Διαβάστηκε από 21494αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/6/2011
Χωρίς να είναι απόλυτα μαλακή η ρύθμιση της ανάρτησής του, το Actyon εμφανίζει αρκετές κλίσεις στις στροφές
Η Ssangyong έχει ξεκινήσει τη διάθεση της ειδικής έκδοσης του υγραεριοκίνητου Actyon, με το οποίο μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί την χαμηλή τιμή του υγραερίου, προκειμένου να μειώσει δραστικά το κόστος της μετακίνησης του. H προσθήκη του συστήματος υγραεριοκίνησης γίνεται στις εγκαταστάσεις της Prima Auto Gas, μιας νέας υπηρεσίας της Chevellas που δημιουργήθηκε για αυτό τον σκοπό. Αλλαγή στο καθεστώς εγγύησης δεν υπάρχει, ενώ ο πελάτης επιβαρύνεται με 200¤, το ποσό που αφορά στο κόστος της απαραίτητης πιστοποίησης στο υπουργείο.
Σε καμία περίπτωση το Actyon δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο, αφού είναι προφανές ότι οι σχεδιαστές της εταιρείας ήθελαν ένα πολύ δυναμικό ύφος και το πέτυχαν. Ειδικά στο εμπρός μέρος όπου τα πολύ "θυμωμένα" φωτιστικά σώματα (σαν μάτια αετού όπως λέει η φίρμα) και η τονισμένη μάσκα εμπρός από το πολύ φουσκωμένο καπό (σαν ρύγχος καρχαρία) δημιουργούν μια απόλυτα ξεχωριστή και σίγουρα επιθετική εικόνα.
Σχεδιαστικά το εσωτερικό του Actyon είναι όμοιο με αυτό του Kyron
Στο εσωτερικό συναντούμε μια σχετικά λιτή κεντρική κονσόλα με καλή γενικά εργονομία εκτός από ορισμένους διακόπτες (κυρίως εκείνοι που βρίσκονται στο άνω αριστερό άκρο της) και οι οποίοι χρειάζονται κάποιο διάστημα εξοικείωσης σχετικά με την λειτουργία τους. Από πλευράς ποιότητας κατασκευής το επίπεδο είναι πολύ καλό και δεν εμφανίζονται τριγμοί ή άλλοι θόρυβοι ακόμη και σε εκτός δρόμου χρήση. Επίσης η χρήση μαλακού υλικού σε ένα ικανοποιητικά μεγάλο τμήμα του ταμπλό προσθέτει αρκετούς πόντους. Οι τιμές του αυτοκινήτου ξεκινούν από τα 23.850 ευρώ, ενώ υπάρχει και πριμ αγοράς της τάξης των 9.000 ευρώ με την τελική τιμή να διαμορφώνεται στα 14.850 ευρώ.
Κινητήρας
Το σύνολο βενζίνης των 2,3 λίτρων αποδίδει 150 ίππους, ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 164 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης (ως βενζινοκίνητο) είναι της τάξης των 11,5 λίτρων/100 χιλιόμετρα με τους ρύπους CO2 να είναι τα 259 γρ./χιλιόμετρο.
Στο δρόμο
Χωρίς να είναι απόλυτα μαλακή η ρύθμιση της ανάρτησής του, το Actyon εμφανίζει αρκετές κλίσεις στις στροφές. Η διαδρομή της ανάρτησης ευθύνεται εν μέρει γι´ αυτό, ενώ το μεγάλο προφίλ των ελαστικών το οποίο λυγίζει όταν το όχημα δέχεται μεγάλη πίεση επηρεάζει την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός. Το τιμόνι είναι αργό κατά την περιστροφή του από άκρη σε άκρη, δεν υστερεί σημαντικά όμως σε πληροφόρηση. Βασικό προσόν σε κάθε διαδρομή είναι η άνεση των επιβατών παρά τις κάποιες νευρικές αντιδράσεις, κυρίως, του πίσω άξονα πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες.