ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/3/2011
TEST
Αν ήμουν πλούσιος…
Βιτρίνα τεχνολογίας
Διαβάστηκε από 17371 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/3/2011
Η νέα, πιο εκλεπτυσμένη, πιο οδηγοκεντρική και πιο ολοκληρωμένη Mercedes CLS ξαναγράφει τους κανόνες στην κατηγορία των τετράθυρων κουπέ που η ίδια δημιούργησε. Πώς να μην είναι λοιπόν στη λίστα με τα προς απόκτηση αυτοκίνητα όσων η λέξη
Μουσείο τεχνολογίας σε τέσσερις τροχούς θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε τη νέα Mercedes-Benz CLS. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η τοποθέτηση ενός νέου ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης, το οποίο, εκτός από το ότι προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στο χειρισμό του τιμονιού, συνεισφέρει και στη μείωσης της κατανάλωσης.
Η νέα, πιο εκλεπτυσμένη, πιο οδηγοκεντρική και πιο ολοκληρωμένη Mercedes CLS ξαναγράφει τους κανόνες στην κατηγορία των τετράθυρων κουπέ που η ίδια δημιούργησε. Πώς να μην είναι λοιπόν στη λίστα με τα προς απόκτηση αυτοκίνητα όσων η λέξη
Το τεχνολογικό υπόβαθρο της νέας Mercedes CLS είναι εντυπωσιακό και περιλαμβάνει πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων που εξασφαλίζουν κορυφαία ενεργητική και παθητική ασφάλεια.
Όταν το τιμόνι δεν κινείται, το σύστημα δεν καταναλώνει καθόλου ενέργεια για τη λειτουργία του. Έτσι, εξασφαλίζεται μείωση κατανάλωσης κατά 0,3 λίτρα και περιορισμός των εκπομπών CO2 κατά 7 γραμμάρια σε σχέση με ό,τι ίσχυε στο προηγούμενο μοντέλο. Εν τω μεταξύ, τα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα της CLS διαθέτουν 71 λάμπες τεχνολογίας LED υψηλής αποδοτικότητας. Τονίζεται ότι προσομοιώνουν πολύ καλύτερα το φως της ημέρας σε σχέση με τα γνωστά μας φώτα xenon και ότι έχουν 5 φορές μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (περίπου 10.000 ώρες). Νέες εφαρμογές αποτελούν το σύστημα εντοπισμού άλλου οχήματος στην "τυφλή" γωνία των καθρεφτών (Active Blind Spot Assist), αλλά και η τεχνολογία αποφυγής ακούσιας αναχώρησης από τη λωρίδα (Active Lane Keeping Assist). Στην πρώτη περίπτωση, ο οδηγός ειδοποιείται ηχητικά και οπτικά, ενώ το δεύτερο σύστημα συνεργάζεται και με το ESP, φρενάροντας τους κατάλληλους τροχούς και ασκώντας αντίθετη ροπή στο τιμόνι, προκειμένου το αυτοκίνητο να μην αλλάξει λωρίδα ή βγει εκτός ορίων του δρόμου κατά λάθος. Συνολικά, η νέα CLS διαθέτει πλήθος συστημάτων ασφαλείας, που έχουμε δει και σε άλλες Mercedes, όπως π.χ. τα:
• Adaptive Brake (Ηλεκτρονικό φρένο στην κίνηση και σε εκκίνηση σε ανηφόρα)
• Adaptive Highbeam Assist (Προσαρμοζόμενο ύψος δέσμης φωτός ανάλογα την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα)
• Brake Assist Plus (Ανιχνεύει επικείμενη σύγκρουση με όχημα που έρχεται από πίσω)
• Speed Limit Assist (Ειδική κάμερα καταγράφει τις πινακίδες με τα όρια ταχύτητας και προβάλλει τη σχετική πληροφορία στον πίνακα οργάνων)
• Νight View Assist Plus (Κάμερα υπέρυθρων ακτινών εντοπίζει τη νύχτα εμπόδια στο δρόμο, όπως πεζούς, και προβάλλει τη σχετική εικόνα στον πίνακα οργάνων)
• Parktronic (Σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος)
• Pre-Safe Brake (Ημιαυτόνομο σύστημα που προετοιμάζει το αυτοκίνητο για επικείμενη σύγκρουση, ενώ επεμβαίνει και στα φρένα).

 
 Nέα Mercedes CLS 350 CGI BlueEFFICIENCY
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Βιτρίνα τεχνολογίας
Χώροι
Στη δίαιτα…
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Εγγυήσεις- Εξοπλισμός- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Βαθμολογία