ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αρχισαν τα προβλήματα με το Cybertruck από τις πρώτες παραδόσεις
3 Φωτογραφίες »

Αρχισαν τα προβλήματα με το Cybertruck από τις πρώτες παραδόσεις

5.067 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2024)

- Τα παρατήρησε μη-εργαζόμενος της Tesla που παρέλαβε το όχημα
- Μιλάμε για προβλήματα ποιοτικού έλεγχου
- Το 30% των περιπτώσεων δεν λειτουργεί το δεξί φλας
- Τα εξωτερικά πάνελ δεν είναι καλά προσαρμοσμένα

Τα παρατήρησε μη-εργαζόμενος της Tesla που παρέλαβε το όχημα

Μετά από πολλές καθυστερήσεις, το Tesla Cybertruck μπήκε επισήμως στην παραγωγή. Στις αρχές, φαινόταν πως  μάλλον η Tesla θα έστελνε αυτά τα... ιδιαίτερα μοντέλα, μόνο σε λίγους και εκλεκτούς και ίσως έτσι έπρεπε να είχε κάνει. Τώρα που ένας μη-εργαζόμενος της Tesla πήρε στα χέρια του το όχημα, δεν πέρασε πολύς χρόνος μέχρι να αρχίσει να ανακαλύπτει προβλήματα. Θυμίζουμε ότι στο παρελθόν αντίστοιχα θέματα έβλεπαν το φως της δημοσιότητας από εργαζόμενους της εταιρίας.

Μιλάμε για προβλήματα ποιοτικού έλεγχου

Σίγουρα το Cybertruck δεν έκανε ποτέ την θεωρία πράξη. Η υποσχόμενη αυτονομία των 800 χιλιομέτρων που η Tesla διατυμπάνιζε για το εν λόγω όχημα, προσφέρεται μόνο σε συγκεκριμένες εκδόσεις, με εξοπλισμό που θα κοστίσει αρκετά περισσότερα από όσα δήλωνε η εταιρία. Αν ήταν, όμως, μόνο αυτό το πρόβλημα, καλά θα ήταν - δεν είναι άλλωστε ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο μοντέλο με χαμηλότερη αυτονομία από όσα δηλώνουν οι εταιρίες. Εδώ μιλάμε για προβλήματα ποιοτικού ελέγχου σε οχήματα που είναι τάχα ετοιμοπαράδοτα.

Το 30% των περιπτώσεων δεν λειτουργεί το δεξί φλας

Όπως δήλωσε ένας χρήστης στο φόρουμ «CyberytruckOwnersClub», το όχημα που παρέλαβε είχε προβλήματα με το δεξί φλας και ένα από τα εξωτερικά του πάνελ. Πιο συγκεκριμένα, ο χρήστης δήλωσε ότι το 30% των περιπτώσεων το δεξί φλας του αμαξιού δεν λειτουργεί. Είναι ένα θέμα που το έχει ήδη αναφέρει και το αντιμετωπίζει με την Tesla.

Τα εξωτερικά πάνελ δεν είναι καλά προσαρμοσμένα

Όσο για το πάνελ, υπάρχει ένα αξιοσημείωτο κενό που ξεκινά κοντά στην καμπίνα του αυτοκινήτου και μεγαλώνει προς το πίσω μέρος του φορτηγού. Σε μια φωτογραφία του ίδιου χρήστη με χάρακα, το κενό ανέρχεται στα 0,3 εκατοστά. Δεν είναι γνωστό, αν αυτό το όχημα είναι το μοναδικό με τα συγκεκριμένα προβλήματα, ή αν υπάρχουν κι άλλα.  Η παραγωγή της Tesla είναι σε μεγάλο ποσοστό αυτοματοποιημένη, οπότε είναι αρκετά πιθανό να βρούμε κι άλλα οχήματα με τα ίδια προβλήματα. Παρ΄ όλα αυτά, ο χρήστης δήλωσε επίσης πως είναι «ξετρελαμένος» με το τιμόνι του νέου μοντέλο, πως η επιτάχυνση είναι «περισσότερο από αρκετή» και ότι η προσοχή που έχει δεχθεί για αυτή του την δημοσίευση είναι «υπερβολική».

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON