Διαβάστηκε από 40933αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/9/2011
Στην Ελλάδα το Νοέμβριο
Με νεανική σχεδίαση που δείχνει
ως εξέλιξη αυτής του τωρινού
μοντέλου, θα δούμε από το Νοέμβριο το νέο Fiat Panda.
Το Panda αποτελεί σημείο
αναφοράς στην κατηγορία
του τα τελευταία 21 χρόνια, δηλαδή από το 1980, όταν και λανσαρίστηκε στην Ευρώπη η πρώτη
του γενιά. Επί της ουσίας, το σημερινό Panda βρίσκεται ακόμα
στη 2η του γενιά, έχοντας δεχτεί
βέβαια πάρα πολλές τεχνολογικές αναβαθμίσεις και πλήθος αισθητικών επεμβάσεων. Όμως, το
Νοέμβριο αναμένεται στη χώρα
μας η νέα γενιά του μίνι ιταλικού μοντέλου που φιλοδοξεί να
συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του τωρινού Panda.
Φυσική εξέλιξη!
Στην κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία
που έχουμε στα χέρια μας, φαίνεται ότι η νέα γενιά Panda θα εξελίξει αρκετές από τις σχεδιαστικές
νόρμες του σημερινού μοντέλου.
Για παράδειγμα, το αμάξωμα θα
θυμίζει και πάλι ελαφρώς όχημα
ενός (1) όγκου περιλαμβάνοντας
αρκετές γυάλινες επιφάνειες, αλλά και ένα κάθετο πίσω τμήμα.
Νέα είναι η σχεδίαση στο μπροστινό τμήμα, με τα φωτιστικά να
είναι τοποθετημένα ψηλά στο καπό και ακριβώς από κάτω, τον
προφυλακτήρα με την εισαγωγή
και τις θέσεις των προβολέων
ομίχλης, να καταλαμβάνει αρκετή
έκταση.
Σε νέα πλατφόρμα και με κινητήρα 0,9 TwinAir
Η πλατφόρμα στην οποία θα
βασιστεί το νέο Panda θα είναι
μια ελαφρώς τροποποιημένη εκδοχή αυτής που χρησιμοποιεί το
500. Η ανάρτηση παραμένει κλασσική σε διάτα-
ξη, με μπροστινά
γόνατα ΜακΦέρσον και πίσω
ημιάκαμπτο
άξονα. Από
πλευράς κινητήρων,
το «Α και
το Ω» για
τη Fiat στη
γκάμα του
νέου Panda
θα είναι
ο 2κύλινδρος TwinAir
κινητήρας των
0,9 λίτρων που
αποδίδει 85 ίππους
με τη βοήθεια του turbo.
Με αυτόν τον κινητήρα, το
νέο Panda θα επιτύχει χαμηλές
καταναλώσεις αλλά και περιορισμένες εκπομπές CO2. Λογικά
πάντως, εκτός από αυτό τον TwinAir,
το νέο Panda θα χρησιμοποιεί και τον γνωστό ατμοσφαιρικό Fire των 1,2
λίτρων, ως μια πιο
προσιτή επιλογή.