Διαβάστηκε από 21494αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/6/2011
Το όφελος που προσφέρει το υγραέριο είναι σε κάθε περίπτωση μεγάλο, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η λύση θα πρέπει να συγκαταλέγεται στις επιλογές όσων αναζητούν την απόλυτη οικονομία. Επιλέγουμε τέσσερα από τα μοντέλα με υγραέριο που είτε κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, είτε αναμένονται εντός του 2011.
Το όφελος που προσφέρει το υγραέριο είναι σε κάθε περίπτωση μεγάλο, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η λύση θα πρέπει να συγκαταλέγεται στις επιλογές όσων αναζητούν την απόλυτη οικονομία. Επιλέγουμε τέσσερα από τα μοντέλα με υγραέριο που είτε κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, είτε αναμένονται εντός του 2011.
Οι καιροί αλλάζουν και οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία δεν πρέπει να μας αφήνουν αδιάφορους. ¶λλωστε, βασικοί φορείς των αλλαγών αυτών είναι οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες, ως γνωστόν, έχουν επιδοθεί σε μία άτυπη "κούρσα" εξέλιξης νέων και περισσότερο οικολογικών κινητήρων. Βέβαια, το οικολογικό ενδιαφέρον όλων σχετίζεται και άμεσα με τα πολύ ακριβά πλέον καύσιμα, στοιχείο που μεγαλώνει το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου. Σε αυτή την κατεύθυνση λοιπόν πολλοί έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους σε εναλλακτικές μορφές καυσίμου, όπως είναι το υγραέριο, το οποίο προσφέρει 2 πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα: είναι πιο φθηνό στην αγορά του από τη βενζίνη και ρυπαίνει λιγότερο το περιβάλλον.
Με την τιμή της βενζίνης να έχει ξεπεράσει τα 1,50 ευρώ/λίτρο, το υγραέριο γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές, αφού προσφέρει δύο πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα. Το σημαντικότερο από αυτά είναι ότι κοστίζει λιγότερο από το μισό της βενζίνης (0,65 με 0,69 ευρώ/λίτρο), προσφέροντας πολύ μεγάλη οικονομία στη χρήση. Μάλιστα, ανάλογα με τον κινητήρα, το όφελος μπορεί να φτάσει ή να ξεπεράσει ακόμα και τα 1.400 ευρώ το χρόνο. Επιπλέον, λόγω της σύστασής του, ρυπαίνει πολύ λιγότερο το περιβάλλον.
Επιλέγουμε τέσσερα από τα υγραεριοκίνητα μοντέλα, εκ των οποίων τα δύο βρίσκονται ήδη ανάμεσα μας, και τα υπόλοιπα δύο αναμένονται. Πρόκειται για τα Chevrolet Spark και SsangYong Actyon που ήδη διατίθενται με το ανάλογο κιτ μετατροπής τους σε υγρεαριοκίνητα, ενώ η Alfa Romeo MiTo και το Ford Fiesta αναμένονται εντός του έτους.