Διαβάστηκε από 18081αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/4/2011
Εκρηκτικό και οικονομικό
Το υβριδικό σύστημα του
Touareg προσφέρει χαμηλή -για τα δεδομένα της κατηγορίας- κατανάλωση (8,2 λτ./100 χλμ.) και χαμηλές εκπομπές CO2 (193 γρ./χλμ).
Το Touareg διαθέτει το ίδιο υβριδικό σύστημα με την αντίστοιχη Porsche Cayenne, με την οποία άλλωστε έχουν στενή σχέση. Το κύριο εξάρτημά του είναι ένας ηλεκτροκινητήρας 47 ίππων/240V με ροπή 300 Nm. Είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον υπερτροφοδοτούμενο V6 των 3,0 λίτρων και 330 ίππων (από το Audi S4) και στο αυτόματο κιβώτιο. Η μετάβαση από την κίνηση με τον βενζινοκινητήρα, στην κίνηση με τον ηλεκτροκινητήρα είναι ανεπαίσθητη. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα σε πλήρη ισχύ, δίνει ιπποδύναμη 380 ίππων και ροπή 580 Nm. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα. Η μπαταρία νικελίου-μετάλλου υδριδίου ζυγίζει 79 κιλά, ενώ το συνολικό βάρος του υβριδικού συστήματος φτάνει τα 175 κιλά.
Οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές, αφού τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 6,5 δλ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα. Οι ρεπρίζ είναι ακόμα πιο εντυπωσιακές λόγω και του kickdown (60-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ και 80-120 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ).