι 370 Nm από τις 3.500 - 5.250 σ.α.λ και ο V6 συνδυάζεται με το κιβώτιο 7G Tronic 2ης γενιάς, βελτιωμένο στην εξοικονόμηση καυσίμου, στην ταχύτητα αλλαγής και στη μείωση των κραδασμών και του θορύβου.
Η πράξη είναι ακόμη καλύτερη από τη θεωρία! Ο κινητήρας λειτουργεί μεταξένια, χωρίς κανένα κραδασμό και όταν του ζητηθεί, δείχνει τα δόντια του παράγοντας όμορφο ήχο, αλλά κυρίως επιταχύνοντας τα 1.735 κιλά του αμαξώματος με δύναμη. Έτσι τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση μόλις 6,1 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 6,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 159 γρ./χλμ. Αξίζει να σημειώσουμε πως το σύστημα ECO Start/Stop δουλεύει ιδανικά, χωρίς καθυστερήσεις και λάθη.