ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ολόκληρη Octavia με τρικύλινδρο χιλιάρι μοτέρ γίνεται;

Ολόκληρη Octavia με τρικύλινδρο χιλιάρι μοτέρ γίνεται;

1.000ράκι η Octavia

11.828 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2016)

Πάνω που παραμεγάλωσε η Octavia, το βασικό της μοτέρ μίκρυνε. Γίνεται όμως με έναν κύλινδρο λιγότερο και 200 κυβικά κάτω η βασική Octavia να παραμείνει καλή περίπτωση ; Ή μήπως με το μικρό μοτέρ, μίκρυνε και το κελεπούρι από την Τσεχία;

Από τεχνικής πλευράς η Octavia μάλλον κέρδισε παρά έχασε με το νέο χιλιάρι μοτέρ. Όλα της τα νούμερα σε σχέση με το 1.200 που φεύγει είναι πάνω, εκτός από δύο. Το πρώτο είναι το 0-100 χλμ..ώρα που παρά τα περισσότερα άλογα και τη ροπή, με τον 1.000άρη παραμένει ίδιο όσο και πριν, δηλαδή μια ανάσα κάτω από 10 δλ. Πιο σημαντικά μειώνεται το νούμερο σε σχέση με πριν, και αυτό είναι καλό, γιατί είναι η κατανάλωση. Και είναι μικρότερη. Σχεδόν όσο αυτή ενός ντίζελ. Τουλάχιστον στα χαρτιά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στην πράξη ο χιλιάρης δεν είναι φυσικά το πρώτο μοτέρ που κινεί ένα σχετικά μεγάλο αμάξωμα. Τόσο οι αδελφές μάρκες Audi, VW και Seat, όσο και ο μικρομεσαίος ανταγωνισμός, Opel Astra, Ford Focus, έχουν χιλιάρια μοτέρ στις βασικές τους εκδόσεις, ενώ και ο 1.200άρης του 308, αν και μεγαλύτερος, είναι επίσης τρικύλινδρος.

Μπορεί να μην πετάει η Octavia με το μοτέρ αυτό, όμως πάει άνετα, είναι πρόθυμη, και ενω θέλει λίγη στρατηγική στο προσπέρασμα, είναι και σβέλτη. Από θόρυβο το μοτέρ δεν πάσχει ιδιαίτερα, ενώ και σε απόκριση δεν υστερεί σε σχέση με τα άλλα τρικύλινδρα μοντέλα, που όμως έχουν εγγενώς μία καθυστέρηση στο πάτημα του γκαζιού.

Από κει και πέρα δεν καίει, δεν ρυπαίνει, ζυγίζει λίγο λιγότερο, και επιτρέπει στην Octavia να κατεβεί κι άλλο σε τιμή, οπότε και δεδομένου ότι μάλλον είναι καλύτερη περίπτωση από τον 1.200άρη που αντικαθιστά, το νέο μοτέρ δημιουργεί μία πολύ καλή ευκαιρία για την βάση της γκάμας του τσεχικού μεσαίου.

Εσείς όμως πως βλέπετε ένα τόσο μικρό μοτέρ σε ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο; Σας ανησυχεί ακόμη αυτή η ασυμβατότητα; Ή συνηθίσατε στα νέα ήθη της αυτοκίνησης όπου μετράει η απόδοση και όχι το μέγεθος; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Moto