Διαβάστηκε από 45593αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/7/2011
Επισκεφθήκαμε το εργοστάσιο της Toyota στη Γαλλία, το TMMF για να δούμε από κοντά για πρώτη φορά το καινούργιο Yaris, ενώ περιηγηθήκαμε στην γραμμή παραγωγής λίγες μέρες πριν πάρουν «φωτιά» τα ρομπότ και το
ανθρώπινο δυναμικό.
Με μια ματιά
• Με πιο δυναμική εξωτερική σχεδίαση
• Αναβαθμισμένη ποιότητα και χώροι
• Κινητήρες 1,0, 1,33 και 1,4 λτ. (ντίζελ)
• Στην Ελλάδα αρχές Οκτωβρίου (τιμές στα τέλη Ιουλίου)
Tο λανσάρισμα της πολυαναμενόμενης τρίτης γενιάς του Yaris είναι προ των πυλών και πρόκειται να γίνει επίσημα στην Ελλάδα το πρώτο 10ήμερο του Οκτωβρίου, ενώ προς τα τέλη του Ιουλίου θα ανακοινωθούν οι τιμές και ο εξοπλισμός προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές να μπορούν να κάνουν τις πρώτες παραγγελίες. Παράλληλα, στις αρχές του Σεπτεμβρίου, θα γίνει και η οδηγική παρουσίαση του μοντέλου, την οποία αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Προς το παρόν στα πλαίσιο της στατικής παρουσίασης που έλαβε χώρα στο εργοστάσιο TMMF της Toyota στη Γαλλία, είδαμε από κοντά το νέο Yaris που εκ πρώτης όψεως, έδειξε πως έχει όλα τα φόντα να συνεχίσει την πολύ καλή πορεία των προκατόχων του.
Εξωτερικά το καινούργιο Yaris απέκτησε πιο ελκυστική εμφάνιση και διακριτικά δυναμικά χαρακτηριστικά που έλειπαν από τις προηγούμενες γενιές του. Επίσης, παρόλο που το μήκος του αυξήθηκε κατά 10 εκ., παραμένει κόμπακτ προς όφελος της ευελιξίας και της ευκολίας στην οδήγηση στις επιβαρυμένες αστικές συνθήκες.
Περισσότερο δυναμικό
Γυρίζοντας το χρόνο πίσω και συγκεκριμένα στο 1999, η Toyota έκανε την έκπληξη στη μικρή κατηγορία αφήνοντας στο παρελθόν το συντηρητικό Starlet για να περάσει στο ριζοσπαστικό Yaris. Έξι χρόνια αργότερα, το αντικατέστησε με το εκσυγχρονισμένο συνολικά υπάρχον δημοφιλές μικρό Toyota, το οποίο διαδέχεται φέτος το 3ο κατά σειρά ομώνυμο μοντέλο. Αυτό απέκτησε πιο ελκυστική εμφάνιση και το δυναμισμό που του έλειπε, ενώ σε συνδυασμό με την αύξηση του μήκους και του μεταξονίου κατά 100 και 50 χλστ. αντίστοιχα και τη μείωση του ύψους κατά 20 χλστ., οι αναλογίες του δείχνουν πιο ισορροπημένες. ¶ξιος αναφοράς είναι και ο κορυφαίος για την κατηγορία (σύμφωνα με την Toyota) αεροδυναμικός συντελεστής cd: 0.287.