ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/3/2011
TEST
One (Country)man Show
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 16648 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/3/2011
«Πιπεράτο» στο δρόμο
H βασική έκδοση του Mini Countryman με τον 1.600άρη κινητήρα των 98 ίππων έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην παράσταση «ένα διαφορετικό αυτοκίνητο με κάπως πιο προσιτή τιμή απόκτησης».
Αν και η έλλειψη δύναμης είναι εμφανής, το Countryman One δεν έχει χάσει τη ρυθμισιμότητα των Mini και με κατάλληλους χειρισμούς προσφέρει εντυπωσιακά περάσματα!
Το Countryman στο δρόμο είναι τόσο ευχάριστο όσο και τα υπόλοιπα Mini, με τον οδηγό να γίνεται και πάλι αποδέκτης οδηγικής απόλαυσης σε ένα στροφιλίκι, μέσω του κορυφαίου σε αίσθηση και πολύ γρήγορου τιμονιού (με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση), αλλά και του ανάλογου επιλογέα. Η διαφορά έρχεται από την υψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης και κυρίως από τις μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω), που ευνοούν τις κλίσεις στις στροφές, χωρίς όμως αυτό να μεταφράζεται σε άτσαλη συμπεριφορά. Από την άλλη, βέβαια, η επιλογή αυτή εξασφαλίζει καλή άνεση, κάτι που θα εκτιμηθεί και εκτός δρόμου. Εκεί, το Countryman, παρά την απουσία της τετρακίνησης, μπορεί να κινηθεί με σχετική άνεση σε διαδρομές πατημένου χώματος, αφού είναι υψηλότερο από ένα μέσο αυτοκίνητο. Αν και η έλλειψη δύναμης είναι εμφανής, το Countryman One δεν έχει χάσει τη ρυθμισιμότητά του και με κατάλληλους χειρισμούς προσφέρει εντυπωσιακά περάσματα!
Κανένα παράπονο δεν έχουμε από την αίσθηση και την κορυφαία απόδοση των φρένων (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, δίσκοι πίσω).

 
 Mini Countryman One
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία