Διαβάστηκε από 15202αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/7/2011
Ο κινητήρας των 180 ίππων κινεί σε γοργούς ρυθμούς το Q5 και παράλληλα, φροντίζει για τη διατήρηση της κατανάλωσης καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα.
Η βασική διαμόρφωση του 2λιτρου TFSI της Audi είναι αυτή που συναντούμε κάτω από την αρχική έκδοση του Q5. Σε αυτή την περίπτωση, το μοτέρ αποδίδει 180 ίππους και κυρίως, 320 Nm μόλις από τις 1.500 στροφές. Με αυτό το νούμερο της ροπής, είναι λογικό το μοτέρ αυτό να εμφανίζει κορυφαία ελαστικότητα και μαζί με το σχετικά αραιά κλιμακωμένο χειροκίνητο 6ατάχυτο κιβώτιο, να δίνει τη δυνατότητα στο βαρύ γερμανικό μοντέλο να κινηθεί σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς. Την ίδια στιγμή, η κατανάλωση καυσίμου παραμένει σε χαμηλά επίπεδα για το είδος του αυτοκινήτου, υποβοηθούμενη βέβαια και από το σύστημα Start&Stop του κινητήρα. Το μόνο ίσως παράπονό μας, έχει να κάνει με την υπέρ του δέοντος χαλαρή αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων που δε βοηθά στις γρήγορες αλλαγές.