Διαβάστηκε από 21494αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/6/2011
Σε πιεσμένους ρυθμούς στις στροφές η υποστροφή είναι περιορισμένη, ενώ μόνο με άφημα του γκαζιού θα υποστρέψει ελαφρώς, χωρίς να τρομάξει τον οδηγό του
Η εργοστασιακή έκδοση του νέου Fiesta με υγραέριο διατίθεται ήδη στις ευρωπαϊκές αγορές εδώ και ένα περίπου χρόνο. Μέσα στο 2011 θα έρθει και στη χώρα μας, όπως επίσημα έχουν δηλώσει στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας της Ford. Εξωτερικά το μικρό υγραεριοκίνητο Ford δεν αναμένεται να έχει καμία απολύτως διαφορά από τις υπόλοιπες εκδόσεις του. Συνολικά η άλλοτε συντηρητική σχεδίαση, στη νέα γενιά έδωσε τη θέση της σε μια πιο νεανική και δυναμική, σύμφωνα με το Kinetic Design, που είδαμε για πρώτη φορά στο τελευταίας γενιάς Mondeo. Με αυτό, άλλωστε, το Fiesta εμφανίζει συγγενικά στοιχεία ως προς τη σχεδίαση του εμπρόσθιου και του πλαϊνού τμήματος, ενώ όπως και στο πίσω, κυριαρχούν τα έντονα νεύρα και οι καμπύλες επιφάνειες.
Το ταμπλό προσελκύει τα βλέμματα με τη σύγχρονη εικόνα του, ενώ, ποιοτικά, το μαλακό πλαστικό που καλύπτει ένα μεγάλο μέρος, παραπέμπει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας
Ο θάλαμος επιβατών του Fiesta συγκεντρώνει πρώτα απ´ όλα το ενδιαφέρον με την ξεχωριστή του εικόνα, η οποία είναι σύμφωνη με τη σχεδιαστική φιλοσοφία "Kinetic Design" του αμαξώματος. Το βλέμμα εστιάζει κυρίως στην κεντρική κονσόλα και στον πίνακα οργάνων με την ιδιόμορφη αισθητική, που πλαισιώνονται από επενδύσεις ασημί χρώματος, στοιχείο που συναντάται ακόμα στο τιμόνι, στον επιλογέα των ταχυτήτων και στις χειρολαβές των εμπρός θυρών.
Στο εμπρός τμήμα της καμπίνας το μεγάλο βάθος του ταμπλό εντείνει το αίσθημα της ευρυχωρίας, ωστόσο, πίσω, το διαθέσιμο πλάτος είναι μικρό για τη μετακίνηση ενός τρίτου ατόμου, ενώ τα στενά πλευρικά παράθυρα μειώνουν την ορατότητα. Τέλος, το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 281 λτ. (ή 295 λτ. με κιτ επισκευής ελαστικού) και το σχήμα του είναι εκμεταλλεύσιμο.
Κινητήρας
Στην Ευρώπη, το Fiesta με LPG χρησιμοποιεί το γνώριμο 1.400άρη κινητήρα των 96 ίππων. Διαθέτει ρεζερβουάρ υγραερίου 42 λίτρων και συνολική αυτονομία (και με τις δύο μορφές καυσίμου) που φτάνει τα 1.200 χιλιόμετρα.
Στο δρόμο
Χωρίς διαφορές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις αναμένεται να είναι και η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αφού εκεί δεν θα έχουμε αλλαγές. Έτσι, στις ευθείες το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κινηθεί με υψηλές ταχύτητες, παρουσιάζοντας πολύ καλή σταθερότητα, ενώ εξίσου ασφαλές είναι και σε μια διαδρομή με στροφές. Σε αυτή την περίπτωση, το νέο Fiesta παραμένει ευλαβικά στην προεπιλεγμένη πορεία και δύσκολα θα ανοίξει την τροχιά του, ακόμα και με το πόδι βαθιά στο γκάζι. Σε ενδεχόμενο που ο οδηγός για οποιοδήποτε λόγο αφήσει απότομα το δεξί πεντάλ πάνω σε μια κλειστή στροφή, το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει την τάση να "γυρίσει", αφού πρώτα έχει προειδοποιήσει και έχει δώσει το περιθώριο για να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις, μέσω του άμεσου τιμονιού και των αποτελεσματικών φρένων.