Διαβάστηκε από 55047αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/7/2011
Ο διάδοχος στο θρόνο του
Η ώρα της ριζικής αλλαγής φθάνει για το Panda που θα συνεχίσει να "επενδύει" στους παράγοντες της
ενδιαφέρουσας εμφάνισης και στους οικονομικούς κινητήρες. Στη χώρα μας αναμένεται στα τέλη του έτους.
Από το 1980 οπότε και λανσαρίστηκε στην Ευρώπη μέχρι σήμερα, το Panda αποτελεί πραγματικό σημείο αναφοράς στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης. Η καινούρια γενιά του θα διαφέρει πολύ από οτιδήποτε άλλο έχουμε δει μέχρι τώρα.
Ενδιαφέρουσα σχεδίαση και νεανικό προφίλ είναι τα βασικά στοιχεία που θα χαρακτηρίζουν την εμφάνιση του νέου Fiat Panda.
Από την ηλεκτρικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική εικόνα που σας παρουσιάζουμε αποκλειστικά, φαίνεται πως το νέο μίνι μοντέλο της Fiat θα συνεχίσει να διαθέτει "παιχνιδιάρικη" και νεανική εμφάνιση, χωρίς όμως σχεδιαστικές ακρότητες. Η πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί θα είναι μια ελαφρώς τροποποιημένη εκδοχή αυτής που χρησιμοποιεί το 500. Πρόκειται για πλατφόρμα πραγματικό "πολυεργαλείο" στα χέρια του ομίλου Fiat που επιτρέπει στην ιταλική φίρμα να επενδύσει σε κόμπακτ διαστάσεων, πρακτικά και ευέλικτα μοντέλα με οικολογικές προδιαγραφές. Έμφαση στο κινητήρα 0,9 τούρμπο Η γκάμα του νέου Panda θα έχει ως σημείο αναφοράς το νέο TwinAir κινητήρα των 0,9 λίτρων που γνωρίσαμε πρόσφατα στο 500. Θυμίζουμε πως πρόκειται για 2κύλινδρο μοτέρ με υπερτροφοδότηση που αποδίδει 85 ονομαστικούς ίππους. Με αυτόν τον κινητήρα, η Fiat τονίζει πως επιτυγχάνει χαμηλές καταναλώσεις αλλά και περιορισμένες εκπομπές CO2. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στο 500, ο κινητήρας αυτός εκπέμπει 95 γρ./χλμ. CO2. Λογικά πάντως, εκτός από αυτό τον TwinAir, το νέο Panda θα χρησιμοποιεί και μια ακόμα πιο εξελιγμένη εκδοχή του σημερινού του μοτέρ των 1,2 λίτρων, με εκπομπές CO2 που θα κυμαίνονται κοντά στα 100-115 γρ./χλμ.
Τα σχέδια του νέου Panda έχει αναλάβει η ομάδα του διάσημου
Roberto Giolito. Πρόκειται για τον άνθρωπο από το "χέρι" του οποίου προήλθε η νέα γενιά του 500.