Διαβάστηκε από 45593αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/7/2011
Τα τεχνολογίας Optimal Drive μηχανικά σύνολα βενζίνης των 1,0 και 1,33 λτ. και ο ντίζελ 1,4 λτ. έχουν κόμπακτ διαστάσεις και συνδυάζουν την αυξημένη απόδοση με τη χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές CO2.
Την κίνηση του καινούργιου Yaris αναλαμβάνουν οι γνωστοί βενζινοκινητήρες του 1,0 και των 1,33 λτ. και ο ντίζελ 1.400άρης. Και τα τρία μοτέρ είναι τεχνολογίας Optimal Drive προσφέροντας αυξημένη απόδοση και ταυτόχρονα μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Στο 1.000αρι μοτέρ οι απαιτήσεις του σε βενζίνη "έπεσαν" κατά 4%, όπως και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 7%. Επίσης το 1,33 λτ. μηχανικό σύνολο διατίθεται προαιρετικά με το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοσης (CVT) κιβώτιο ταχυτήτων Multidrive S με τις 7 σχέσεις που προσφέρει ακόμα πιο οικονομικές και "καθαρές" μετακινήσεις. Με ημιαυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο είναι διαθέσιμο και το 1,4 D-4D μοτέρ.