Τώρα που μάθαμε στα πολλά άλογα και τα γκάζια, υπάρχει περίπτωση να τα ξεχάσουμε όλα και να αγοράσουμε κινητήρες ντίζελ; Ή μήπως ναι;
(15/6/2011)
O ήχος του κινητήρα ντίζελ στην Ελλάδα είναι συνυφασμένος με φορτηγά, βαν, και λεωφορεία. Τα ταχύτερα οχήματα με πετρελαιοκινητήρες στου ελληνικούς δρόμους είναι τα ταξί, και όλοι ξέρουμε πόσο γρήγορα πάνε κι αυτά. Με τέτοια εικόνα, και κινητήρες βενζίνης με πολλά άλογα, υπάρχει περίπτωση να το γυρίσουμε ποτέ σε ντίζελ; Ή μήπως υπάρχει;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η ροπή έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και όλοι ξέρουμε πως είναι πλέον να προσπερνάς χωρίς καν να κατεβάζεις ταχύτητα στο κιβώτιο. Και μετά είναι η δύναμη. Οι σύγχρονοι βενζινοκινητήρες έχουν κόκκινα στο στροφόμετρο μετά τις 7.000 σ.α.λ με την ισχύ σε αυτό το φάσμα να δίνει ρέστα. Αν δεν ήταν το αντισπίν, τα σημερινά αυτοκίνητα θα ήθελαν λάστιχα κάθε 1.000 χλμ. από το σπινάρισμα.Μετά είναι η κατανάλωση. Τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα σήμερα καίνε πολύ λίγο. Που ακούστηκε 120 άλογα μεσαίο αμάξι να καίει 6 λτ./100χλμ. Και όμως ακόμη και με πολύ περισσότερα άλογα και κιλά η κατανάλωση είναι χαμηλή. Το ίδιο και οι ρύποι που καθορίζουν τα τέλη κυκλοφορίας.
Το διάστημα σέρβις στα σημερινά αυτοκίνητα έχει μεγαλώσει, ενώ και η τιμή της βενζίνης δε διαφέρει και πάρα πολύ από το ντίζελ.
Αν είχαμε λόγο να γκρινιάζουμε και να θέλουμε πετρελαιοκίνηση πριν δέκα χρόνια, σήμερα έχουμε; Τι μένει για τα αυτοκίνητα με μοτέρ ντίζελ;
Μόνο θόρυβος, ντουμάνι και απροθυμία στροφών στον κινητήρα μετά τις 4.000 σ.α.λ. Σωστά; ¶σε που είναι και ακριβότερα. ¶ρα τα θέλουμε ακόμη;
Τα δέκα όμως αυτά χρόνια εξελίχθηκαν πολύ και οι ντίζελ κινητήρες. Το αποτέλεσμα είναι πως δε θες πια 3.000 κ.εκ για 140 άλογα. Με 1.600 κ.εκ έχεις άφθονη ροπή και ισχύ, η κατανάλωση είναι ακόμη πιο κάτω από τα 6 λτ./100χλμ, οι ρύποι σχεδόν μηδενικοί (ειδικά με τα φίλτρα) το σέρβις άγνωστη λέξη, το κόστος του ντίζελ σχεδόν 30 λεπτά φθηνότερο το λίτρο, ο θόρυβος ελάχιστος και η διαφορά στην τιμή αγορά γίνεται απόσβεση αν τα χιλιόμετρα που διανύει κανείς το χρόνο είναι αρκετά.
Λοιπόν τι λέτε; Εσείς πως βλέπετε σήμερα την πετρελαιοκίνηση; Αξίζει τον κόπο, ή έκλεισε το κενό από τους νέους κινητήρες βενζίνης; Εσείς βλέπετε οφέλη ή δε θα μπείτε στον κόπο να αλλάξετε τρόπο οδήγησης; Τελικά την ζητάμε ακόμη την απελευθέρωση όπως πάντα ή δε μας νοιάζει;
ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΕ ΝΤΗΖΕΛ...ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΗΟΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ
Η ΚΡΙΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΚΑΖΙΑ.
Εγω ειμαι ενας φοβισμενος απο τα (πολιτικοοικονομικοκοινωνικα) τεκταινομενα της επικαιροτητας. Τη στιγμη που η αυτοκινηση γινεται δυσβασταχτη, εγω πρεπει να χαρω που γινεται το αυτονοητο, δηλαδη να ειναι νομιμοι οι οικονομικοτεροι και αποδοτικοτεροι κινητηρες (οι diesel)? Ομως ναι, χαιρομαι λιγακι που ο αδαης/ανενημερωτος/θυμα/ψευτοπεριβαλοντοευαισθητος θα εχει επιλογη για ουσιαστικη οικονομια καυσιμου περαν της εξαπατησης των υβριδικων η των πλασματικων καταναλωσεων (6λτ/100χλμ με 120hp!!!!). Με θλιβει ομως η υποκρισια: το timing της απελευθερωσης ειναι υποπτο και συμπιπτει με εξισωση φορων πετρελαιου θερμανσης και κινησης.. Μου τελειωσε η χαζοαγαθοτητα. Ο Θεος δεν ειναι καλος.-
ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ TURBODIESEL ΕΧΕΙ ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΡΟΠΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΙΣΧΥΡΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ 200+. ΕΚΕΙ Η ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ DIESEL. ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΡΟΠΗ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ. ΣΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ SUV ΟΙ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΔΕ ΘΑ ΛΕΙΨΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ Ο ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ.
Αν ποτε βελτιωθει η ποιοτητα του πετρελειου στην ελλαδα και ανοιξει και το κλειστο επαγγελμα του μπομπατζη,ετσι ωστε τα χρηματα απο τα καυσιμα και τα χιλιομετρα τα παραπανω,να μην αναγκαζομαστε να τα δινουμε στις επισκευες της μπομπας και των μπεκ,εδω ειμαστε να το ξανασυζητησουμε επι νεας βασης.
Κάπου διάβασα ότι την τελευταία δεκαετία οι κατασκευαστές ρίχνουν πολύ περισσότερα χρήματα για την εξέλιξη του diesel από ότι του otto και αυτό νομίζω έχει φανεί. Δεν έχουν σχέση οι κινητήρες diesel νέας γενιάς με τους παλαιότερους, ούτε σε ρύπους ούτε σε επιδόσεις. Αν κάποιος δει ότι με τα χλμ που διανύει κάνει σύντομα απόσβεση του επιπλέον κόστους ενός diesel αυτοκινήτου δεν βλέπω γιατί να μην το προτιμήσει από ένα αντίστοιχο βενζίνης.
Όλα καλά με το ντίζελ, αλλά για να έχεις απόδοση της προκοπής, πρέπει να πάρεις από 1600 cc και πάνω και η τουρμπίνα είναι απαραίτητη. Οπότε αυτοί που αρέσκονται στα μικρά κυβικά και στην ατμόσφαιρα, μάλλον δεν θα πάρουν...
Το άρθρο αναφέρει το γεγονός ότι μάθαμε στα πολλά άλογα από τους σύγχρονους μικρούς κινητήρες βενζίνης και αν αυτό και μόνο το γεγονός είναι αρκετό για να αγοράζουμε βενζίνη η το κόστος ζωής και η αύξηση τον καυσίμων της μας σπρώχνει προς τα λιγότερα άλογα και αναγκαστικά το πετρέλαιο λόγου κόστους καυσίμου και κρίσης .Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα είναι διακριτά σε όλες τις κατηγορίες. Ε αν η βενζίνη ήτανε 20% ποιο φθηνή από` το ντίζελ δεν νομίζω να έπειθε κανέναν για ντίζελ. Παραμένω στην άποψη μου βενζίνα + μπαταριές.
diesel & pali diesel...εχω στην κατοχη μου octavia 1.6.tdi cr απλα τελειο καταναλωση λιγοτερη απο υβριδικα 4.0 ανα 100 χλμ 255 ροπη 105 ιππους κ 198 τελικη ταχυτητα εσθυτος θορυβος στην εκινηση μονο
menw sto ekswteriko kai exw mia bmw 320 diesel tou 2003. katanalwsh entos polhs 8-9 analoga giati ton xeimwna pianei -10 edw kai to diesel wspou na zesta8ei kaneis aman kai pws eidika an exeis anoiksei kai to kalorifer kai katanalwsh sthn e8nikh me to cruise control ri8mismeno sta 150 6 litra ta 100 xiliometra ti allo 8es?
Μα δεν είναι μονο η τιμη του πετραιλαίου που είναι φθηνότερη απο τη βενζίνη....είναι και το γεγονός πως το πετρελαιο επειδη εχεις ροπη απο χαμηλά δεν καιει...160χλμ/ωρα με audi 2000cc με 5αρι σασμαν και καταναλωση 5,6λτ/100....απλα δεν παιζεται.....καλα αν εχεις 1400cc πετρελαιο εχεις σωθει.....το μονο που φοβαμαι ειναι τα παλιοπετρελαια που εχουμε στη ελλαδα και τους κεραταδες τους βενζιναδες...γιατι μια τρομπα πετρελειου..κοστίζει....τωρα για αυτο που λεει το αρθρο για 120 αλογα και 6 λτ /100 χλμ τι να πω... σε κατηφορα το δοκιμασαν?
οποιος δεν οδηγησε Ι.Χ diesel και ειδικα τελευταιας γενιας πως μπορει να επιμενει για τα βενζινης? grande punto 1,6 multijet sport και ακομη πανω απο 6lt ΔΕΝ εχει δειξει.Α! και απο ντουμανι που γραφεται 30000 km και η εξατμιση ουτε ιχνος απο μαυριλα. (βλεπετε DPF)
η τιμή της βενζίνης δε διαφέρει και πάρα πολύ από το ντίζελ το κόστος του ντίζελ σχεδόν 30 λεπτά φθηνότερο το λίτρο ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΦΑΣΗ
Πετρέλαιο για SUV, βενζίνη για όλα τα υπόλοιπα. Λιγότερα σωματίδια και λιγότερο κόστος αγοράς.Το τέλειο βενζίνα + ρεύμα......... αθόρυβο και γρήγορο.
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ 3 ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ 3. FIAT PUNTO EVO MY LIFE 85PS OPEL CORSA ECOFLEX 1.3 95PS VOLVO C30 1.6 DRIVE 109PS R-DESIGN.
AN ΚΑΠΟΤΕ ΦΘΗΝΥΝΟΥΝ Ν-Α-Ι!!! ΜΟΝΟ DIESEL...AΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ...ΛΟΓΩ ΑΡΧΙΚΑ...ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ...ΜΟΝΙΜΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ!!! ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΧΡΗΜΑΤΑΓΟΡΕΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙΖ 800c.c...ΜΑΥBACH ME TΟΣΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ!!! Χα!,χα!
Εξακολουθώ να προτιμώ τους κινητήρες βενζίνης, επειδή είναι πιό κατάλληλοι για τα δυνατά γρήγορα σπορ αυτοκίνητα. Όταν θέλω 300 ή 400 άλογα από έναν κινητήρα 2000 cc, μόνο η βενζίνη μπορεί να μου τα δώσει.
Φυσικά και το θέλουμε το ντηζελ για ένα ακόμα σημαντικοτατο λόγο. Η διάρκεια ζωής του κινητήρα είναι πολύ μεγαλη πραγμα που σημαίνει πως μπορίς να κρατήσεις απροβλημάτιστα το αμάξι 15-20 χρόνια. Ειδικά δε αν κάνεις κατά μέσον όρο 15.000 χλμ το χρόνο αυτό πρακτικά σημαινει κάπου 300.000 χλμ όταν οι ντηζελ βγάζουν άνετα 1.000.000 χλμ και βάλε.
diesel & pali diesel...