ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Το Fiesta ST είναι εξαιρετικά σταθερό και γρήγορο σε κλειστά στριφτερά κομμάτια, μένοντας καρφωμένο στη διαδρομή που θα χαράξεις με τους μπροστινούς τροχούς.

Ford Fiesta ST: ΑπολαυSTικό STo τέρμα

98.101 Επισκέψεις στο άρθρο

«Το Ford Fiesta ST είναι ένα μικρό «διαολάκι». Κάθε φορά που θα κάτσεις στο Recaro του κάθισμα είναι βέβαιο πως θα καταλήξεις σε κάποιο βουνό με στροφές».

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Το Ford Fiesta ST είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας των μικρών GTi και αν είσαι petrolhead θα το λατρέψεις. Τα 200 άλογα και τα 290 Nm ροπής σαν νούμερα από μόνα τους σε προϊδεάζουν ότι θα ευχαριστηθείς μια εμπειρία οδήγησης με το Fiesta ST. Και η πραγματικότητα είναι ακόμα καλύτερη. Κουμπώνεις στο μπάκετ της Recaro που στηρίζει υπέροχα το σώμα, επιλέγεις από τα driving modes το «Track» και όλα παίρνουν το δρόμο τους.

Η απίστευτη απόκριση στο γκάζι, ο ενθουσιασμός με τον οποίο ανεβάζει τις στροφές του και η πολεμική μελωδία από το κλαπέτο της εξάτμισης σου έχουν ήδη φτιάξει το κέφι. Κι όμως τα καλύτερα ακόμα δεν έχουν έρθει. Το ξυραφένιο τιμόνι θα περάσει άμεσα τις εντολές του οδηγού του στο δρόμο και θα τον ανταμείψει με σοκαριστική αποτελεσματικότητα. Mε κορυφαίο turn in, με ελάχιστη κλίση και εξαιρετικό έλεγχο της δύναμης από το μπλοκέ διαφορικό, το Fiesta ST δεν έχει αντίπαλο σε στροφές και μπορεί να ταπεινώσει πολύ ισχυρότερα αυτοκίνητα. 

ΠιSTάδικο, αλλά «ψοφάει» για παιχνίδι 
Το Fiesta ST είναι εξαιρετικά σταθερό και συναρπαστικά γρήγορο σε πολύ κλειστά στριφτερά κομμάτια, μένοντας πιστά καρφωμένο στη διαδρομή που θα χαράξεις με τους μπροστινούς τροχούς. Αν το παρακάνεις με το γκάζι και καταφέρεις να ξεπεράσεις τα απίθανα επίπεδα πρόσφυσης, η υποστροφή θα έρθει, αλλά με τις κατάλληλες κινήσεις σε γκάζι και τιμόνι θα την ισορροπήσεις βάζοντας το πίσω μέρος στην όλη διαδικασία. Πάντως αν το θελήσεις το πίσω μέρος είναι πάντα διαθέσιμο να μπει στο (ή αν προτιμάται για) παιχνίδι, ενώ με απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά το συγκεκριμένο παιχνίδι γίνεται εθισμός… με προσοχή πάντα.

«Γιατί δε βαριέμαι»
Δε βαριέμαι στο Ford Fiesta ST γιατί είναι ένα μικρό διαολάκι. Γιατί κάθε φορά που θα κάτσω στο Recaro του δε θα αντέξω να μην πάω για «στρίψιμο» στο βουνό, καθώς στο μικρό της Ford, συνδυάζονται μαεστρικά το στήσιμο με τις επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ.). Στην τελική αν κάτι σου σπάει τη βαρεμάρα είναι η αδρεναλίνη. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL