Η οδική συμπεριφορά που επιδεικνύει το 807 είναι αντάξια του ονόματος της Peugeot.
Οι ομοιότητες του Peugeot 807 με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που έχουν εξελίξει από κοινού οι όμιλοι Fiat και PSA είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς. Η πρόταση της Peugeot έχει μεγάλη σημασία για την ίδια την εταιρεία, αφού ενισχύει την παρουσία της σε μια ραγδαία αναπτυσσόμενη
κατηγορία.
Τα μεγάλα πολυχρηστικά αυτοκίνητα κατέχουν ένα μικρό μερίδιο αγοράς στη χώρα μας, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Έχοντας σαν κύριο χαρακτηριστικό τους την άνετη φιλοξενία έως και 7 επιβατών και τη δυνατότητα διαρρύθμισης του εσωτερικού ανάλογα με τις ανάγκες των επιβατών, αποτελούν ό,τι καλύτερο χωροταξικά από οποιοδήποτε άλλο τύπο αυτοκινήτου.
Το Peugeot 807 -όπως και ο προκάτοχός του (806)- αποτελεί προϊόν συνεργασίας των ομίλων PSA και Fiat. Ωστόσο το κάθε ένα από τα τέσσερα συνολικά αυτοκίνητα φέρει τη σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας που εκπροσωπεί, κυρίως στο εμπρόσθιο μέρος του.
Στο Peugeot 807 το στοιχείο αυτό είναι η "αμυγδαλωτή" σχεδίαση των εμπρόσθιων φωτιστικών σωμάτων και η σχεδίαση -στα πρότυπα όλων των Peugeot- της μάσκας. Στο πίσω μέρος οι διαφορές είναι ελάχιστες με τα κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα και την ευμεγέθη χειρολαβή του χώρου αποσκευών να αποτελούν τα βασικά στοιχεία της σχεδίασης και των τεσσάρων αυτοκινήτων.
Η μοντέρνα σχεδίαση εξακολουθεί να υφίσταται και στο εσωτερικό του 807 που σε συνδυασμό με τους μεγάλους χώρους για τους επιβάτες αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά που αντιλαμβάνεται άμεσα ο παρατηρητής. Βασικό πλεονέκτημα του 807 αποτελεί το γεγονός ότι οι πίσω πόρτες σύρονται (ηλεκτρικά) στα πλαϊνά του αμαξώματος, διευκολύνοντας στο μέγιστο την είσοδο των επιβατών στα πίσω καθίσματα.
Οι δυνατότητες διαρρύθμισης του εσωτερικού που επιτυγχάνονται με τη ρύθμιση ή αφαίρεση των καθισμάτων -πλην του οδηγού- εξασφαλίζουν μεγάλα χωροταξικά οφέλη, κάτι που είναι το κύριο γνώρισμα των αυτοκινήτων της κατηγορίας των πολυχρηστικών ανεξαρτήτως κλάσης.
Η Peugeot στο “πρόσωπο” του 807 βλέπει τον κύριο εκπρόσωπό της στην κατηγορία των πολυχρηστικών αφού το μικρότερο 307 Space Wagon δεν μπορεί να αντιπαρατεθεί άμεσα με τον ανταγωνισμό του στη μικρομεσαία κατηγορία.
Η τιμή του 807 με το δίλιτρο κινητήρα ανέρχεται στα 29.160 ευρώ έχοντας στον εξοπλισμό του όλα τα στοιχεία άνεσης και ασφαλείας (από το βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνονται ζεύγη μετωπικών - πλευρικών αερόσακων καθώς και αερόσακοι τύπου κουρτίνας που καλύπτουν και τις τρεις σειρές καθισμάτων) ενώ τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι απέσπασε πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του ευρωπαϊκού φορέα Euro NCAP.
ΣΥΝ : Η ρύθμιση της ανάρτησης που συνδυάζει με πολύ καλό τρόπο την άνεση με την καλή οδική συμπεριφορά, oι χώροι για 7 επιβάτες
ΠΛΗΝ : Η διαδικασία αφαίρεσης των καθισμάτων, o θορυβώδης κινητήρας
To Peugeot 807 που είχαμε στη διάθεσή μας για τη δοκιμή εφοδιαζόταν με το δίλιτρο κινητήρα της εταιρείας που αποδίδει 136 ονομαστικούς ίππους. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο επιδεικνύει μέτρια ελαστικότητα και τράβηγμα στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του και παρουσιάζεται "αδύναμο" για να κινήσει το βάρους 1.700 κιλών αμάξωμα του 807. Αντίθετα στις υψηλές στροφές λειτουργίας του δείχνει τον καλό του εαυτό όντας εύστροφος, ωστόσο τα επίπεδα θορύβου που παράγει είναι σχετικά υψηλά.