Το σχετικά σφιχτό set-up της ανάρτησης σε συνδυασμό με το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι αναδεικνύουν την ικανότητα της TNGA πλατφόρμας να δίνει σπορτίφ αυτοκίνητα.
Toyota C-HR: Το υβριδικό μπορεί να είναι & να φαίνεται σπορ
98.072 Επισκέψεις στο άρθρο
«Όταν οι περισσότεροι κατασκευαστές ακολουθούν την πεπατημένη, η Toyota τόλμησε με ένα σχέδιο που ξεχωρίζει, και για αυτό αξίζει ένα μπράβο».
Στη λίστα με τα αυτοκίνητα που βάζουν τέλος στη βαρεμάρα θα συναντήσουμε ακόμα ένα SUV, το υβριδικό Toyota C-HR. Το ιαπωνικό μοντέλο ανήκει και αυτό στην κατηγορία «γουστάρω να οδηγάω αυτοκίνητα με εμφάνιση που κάνει μπαμ». ¶κρως φουτουριστικό design με έντονες ακμές, κουπέ αισθητική και αιχμηρά φώτα συνθέτουν ένα δυναμικό αποτέλεσμα, που κάνουν τα κεφάλια να γυρίσουν.
Αλλά και τεχνολογικά είναι ξεχωριστό. Είναι το μοναδικό C-SUV που διαθέτει αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης, δύο σύνολα μάλιστα, κάτι που σημαίνει και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. ¶σε που εύκολα σε βάζουν στο τριπάκι να παρακολουθείς τη ροή της ενέργειας στην οθόνη και μάλιστα σε εθιστικό βαθμό.
Ένα SUV που του αρέσει η άσφαλτος
Το C-HR είναι από τα SUV που έχουν ασφάλτινο προσανατολισμό, εκεί δηλαδή που θα κάνεις τη συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων σου. Τα διπλά ψαλίδια πίσω με το σχετικά σφιχτό set-up της ανάρτησης και τη χαμηλή –για SUV- απόσταση από το έδαφος δεν αφήνουν το αμάξωμα να πάρει κλίσεις στις στροφές, ενώ τα παραπάνω χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι αναδεικνύουν την ικανότητα της TNGA πλατφόρμας να δίνει σπορτίφ αυτοκίνητα. Ειδικά μάλιστα στην ισχυρή έκδοση με τους 184 ίππους, που το C-HR διαθέτει και την απαραίτητη δύναμη-επιδόσεις. Εξαιρετικά ευχάριστη και καλή είναι η θέση οδήγησης, ενώ η ποιοτική και αθόρυβη κύλιση θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα στον αυτοκινητόδρομο.
«Γιατί δε βαριέμαι»
Δεν βαριέσαι με το C-HR γιατί δεν είναι μια από τα ίδια ρε παιδί μου! Σου αρέσει γιατί σε βάζει σε μια διαδικασία να κυνηγάς τη χαμηλή κατανάλωση και να πηγαίνεις μόνο με ρεύμα όσο πιο μακριά μπορείς. Και όλα αυτά χωρίς να είναι ξενέρωτο οδηγικά, αλλά έχοντας δυναμισμό στο δρόμο και περιθώρια για να το πιέσεις.
Βάλατε το Juke για την εμφάνιση (και μόνο;) και δεν βάλατε κανένα MINI ;