65 δημοσιογράφοι του αυτοκινήτου από 31 χώρες, ψήφισαν ως καλύτερο κινητήρα κάτω από το ένα λίτρο (Best Engine Under 1.0-Liter) τον Ford 1.0 EcoBoost.
1.0 EcoBoost: Ξανά πρώτος
11.805 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2016)
Για πέμπτη συνεχή φορά, ο 3κύλινδρος κινητήρας 1.0 EcoBoost της Ford, βραβεύτηκε ως το καλύτερο σύνολο κάτω από το ένα λίτρο. Δείτε πώς εξελίχθηκε η «μάχη» στο φετινό International Engine of the Year.
Έχει περάσει σχεδόν μισή δεκαετία από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή του κινητήρα Ford 1.0 EcoBoost και από ότι φαίνεται συνεχίζει να κυριαρχεί στην κατηγορία του. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν να πιστεύουν οι κριτές του διαγωνισμού Κινητήρας της Χρονιάς (International Engine of the Year), οι οποίοι βράβευσαν για πέμπτη συνεχή χρονιά το εν λόγω τρικύλινδρο σύνολο.Πιο συγκεκριμένα, 65 δημοσιογράφοι του αυτοκινήτου από 31 χώρες, ψήφισαν ως καλύτερο κινητήρα κάτω από το ένα λίτρο (Best Engine Under 1.0-Liter) τον Ford 1.0 EcoBoost, δίνοντάς του 348 βαθμούς. Δεύτερο με 223 πόντους ήταν το Volkswagen 1.0 TSI σύνολο, ενώ με 164 πόντους ακολούθησε το 2κύλινδρο σύνολο των 647 κ.εκ., που χρησιμεύει για την επέκταση της αυτονομίας της BMW i3. Με 122 βαθμούς τιμήθηκε το νέο 1.000άρι 3κύλινδρο turbo μοτέρ της GM, που εξοπλίζει τα Opel Adam, Corsa και Astra. Ακολούθησε με 96 πόντους το 0,9 TwinAir σύνολο της Fiat Chrysler, ενώ 71 βαθμούς πήρε ο 898 κ.εκ. τρικύλινδρος turbo κινητήρας των Renault / Nissan.Επιστρέφοντας στον νικητή, τον 1.0 EcoBoost, αξία έχει να αναφερθεί πως αυτός πλέον βρίσκεται κάτω από το καπό 11 μοντέλων της Ford, εξοπλίζοντας τα Fiesta, B-MΑΧ, C- MΑΧ, Grand C- MΑΧ, Focus, EcoSport, Tourneo, Transit Tourneo, Transit Connect, Transit Courier και Mondeo.Πέρσι, ένα στα πέντε Ford που πουλήθηκαν στην Ευρώπη, ήταν σε εκδόσεις με τον 1.0 EcoBoost κινητήρα. Αυτός προσφέρεται με 100, 125 και 140 ίππους, με τον τελευταίο να προσφέρει καλύτερη αναλογία ισχύος/λίτρο από ότι ο τετρατούρμπινος W16 κινητήρας της Bugatti Veyron. Πλέον η οικογένεια EcoBoost είναι πολυμελής, ξεκινώντας από το 1,0 λίτρο και τους 100 ίππους και φτάνοντας μέχρι τον twin-turbo V6 των 3,5 λίτρων, που βρίσκεται κάτω από το καπό του νέου Ford GT.
ωραιο πουλι ο βατραχος...πλακα μας κανουν οτι ειναι κ οικονομικος ??? ας δουν οι τουρμπινα τι καιει και ας συσκρινουν αθτο το λεγομενο 1.0 με σωστες επιλογες .. δεν υπαρχει περιπτωση τουρμπινα να καψει κατω απο 4 λιτρα ανα 100 χλμ. μονο σβυστο γινεται αυτο.!!!!!!!!!
5 στα 5, χρονια κορυφη !! πολλοι προσπαθησαν αφου πρωτα γελαγαν, εκραζαν και φυσικα αφου τους γαζωσε ο ecoboost συνολικα,ξεκινησαν να ψιλοαντιγραφουν κλπ κλπ .. ε ρε μαυρο σκοταδι που επεσε στον ανταγωνισμο !!
Δε με χαλανε τοσο τα 1000ρακια με ροπη 2λιτρου (2.0 τογιοτα gt86 205 nm - 1.0 TSi 200nm) αλλα επειδη θα βγει κανας εξυπνος να λεει "δε δινω 15-20 χιλ για χιλιαρι" ας παμε για παραπανω!
ωραιο πουλι ο βατραχος...πλακα μας κανουν οτι ειναι κ οικονομικος ??? ας δουν οι τουρμπινα τι καιει και ας συσκρινουν αθτο το λεγομενο 1.0 με σωστες επιλογες .. δεν υπαρχει περιπτωση τουρμπινα να καψει κατω απο 4 λιτρα ανα 100 χλμ. μονο σβυστο γινεται αυτο.!!!!!!!!!
Ποιο γρηγορος κ ροπατος ο 1.0 tsi.κ αυτο με τη veyron ελεος πια.a45 amg 180 αλόγα ανα λιτρο
5 στα 5, χρονια κορυφη !! πολλοι προσπαθησαν αφου πρωτα γελαγαν, εκραζαν και φυσικα αφου τους γαζωσε ο ecoboost συνολικα,ξεκινησαν να ψιλοαντιγραφουν κλπ κλπ .. ε ρε μαυρο σκοταδι που επεσε στον ανταγωνισμο !!
Δε με χαλανε τοσο τα 1000ρακια με ροπη 2λιτρου (2.0 τογιοτα gt86 205 nm - 1.0 TSi 200nm) αλλα επειδη θα βγει κανας εξυπνος να λεει "δε δινω 15-20 χιλ για χιλιαρι" ας παμε για παραπανω!