ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
1.000 «μηνύσεις» σε ένα χρόνο κατά της Tesla στη Γερμανία. Γιατί;

1.000 «μηνύσεις» σε ένα χρόνο κατά της Tesla στη Γερμανία. Γιατί;

1.000 «μηνύσεις» σε ένα χρόνο κατά της Tesla στη Γερμανία. Γιατί;

92.326 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2023)

- Η Tesla πρέπει να μάθει να φέρεται στους πελάτες της με σεβασμό
- Προβλήματα ποιότητας, software, «ψευδών» στοιχείων και Over The Air αναβαθμίσεων τα σημαντικότερα
- Οι άλλοι κατασκευαστές προσπαθούν περισσότερο να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους
- Το Autopilot και το phantom braking (ξαφνικό φρενάρισμα) τα πιο επικίνδυνα

Φταίνε τα μοντέλα ή η συμπεριφορά της Tesla απέναντι στους πελάτες της;

Η τελευταία θέση που πήρε ανάμεσα σε 111 μοντέλα το Model 3 φέτος, αλλά και η προτελευταία του Model S πέρσι (πάνω μόνο από το Dacia Logan) σύμφωνα με έρευνα του TUV στη Γερμανία (κάτι αντίστοιχο με τα δικά μας ΚΤΕΟ) δεν είναι κολακευτική για την Tesla.

Γιατί είναι όμως τόσα τα παράπονα από τους κατόχους απέναντι στην Tesla στη Γερμανία; Φταίνε μόνο τα μοντέλα ή και η συμπεριφορά της Tesla απέναντι στους πελάτες της;

Η Tesla πρέπει να μάθει να φέρεται στους πελάτες της με ΣΕΒΑΣΜΟ

Ο Christoph Lindner είναι δικηγόρος στη Γερμανία και έχει το παρατσούκλι «The Tesla Attorney» το οποίο απέκτησε το 2021, αφού πρώτα ο ίδιος έχει αγοράσει ένα Model S το οποίο ήταν η αρχή του «κακού». Ο ίδιος δεν μπορεί να αποκαλύψει τι συνέβη λόγω εμπιστευτικότητας που έχει υπογράψει με την Tesla, όμως η υπόθεσή του ήταν η αρχή έτσι ώστε το στο γραφείο του να υπάρχουν μέσα σε ένα χρόνο μόνο περίπου 1.000 υποθέσεις από κατόχους κατά της Tesla!

Και όπως λέει ο ίδιος, δεν έχει κάτι με την Tesla. Απεναντίας το επόμενο αυτοκίνητο που αγόρασε μετά το Model S ήταν το Model Y. Όμως η Tesla πρέπει να μάθει να φέρεται στους πελάτες της με σεβασμό. Και σε αυτό έχει καταλήξει βλέποντας τη στάση που κρατάει απέναντι στα προβλήματα που προκύπτουν.

Πώς κατηγοριοποιούνται τα προβλήματα της Tesla;

Από όλες τις υποθέσεις που έχει αναλάβει στη Γερμανία, τα ελαττώματα της Tesla ακολουθούν 5 μοτίβα:

  • Η πρώτη κατηγορία αγορά προβλήματα ποιότητας που θα μπορούσαν να εντοπιστούν από τον έλεγχο ποιότητας στο εργοστάσιο, όπως για παράδειγμα ελαττωματική βαφή, χαλαρά μηχανικά μέρη, βλάβες ή κενά στο αμάξωμα.
  • Η δεύτερη κατηγορία έχει να κάνει με προβλήματα στο software και κυρίως στο Autopilot και το σύστημα Full Self-Driving.
  • Η τρίτη κατηγορία αφορά στοιχεία που υπόσχεται η Tesla και «λείπουν» από τα μοντέλα της όπως η τελική ταχύτητα του Model S Plaid η οποία είναι 260 χλμ./ώρα αντί των 322 χλμ./ώρα που υπόσχεται η Tesla.
  • Η τέταρτη κατηγορία έχει να κάνει με Over The Air «αναβαθμίσεις» της αμερικανικής μάρκας, όπου έχει συμβεί να μπαίνει περιορισμός στην ταχύτητα φόρτισης.
  • Και, τέλος, η πέμπτη κατηγορία έχει να κάνει μεμονωμένες περιπτώσεις όπως ελαττωματικές μπαταρίες που δεν αντικαθίστανται για μήνες, οχήματα που χαλάνε κατά την επισκευή, καθυστερήσεις κτλ.

Ποια η διαφορά της Tesla με τις άλλες EV εταιρείες;

Το δικηγορικό γραφείο του Lindner ειδικεύεται στις υποθέσεις με την Tesla, τι γίνεται όμως με τις άλλες μάρκες. Αυτές δεν έχουν προβλήματα (;), θα αναρωτηθεί κανείς. Ναι, αλλά οι υποθέσεις είναι μακράν λιγότερες αναλογικά. Οι άλλοι κατασκευαστές προσπαθούν να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους. Η ποιότητα κατά την παραγωγή είναι καλύτερη και τα προβλήματα εντοπίζονται στο software.

Ποια ήταν η πιο τρομακτική υπόθεση που αφορούσε μοντέλα της Tesla;

Για το τέλος, αφήσαμε την πιο τρομακτική υπόθεση από αυτές που έχει συναντήσει. Τι αφορά αυτή; Παρότι το σύστημα Autopilot και το Full Self-Driving έχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια είναι για αυτόν το πιο τρομακτικό. Όπως επίσης επικίνδυνο είναι το τυφλό φρενάρισμα (phantom braking) και η οδήγηση προς τα αυτοκίνητα από την αντίθετη κατεύθυνση.

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON