ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τοp 10 φροντίδας κατόχου: Πως η SEAT καταφέρνει να ξεχωρίζει και να διατηρεί ικανοποιημένους τους κατόχους.

Τοp 10 φροντίδας κατόχου: Πως η SEAT καταφέρνει να ξεχωρίζει και να διατηρεί ικανοποιημένους τους κατόχους.

10 τρόποι φροντίδας κατόχου! SEAT case study

1.667 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2022)

Έχει στόχο και δέσμευση στην παροχή ποιοτικών & value for money υπηρεσιών after sales η δημοφιλής SEAT. Mα πως το υλοποιεί , πως το πετυχαίνει; Ας δούμε 10 λόγους που σε μία "δύσκολη εποχή" προσθέτουν αξία ενώ δημιουργούν και περιβάλλον ξεγνοιασιάς (peace of mind) στον κάτοχο ενός μοντέλου SEAT.

Οι υπηρεσίες after sales και η παροχή υπηρεσιών ‘νέας εποχής” είναι η μέθοδος με την οποία κάθε μάρκα φιλοδοξεί  να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Μια αμφίδρομη win-win σχέση.

Ο κάτοχος ωφελείται από την γνήσια φροντίδα της μάρκας και από την άλλην η μάρκα «χτίζει»  έναν κάτοχο-διαφημιστή της.

Έναν πελάτη που ένιωσε πως έκανε μια ορθή αγορά/επένδυση και αισθάνεται πως μπορεί να συνεχίζει να εμπιστεύεται την μάρκα και για το επόμενο αυτοκίνητο του ενώ είναι διατεθειμένος να την προτείνει στον κοινωνικό του περίγυρο αφού γνωρίζει από πρώτο χέρι πως “αξίζει”.

Η SEAT ανήκει σε μια από αυτές τις μάρκες: Η ισπανική μάρκα διαθέτει ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών που εξασφαλίζει την αίσθηση ασφάλειας και “peace of mind” των κατόχων της και μετά την αγορά.

Και αυτό γιατί το SEAT Service βασίζεται σε 10 άξονες πάνω στους όποιους η μάρκα χτίζει την στρατηγική της ως προς τις after sales υπηρεσίες και φροντίζει να διατηρεί τους κατόχους της ικανοποιημένους.

Τοp 10 φροντίδας κατόχου! SEAT case study
-Προτείνει ή δίνει ΛΥΣΕΙΣ. Σε ότι αντιμετωπίζει ο κάτοχος μοντέλου της
-Με καταρτισμένο τεχνικό προσωπικό (και top επικοινωνία)
-Δέσμευση σε ποιότητα (υπηρεσιών) & διαφάνεια (χρεώσεων)
-Ακρίβεια & συνέπεια στα συμφωνηθέντα

Πως ακριβώς όμως το καταφέρνει αυτό; Ποιες είναι οι βασικές δεσμεύσεις που διέπουν τόσο την φιλοσοφία της μάρκας  στις υπηρεσίες  μετά την αγορά όσο και τη συνολική νοοτροπία της εταιρείας και των μοντέλων της; Aς δούμε:

1.Επαγγελματισμός
Ένας από τους λόγους για τους οποίους η SEAT έχει ξεχωρίσει ως προς τις υπηρεσίες μετά την αγορά είναι ο επαγγελματισμός και η υψηλή τεχνογνωσία των μηχανικών και τεχνικών του εξουσιοδοτημένου δικτύου. Με κεντρικό σχεδιασμό σε παροχές και υπηρεσίες που καλύπτουν πλήρως τις μελετημένες ανάγκες του κατόχου (φυσικά με  επαγγελματισμό και ευγένεια στην προσωπική εξυπηρέτηση).

2.Αποτελεσματικότητα
H μάρκα δεσμεύεται πως οι εξειδικευμένοι μηχανικοί και τεχνικοί της θα αναζητήσουν μια “to the point” λύση για την εξυπηρέτηση των πελατών τους σε κάθε ζήτημα. Απόλυτος σκοπός της μάρκας είναι η αποτελεσματικότητα των εργασιών τους και η επίλυση του προβλήματος που αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο. Αυτό με την σειρά του οδηγεί στην περαιτέρω ενίσχυση της ικανοποίησης κατόχου  καθώς η μάρκα αποδεικνύει εμπράκτως πως “είναι εκεί” για τον κάτοχο και μπορεί να τον καλύψει με επιτυχία σε οτιδήποτε χρειαστεί.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL