Οι μηχανικοί της Peugeot βρήκαν τη χρυσή τομή ανάμεσα στη σφιχτή και τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης.
Η οδική συμπεριφορά που επιδεικνύει το 807 είναι αντάξια του ονόματος της Peugeot. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σε ένα επίπεδο που ούτε σκληρή ούτε μαλακή μπορεί να χαρακτηριστεί προβάλλοντας πολύ καλά στοιχεία κατά την κίνηση του αυτοκινήτου. Οι επιβάτεςαπολαμβάνουν από τη μία την άνεση που απορρέει από αυτή, διατηρώντας παράλληλα τη σταθερότητα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες κίνησης ενώ από την άλλη οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι μικρές εξασφαλίζοντας πολύ καλή κατευθυντικότητα. Τα όρια της πρόσφυσης δύσκολα ξεπερνιούνται αφού η δύναμη του κινητήρα και το βάρος του αυτοκινήτου δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο, ωστόσο το 807 εφοδιάζεται με σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) το οποίο ενεργοποιείται αυτόματα μετά τα 30 χλμ./ώρα -ακόμα κι αν ο οδηγός το έχει απενεργοποιήσει- για τη διατήρηση της προκαθορισμένης πορείας. Το σύστημα διεύθυνσης με την υδραυλική υποβοήθηση προσφέρει πολύ καλή αίσθηση στα χέρια του οδηγού σε όλες τις συνθήκες κίνησης ενώ χαρακτηρίζεται και από την αμεσότητα στις αντιδράσεις του. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το σύστημα πέδησης, ωστόσο το (ABS) σε ολισθηρό οδόστρωμα "δουλεύει" συνέχεια.