Στην περίπτωση του Toyota C-HR η γενική εικόνα είναι ανάλογη (αν και συνολικά πιο οικονομικό το μεγαλύτερο και πιο οικογενειακό C-HR), αν και τα full υβριδικά στο ταξίδι δεν «δουλεύουν» ηλεκτρικά, όπως μέσα στην κίνηση, στοιχείo που επιβαρύνει την κατανάλωση ειδικά στις υψηλές ταχύτητες.
Πιο συγκεκριμένα, με ταχύτητα 90 χλμ./ώρα η κατανάλωση ήταν 3,8 λίτρα. Στα 1.000 χιλιόμετρα ταξιδιού καταναλώθηκαν συνολικά 38 λίτρα βενζίνης, με συνολικό κόστος 77,9 ευρώ (τιμή βενζίνης 2.05 ευρώ/λτ. στις 17/4). Στα 120 χλμ./ώρα η κατανάλωση σκαρφάλωσε στα 5,5 λίτρα, και ξοδέψαμε συνολικά 55 λίτρα με κόστος 112,75 ευρώ. Στα 140 χλμ./ώρα η μέση κατανάλωση έφτασε στα 7,2 λίτρα, με κόστος 147,6 ευρώ στα 1.000 χιλιόμετρα. Στην περίπτωση που κάποιος πραγματοποιούσε την συγκεκριμένη διαδρομή με 150 χλμ./ώρα, η μέση κατανάλωση καυσίμου θα άγγιζε τα 8,0 λίτρα, ξοδεύοντας συνολικά 80 λίτρα βενζίνης, και κόστος 164 ευρώ. Βλέπουμε πως με 120 χλμ./ώρα μπορεί να αργούμε 50 λεπτά σε σχέση με τα 150 χλμ./ώρα γλυτώνουμε όμως 51,25 ευρώ (σχεδόν το κόστος των διοδίων για το Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα που είναι 62,7 ευρώ).