ΕΡΕΥΝΑ: Οι πραγματικές τιμές των μικρών αυτοκινήτων με πλήρη εξοπλισμό
Γιατί έτσι μας αρέσουν!
Διαβάστηκε από 102247αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/4/2011
Το καινούργιο σου αυτοκίνητο το θέλεις απ´ όλα. Όπως το σουβλάκι! Με ESP, 6 αερόσακους, όλο το ηλεκτρικό πακέτο, κ.λπ. Όμως, τότε, σε αντίθεση με το σουβλάκι, το κόστος ανεβαίνει. Και τότε, η τελική επιλογή γίνεται ακόμη πιο δύσκολη…
Στην εξοπλιστική λίστα ενός καινούργιου μοντέλου, για λόγους συνήθως κόστος, οι αρχικές ή βασικές εκδόσεις έχουν ένα σχετικά φτωχό επίπεδο εξοπλισμού, από όπου λείπουν κάποια ή και τα περισσότερα εκ των εξοπλιστικών στοιχείων άνεσης και ασφάλειας που θεωρούνται σήμερα "απαραίτητα" (με ή χωρίς εισαγωγικά). Έτσι, συχνά αυτές οι εκδόσεις μπορεί να είναι οι πιο φθηνές στην γκάμα, ωστόσο, ο αγοραστής θα οδηγηθεί σίγουρα σε κάποια από τις επόμενες και πιο καλά εξοπλισμένες, οι οποίες είναι όμως και πιο ακριβές. Η "πραγματική" τιμή ενός αυτοκινήτου, λοιπόν, δεν είναι η αρχική, αλλά αυτή της έκδοσης εκείνης που περιλαμβάνει ένα επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που οφείλει να έχει ένα σύγχρονο μοντέλο. Εμείς, παίρνοντας ως βάση τα μοντέλα της μικρής κατηγορίας, δηλαδή της πιο δημοφιλούς στη χώρα μας, σας παρουσιάζουμε σήμερα πώς διαμορφώνονται οι τιμές τους στις εκδόσεις εκείνες που έχουν αυτόν τον πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Τι ζητάμε σε έναν πλήρη εξοπλισμό
Στον τομέα της ασφάλειας, εκτός του ABS, που είναι υποχρεωτικό για όλα τα αυτοκίνητα, ένα σύγχρονο μοντέλο θα πρέπει να διαθέτει το Σύστημα Ελέγχου της Ευστάθειας (ή ESP, όπως το γνωρίζουμε), το οποίο άλλωστε θα γίνει και αυτό υποχρεωτικό σε μια 3ετία. Έπειτα, οι 6 αερόσακοι (μετωπικοί, κεφαλής, οροφής) πρέπει να βρίσκονται στον εξοπλισμό του. Σε ό,τι αφορά στην άνεση, το air condition είναι ένα στοιχείο που πρέπει οπωσδήποτε σε μια χώρα όπως η Ελλάδα να υπάρχει, ενώ τα ηλεκτρικά παράθυρα (τουλάχιστον 2), οι ηλεκτρικοί καθρέπτες και το ηχοσύστημα είναι επίσης, στην εποχή μας, σχεδόν αυτονόητα.
ΕΡΕΥΝΑ: Οι πραγματικές τιμές των μικρών αυτοκινήτων με πλήρη εξοπλισμό