Ολόκληρη Octavia με τρικύλινδρο χιλιάρι μοτέρ γίνεται;
1.000ράκι η Octavia
11.828 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2016)
Πάνω που παραμεγάλωσε η Octavia, το βασικό της μοτέρ μίκρυνε. Γίνεται όμως με έναν κύλινδρο λιγότερο και 200 κυβικά κάτω η βασική Octavia να παραμείνει καλή περίπτωση ; Ή μήπως με το μικρό μοτέρ, μίκρυνε και το κελεπούρι από την Τσεχία;
Από τεχνικής πλευράς η Octavia μάλλον κέρδισε παρά έχασε με το νέο χιλιάρι μοτέρ. Όλα της τα νούμερα σε σχέση με το 1.200 που φεύγει είναι πάνω, εκτός από δύο. Το πρώτο είναι το 0-100 χλμ..ώρα που παρά τα περισσότερα άλογα και τη ροπή, με τον 1.000άρη παραμένει ίδιο όσο και πριν, δηλαδή μια ανάσα κάτω από 10 δλ. Πιο σημαντικά μειώνεται το νούμερο σε σχέση με πριν, και αυτό είναι καλό, γιατί είναι η κατανάλωση. Και είναι μικρότερη. Σχεδόν όσο αυτή ενός ντίζελ. Τουλάχιστον στα χαρτιά.
Στην πράξη ο χιλιάρης δεν είναι φυσικά το πρώτο μοτέρ που κινεί ένα σχετικά μεγάλο αμάξωμα. Τόσο οι αδελφές μάρκες Audi, VW και Seat, όσο και ο μικρομεσαίος ανταγωνισμός, Opel Astra, Ford Focus, έχουν χιλιάρια μοτέρ στις βασικές τους εκδόσεις, ενώ και ο 1.200άρης του 308, αν και μεγαλύτερος, είναι επίσης τρικύλινδρος.
Μπορεί να μην πετάει η Octavia με το μοτέρ αυτό, όμως πάει άνετα, είναι πρόθυμη, και ενω θέλει λίγη στρατηγική στο προσπέρασμα, είναι και σβέλτη. Από θόρυβο το μοτέρ δεν πάσχει ιδιαίτερα, ενώ και σε απόκριση δεν υστερεί σε σχέση με τα άλλα τρικύλινδρα μοντέλα, που όμως έχουν εγγενώς μία καθυστέρηση στο πάτημα του γκαζιού.
Από κει και πέρα δεν καίει, δεν ρυπαίνει, ζυγίζει λίγο λιγότερο, και επιτρέπει στην Octavia να κατεβεί κι άλλο σε τιμή, οπότε και δεδομένου ότι μάλλον είναι καλύτερη περίπτωση από τον 1.200άρη που αντικαθιστά, το νέο μοτέρ δημιουργεί μία πολύ καλή ευκαιρία για την βάση της γκάμας του τσεχικού μεσαίου.
Εσείς όμως πως βλέπετε ένα τόσο μικρό μοτέρ σε ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο; Σας ανησυχεί ακόμη αυτή η ασυμβατότητα; Ή συνηθίσατε στα νέα ήθη της αυτοκίνησης όπου μετράει η απόδοση και όχι το μέγεθος; Τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στην πράξη ο χιλιάρης δεν είναι φυσικά το πρώτο μοτέρ που κινεί ένα σχετικά μεγάλο αμάξωμα. Τόσο οι αδελφές μάρκες Audi, VW και Seat, όσο και ο μικρομεσαίος ανταγωνισμός, Opel Astra, Ford Focus, έχουν χιλιάρια μοτέρ στις βασικές τους εκδόσεις, ενώ και ο 1.200άρης του 308, αν και μεγαλύτερος, είναι επίσης τρικύλινδρος.
Μπορεί να μην πετάει η Octavia με το μοτέρ αυτό, όμως πάει άνετα, είναι πρόθυμη, και ενω θέλει λίγη στρατηγική στο προσπέρασμα, είναι και σβέλτη. Από θόρυβο το μοτέρ δεν πάσχει ιδιαίτερα, ενώ και σε απόκριση δεν υστερεί σε σχέση με τα άλλα τρικύλινδρα μοντέλα, που όμως έχουν εγγενώς μία καθυστέρηση στο πάτημα του γκαζιού.
Από κει και πέρα δεν καίει, δεν ρυπαίνει, ζυγίζει λίγο λιγότερο, και επιτρέπει στην Octavia να κατεβεί κι άλλο σε τιμή, οπότε και δεδομένου ότι μάλλον είναι καλύτερη περίπτωση από τον 1.200άρη που αντικαθιστά, το νέο μοτέρ δημιουργεί μία πολύ καλή ευκαιρία για την βάση της γκάμας του τσεχικού μεσαίου.
Εσείς όμως πως βλέπετε ένα τόσο μικρό μοτέρ σε ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο; Σας ανησυχεί ακόμη αυτή η ασυμβατότητα; Ή συνηθίσατε στα νέα ήθη της αυτοκίνησης όπου μετράει η απόδοση και όχι το μέγεθος; Τι λέτε;
Με τρελαίνει να διαβάζω πως με τον 1000αρη κινητήρα δεν καίει, δεν ρυπαίνει κλπ. Έλεος ρε παιδιά. Για να κινηθείς αξιοπρεπώς με τη μαούνα αυτή καίει τον αγλέουρα στην πράξη και το ξέρετε πολύ καλά. Να λέτε την αλήθεια. Δεν μας ενδιαφέρει τι λέει η κάθε εταιρία είδικά το VW group που αποδεδειγμένα και με καταδίκες είναι απατεώνες.
Λες και ξαναζώ την δεκαετία του 80 με τα VW Jetta 1050 cc
Προσωπικά από την σχέση μου με αντιστοιχα μοτερ (1200cc-110hp), πιστεύω ότι έχουν ανέβει τεχνολογικά αλλά εξυπηρετούν συγκεκριμένες ανάγκες κυρίως κόστους κτήσης και ρύπων. Για κάποιον που κινείται στην πόλη κυρίως ή περιφερειακούς δρόμους είναι μια χαρά, αλλά για εθνική/ταξιδι και φορτωμένο είναι λίγο. Καλύτερη επιλογή είναι 1200-1400 + τουρμπο με 6 ταχυτητες. Αυτά τα μοτέρ σε αυτά τα μοντέλα είναι κυρίως για να ρίξουν την τιμή της βασικής εκδοσης και να φαίνονται φτηνά.
Ειστε ασχετοι ολοι για οσους ξερουν να οδηγουν σαν και εμενα κανοντας αλλαγες στον κοφτη το αμαξι κινειται αξιοπρεπεστατα.Βαζοντας και ενα λιτρο λαδιου σε καθε φουλαρισμα βενζινης δεν θα εχετε κανενα προβλημα.
Επειδή τα λίγα άλογα όντως κουράζουν το μικρό τούρμπο, ΔΩΡΟ ένα γαιδουράκι από 'μένα και μπορούμε να καταργήσουμε ένα κύλινδρο ακόμα...;-)
Τα έχει πει και τα έχει ξαναπει η κ.loukia ο έχων ώτα ακουετω...
ME TIPOTA.AS SOVAREYTOUME LIGO.APO 1600 CC KAI ANO (DIESEL) KAI 1800 CC ( BEBZINA) TSI.
Αντε να το δούμε και σε...σκούτερ έκδοση
Νομίζω πως δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα συμβατότητας,αρκεί κάθε πενταετία να γίνεται αλαγή κινητήρα εαν κάνει χιλιόμετρα, ειδάλλως κάθε δεκαετία.
Σιγουρα, θα ειναι μια πολυ καλη κινηση απο τη Skoda, η οποια απο την εποχη που εξαγοραστηκε απο τη VW, εχει κανει αλματα προοδου σε ποιοτητα και αξιοπιστια, παρουσιαζοντας τελεια αυτοκινητα, με αρτια τεχνολογια που συναγωνιζεται πολυ ακριβοτερα μοντελα. Θα ειναι αμεσος αντιπαλος με το επισης μεσαιο Ford Μοndeo,1.0 Εcoboost, που αποδιδει 125 αλογα. H Skoda, με αυτη την κινηση εφαρμοζει το downsizing οσο πιο πολυ γινεται. Θα εχει σιγουρα δυνατες επιδοσεις αλλα και χαμηλη καταναλωση. Εχω ομως δυο ενστασεις για τους turbo κινητηρες, ιδιως στα πολυ χαμηλα κυβικα. Μπορει να εχουν μεγαλυτερη δυναμη και ισχυ απο τους παραδοσιακους ατμοσφαιρικους απο λιγοτερα κυβικα, ομως λαχανιαζουν ψηλα και δεν μπορουν να αποδωσουν οσο ενας καλος ατμοσφαιρικος. Η δευτερη ενσταση νου, εγκειται στο γεγονος, ειναι οτι αναγκαζονται να πιεζονται πολυ, και αυτο, ιδιως τους πολυ θερμους μηνες του καλοκαιριου, μπορει να οδηγησει στην προωρη καταστροφη τους. Επιπλεον, οι ατμοσφαιρικοι, ειναι πιο ''τιμιοι'', βγαζοντας τα αλογα τους απο μονοι τους, χωρις τη βοηθεια τουρμινας και οπως εχει αποδειχθει σε βαθος χρονου, ειναι και πιο αξιοπιστοι.