- Ο ίδιος υδρόψυκτος κινητήρας απόδοσης 11,6 ίππων με το SR1.
- Μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και απόσταση από το έδαφος.
- TCS, ABS και Dash Cam στον πλούσιο εξοπλισμό του.
- Με LCD οθόνη και τιμή στα 2.895 ευρώ.
Ο ίδιος υδρόψυκτος κινητήρας απόδοσης 11,6 ίππων με το SR1
Η Voge μας συστήνει το πρώτο της Adventure scooter, το οποίο ανήκει στην Α1 κατηγορία και δεν είναι άλλο από το νέο SR1 ADV. Εξοπλίζεται με τον ίδιο μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 124,9cc που συναντάμε και στο GT αδελφάκι του, το "σκέτο" SR1 που αποδίδει 11,6 άλογα στις 8.500 σαλ και 11 Nm ροπής στις 6.500 σαλ. Η σχέση συμπίεσης του είναι 11:1 και για τον ψεκασμό φροντίζει η Bosch. Η κατανάλωσή του θα κυμαίνεται στα 2,8λ/100χλμ (η μέση κατανάλωση από την δοκιμή του Moto Τρίτη για το SR1) και με το ρεζερβουάρ των 8 λίτρων η αυτονομία του θα αγγίζει τα 280 χιλιόμετρα, αραιώνοντας τις στάσεις στα πρατήρια καυσίμου. Η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα και είναι φυσικά συνεχώς μεταβαλλόμενη, επιτρέποντας στο scooter να "κάθεται" με άνεση ακόμα και σε ταχύτητες που πλησιάζουν την τελική του.
Μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και απόσταση από το έδαφος
Μία από τις πιο σημαντικές διαφορές του νέου SR1 ADV σε αντίθεση με την βασική έκδοση, είναι οι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων που αποκτά και τα ελαφρώς μικτής χρήσης ελαστικά, που είναι άλλωστε και τα στοιχεία που το τοποθετούν στην κατηγορία των adventure scooter. Το τηλεσκοπικό πιρούνι που τοποθετείται εμπρός στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, έχει διάμετρο 31 χλστ στα καλάμια και διαδρομή 121 χλστ, σε αντίθεση με τα 93 χλστ διαδρομής στο SR1 και πίσω η διαδρομή των νέων υδραυλικών αμορτισέρ έχουν αυξηθεί φτάνοντας τα 108 χλστ. Ως αποτέλεσμα αυτού η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ κάνοντας το SR1 ADV πιο ικανό στο να περνάει πάνω από εμπόδια. Το ύψος της σέλας από το έδαφος έχει επίσης αυξηθεί και είναι στα 810 χλστ και οι τροχοί του είναι 14 ιντσών εμπρός και 13 πίσω με ελαστικά διαστάσεων 110/70 και 130/70 αντίστοιχα. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε ένα δισκόφρενο 240 χλστ εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και ένα δισκόφρενο 220 χλστ πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ δικάναλη μονάδα ABS επιβλέπει το φρενάρισμα.
TCS, ABS και Dash Cam στον πλούσιο εξοπλισμό του
Η Voge έχει υπερ-εξοπλίσει το νέο SR1 ADV όπως ακριβώς έχει κάνει και με το SR1, με όλα τα συστήματα ασφαλείας. Την παρουσία του κάνει το Traction Control που φροντίζει ώστε να μην χάνεται η πρόσφυση με το απότομο άνοιγμα του γκαζιού ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα, το ABS όπως ήδη αναφέραμε, ενώ διαθέτει επίσης ESS, το οποίο προειδοποιεί επερχόμενους οδηγούς για απότομες επιβραδύνσεις, κάνοντας το πίσω φανάρι να αναβοσβήνει γρήγορα. Μία ιδιαίτερη προσθήκη αποτελεί η κάμερα καταγραφής δεδομένων (Dash Cam) και τα φωτιστικά σώματα του scooter είναι τεχνολογίας LED.
Με LCD οθόνη και τιμή στα 2.895 ευρώ
Κοιτώντας στον πίνακα οργάνων θα βρεις μία LCD οθόνη με όλες τις απαραίτητες για το scooter πληροφορίες, ενώ το κεντρικό σταντ βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα σε συνδυασμό με το ντουλαπάκι στην ποδιά ενισχύουν την πρακτικότητα επιτρέποντας στον αναβάτη να μεταφέρει τα προσωπικά του αντικείμενα, ενώ η θύρα USB φροντίζει να μην μείνουν από μπαταρία οι ηλεκτρονικές σου συσκευές. Το κεντρικό κλείδωμα είναι τεχνολογίας Keyless και ενισχύει την αντικλεπτική του προστασία και το συνολικό βάρος του scooter γεμάτο ανέρχεται στα 139 κιλά. Η πρόταση της Voge στα adventure scooter της Α1 κατηγορίας είναι άκρως δελεαστική με βάση τον εξοπλισμό και τα συστήματα που διαθέτει, όταν τα συνδυάσεις και με την τιμή των 2.895 ευρώ το Value for Money του SR1 ADV το καθιστά ένα από τα πιο Hot μοντέλα στην κατηγορία του.