Είναι τα κάμπριο αυτοκίνητα πραγματικά για την Ελλάδα; Γιατί με τόσο ήλιο πόσο θα ανοίξεις την οροφή χωρίς να ψηθείς;
(16/6/2011)
Πόση ώρα μπορείς να κάτσεις κάτω από τον ήλιο το καλοκαίρι χωρίς να πάθεις ηλίαση; Ή μέσα σε ένα κάμπριο με την οροφή κατεβασμένη; Είναι εύκολο να αποφύγεις την ηλίαση; ¶ρα λοιπόν είναι τα κάμπριο αυτοκίνητα κατάλληλα για την Ελλάδα; Ναι ή όχι;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Κάμπριο αυτοκίνητα όμως έχουν παραδοσιακά και οι Ιταλοί. Και ο καιρός εκεί δεν διαφέρει τόσο από την Ελλάδα. Που σημαίνει, πως τα καλοκαίρια μόνο συννεφιασμένα δεν είναι και άρα υπάρχει ζήτηση για ανοιχτά αυτοκίνητα και εκεί.Πέρα όμως από την ιστορία και την παράδοση, στην πράξη, ρεαλιστικά με 40 βαθμούς ντάλα Ιούλιο δε μπορείς να ανοίξεις την κουκούλα το μεσημέρι. Ίσα ίσα θες σκιά και κλιματισμό. Αυτό από μόνο του θα ήταν αρκετό για να πει κάποιος πως τα κάμπριο αυτοκίνητα δεν είναι για την Ελλάδα.
Όμως οι καλοκαιρινές μέρες δεν είναι μόνο τα μεσημέρια. Γιατί μόλις ο ήλιος πέσει λίγο και ανοίξει η οροφή, το πράγμα αλλάζει. Από τις 6 το απόγευμα και μέχρι τις 6 το πρωί, ώρες που το καλοκαίρι είναι «ωφέλιμες» για τους Έλληνες, το κάμπριο είναι στις δόξες του.
Εξάλλου, το κάμπριο είναι αυτοκίνητο ψυχαγωγίας. Περισσότερο από κάθε άλλο μέσο μεταφοράς. Δεν αγοράζεις κάμπριο για τις πρωινές μετακινήσεις προς και από τη δουλειά σου. Σίγουρα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και γι αυτό, όμως ο λόγος που το πήρες είναι γιατί έχεις στο νου σου τη ζωή μετά τη δουλειά. Τα απογεύματα και τα βράδια. Και ο έναστρος καλοκαιρινός ουρανός φαίνεται πάντα καλύτερα μέσα από ένα κάμπριο.
¶ρα λοιπόν; Ισχύει πως τα κάμπριο είναι για τις βόρειες χώρες; Μπορεί εκεί να τα ανοίγουν περισσότερο, ακόμη και με βροχή και κρύο, όμως στην Ελλάδα το κάμπριο δένει με τις ώρες που είναι αφιερωμένες στην ψυχαγωγία.
Εσείς τι λέτε; Είναι το κάμπριο μόνο για να ψήνεσαι το καλοκαίρι, και δεν ταιριάζει στην Ελλάδα; Ή είναι ακριβώς αυτό που θέλεις για να ζήσεις το καλοκαίρι (και όχι μόνο) στο μέγιστο που μπορείς να το απολαύσεις; Πως το βλέπετε;
Από πλευράς πρακτικότητας, μιλάμε για ένα εντελώς άχρηστο όχημα, με μειωμένους χώρους αποσκευών στις περισσότερες περιπτώσεις και με προβλήματα όσο αφορά την ασφάλιση του, αφού οι περισσότερες εταιρίες δεν τα ασφαλίζουν από κλοπή (εξαιρούνται τα hardtop). Επίσης υψηλές τιμές ακόμα και σαν μεταχειρισμένα, έξτρα φόρος πολυτελείας, κτλ. Δεν βλέπω κανέναν λόγο προσωπικά να μπω σε τόσες φασαρίες μόνο και μόνο για να βλέπουν οι συνεπιβάτες τα πουλάκια και τα δεντράκια. (Εγώ δεν θα μπορώ λόγω οδήγησης)...
Agapitoi kyrioi ....kaloproereta kai me xioumor na sas pw oti eiste ektos pragmatikotitas. To cabrio einai i apoliti pagida gia tis gynekes. Den sas noiazei na einai akrivo kai saravalo na einai, efoson einai cabrio tin douleia tou tin kanei Nai eimai poly sovaros. Eimai katoxos enos smart roadster (oute Mercedes, oute Porsche) kai nai otan to amaxi einai anoixto ta kalokairia stin paraliaki to pio aplo pou symvenei sto botiliarisma einai na mou tin peftoun gynekes apo alla amaxia. To prwto amaxi tou kolitou mou( mia dekaetia pisw) itan ena saravaliasmeno thriliko pleon ...Punto Cabrio. Eimastan stamatimenoi sta fanaria kai fortoname agnwstes gynekes pisw etsi gia ton xavale. Taftoxrona xalara stin peftoune gynekoparees apo alla cabrio... Perasmena megaleia, twra eimai desmevmenos... Nai to apolamvanouime se apogevmatines kai vradines voltes apo ton Aprilio mexri Septemvrio. Nai mesimeri den leei na to anoixeis to kalokairi. Nai exei parapanw skoni to eswteriko. Nai to apolamvanw stis diakopes kathos den to kleino katholou. Exw paei Italia(2 fores) kai Tourkia me to cabrio diakopes ...ti na sas pw twra to gia tis voltes mou stin Sikelia , i gia tis voltes mou ston Vosporo me tin orofi anoixti. Nai sou allazei tin diathesi... Oxi den einai gia ypoxondrious kai kryouliarides.... Einai apolaysi...
Σαφώς και κάνουν για την Ελλάδα! Κυρίως τα απολαμβάνει κανείς αργά το απόγευμα ή το βράδυ,αλλά ακόμη και τη μέρα,δεν είναι τραγικά τα πράγματα,για σχετικά μικρές αποστάσεις είναι απολαυστικά.
TA 2-ΘΕΣΙΑ KAMPRIO EINAI EIDIKA AYTOKINHTA KAI ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ..ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΕΦΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΕ ΕΚΑΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ Η ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΑΑΣ..ΚΑΙ ΖΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Είναι και παραείναι για την Ελλάδα...Δεν σημαίνει ότι επειδή έχεις ανοιχτό αυτοκίνητο πρέπει να είναι top down 24 ώρες το εικοσιτετράωρο...Η αίσθηση οδήγησης ενός καλού διθέσιου ανοιχτού αυτοκινήτου δύσκολα θα την βρεις σε άλλο τετράτροχο.Μιλάω εν πειρας ως κάτοχος ενός HONDA S2000.
Τα cabrio αυτοκίνητα δεν έχουν κατασκευαστεί με μόνο στόχο την επίδειξη που προσπαθούν να κάνουν ορισμένοι κάτοχοί τους κυκλοφορώντας τα μέσα Ιουλίου στο κέντρο της Αθήνας με θερμοκρασία 40 βαθμών κελσίου. Ούτε πρωταρχικός τους στόχος είναι ένα άνετο ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας με ταχύτητα 140 χιλιομέτρων την ώρα και full γεμάτα αποσκευές. Τα cabrio κατασκευάστηκαν, από όποιον και να έγινε αυτό, με αντικειμενικό σκοπό να κυκλοφορούν το καλοκαίρι με χαμηλές ταχύτητες σε μικρούς ήσυχους επαρχιακούς δρόμους που περιστοιχίζονται με δενδροστοιχίες και έχουν πολλές στροφές. Η επαφή με τη φύση και η φυγή από την κόλαση των μεγαλουπόλεων είναι ο σοβαρότερος λόγος για να αγοράσει κάποιος ένα cabrio. Το κράτος, βέβαια, γνωρίζοντας ότι οι περισσότεροι πολίτες που οδηγούνται στην αγορά ανοικτών αυτοκινήτων δεν κάνουν τη χρήση για την οποία αυτό προορίζεται αλλά το χρησιμοποιούν κυρίως σα μέσο επίδειξης βρίσκει μια καλή αφορμή να εκμεταλλευτεί το γεγονός για να εισπράξει φόρους.
ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΠΟΤΕ ΚΑΤΟΧΟΣ CABRIO ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ. ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΔΥΟ ΧΑΡΕΣ. ΜΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΟΥΛΑΕΙ. ΑΝ ΕΙΧΑ ΤΡΕΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ, ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΕΝΑ ΔΙΘΕΣΙΟ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Σαφώς και τα cabrio ταιριάζουν μια χαρά στην Ελλάδα, αλλά συμφωνώ ότι δεν είναι για όλες τις ώρες της ημέρας. Έχω πάντως την εντύπωση ότι ένα cabrio σπανίως θα περάσει πολύ χρόνο της ζωής του ως ανοιχτό. Μιλάω εκ πείρας, ως πρώην κάτοχος ενός Tigra.
ηλιος,σκονη,υψηλη τιμη....οχι τα καμπριο δεν ειναι για την ελλαδα...ισως για τη β.ιταλια το καλοκαιρι...με 40 βαθμους ομως εδω,περισσοτερο καιγεσαι παρα δροσιζεσαι!ηλιοροφη ειναι προτιμητεα!
Einai wraio to ais8hma pou sou prosferei ena cabrio autokinhto. To 8ema omws einai pws ta cabrio exoun arketa upshlh timh, sunh8ws den einai praktika kai opws anaferei kai to ar8ro me 40 va8mous einai protimotero na exeis air condition kai skia. Exw parathrhsei pollous pou phgainoun kai agorazoun metaxeirismena cabrio se xamhles times (Peugeot 206cc, Opel Tigra klp...) apla gia na lene oti kukloforoun cabrio xwris na skeftoun oti me to zori pairnei mia valitsa to port pagkaz. Kata thn gnwmh mou ta mona cabrio pou a3izoun einai ta megalutera opws Volvo C70, Mercedes E-Class pou kai xwrous exoun gia kanoniko an8rwpo sta pisw ka8ismata giati eite kleisto to kukloforeis eite anoixto, sigoura den 8a metaniwseis thn agora.
Είναι όπως τα λέτε. Το κάμπριο είναι πιό κατάλληλο για το απόγευμα και το βράδυ και όχι για το μεσημέρι. Θα έλεγα όμως ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το πρωί, μέχρι τις 08.00, πριν ο ήλιος αρχίσει να γίνεται έντονος, αλλά όχι τόσο στη διαδρομή για τη δουλειά, αλλά σε διαδρομές κατά τις διακοπές, ή σε διαδρομές αναψυχής, για όσους δεν δουλεύουν. Θα ήθελα να προσθέσω ακόμη ότι όταν το χρησιμοποιείς κάτω από τον ήλιο, η κίνηση του, που δημιουργεί ρεύμα αέρα, σου δημιουργεί την ψευδαίσθηση της δροσιάς και σε κάνει να μην υπολογίζεις την επίδραση του ήλιου. Στην πραγματικότητα όμως ο ήλιος σε κτυπάει και μπορεί να σου προκαλέσει ηλίαση ή και εγκαύματα, χωρίς να το καταλαβαίνεις.
Aν είναι απλά και προσιτά στη τιμή κάμπριο σαφώς και είναι κατάλληλα για την Ελλάδα! Όμορφος ήλιος, ζέστη και ξεγνοισιά! Τρομάρα μας! Αν όμως είναι από τα πανάκριβα και ακραιφνώς premium, όχι και τόσο, γιατί κινδυνεύουν να εκληφθούν ως...βουλευτικά, οπότε καραδοκούν τα γιαούρτια και τα νερομπούκαλα!!! Προσοχή λοιπόν...
Ίσως υπάρχει ένα λάθος στο άρθρο. Τα κάμπριο λανσαρίστηκαν στις βόρειες χώρες ακριβώς επειδή είναι ακριβοθώρητος ο ήλιος και ήθελαν οι οδηγοί να τον χαίρονται όταν αυτός δειλά ξεπρόβαλε ανοίγοντας την οροφή του αυτοκινήτου τους. Τώρα όσον αφορά τα καθ ημάς θεωρώ πως η Ελλάδα είναι ιδανική για κάμπριο αυτοκίνητο όχι μόνο από τις 6 το απόγευμα ως τις 6 το πρωί αλλά για όλες τις ώρες αναλόγως της διαδρομής. Για φανταστείτε μια καλοκαιρινή μέρα στο Πήλιο να οδηγείς ένα MAZDA MX5 να περνάς κάτω από τις οξιές και τις καστανιές και να ακούς τα νερα να κελαρυζουν. Έχεις γίνει ένα με τη φύση και η ψυχολογία σου είναι στα ύψη ιδίως εαν στο διπλανο κάθισμα κάθεται το έτερον σου ήμισυ. Ας σκεφτόμαστε τις τέλειες διαδρομές που κάναμε είτε με κάμπριο είτε χωρίς για να ανεβαίνουμε καθόσον σε καιρούς μνημονίου και με το να επίκειται η ψηφιση του μεσοπρόθεσμου ούτε τη κουκούλα του κάμπριο δε μπορούμε να αγοράσουμε
Προσωπικά όσα αυτοκίνητα κι αν είχα τη δυνατότητα να αγοράσω (σε καιρούς, που ζούμε...), κανένα δεν θα ήταν cabrio. Όχι γιατί είναι άσχημα ή δεν προσφέρουν την ασφάλεια άλλων αυτοκινήτων και κατηγοριών, αλλά γιατί δεν μου αρέσει να "ψήνομαι" στον ήλιο. Όσο για την αίσθηση, που χαρίζουν, συμβιβάζομαι και με μία καλή ηλιοροφή, που την ώρα του σούρουπου προσφέρει πραγματικά πολύ ιδιαίτερη αίσθηση, που εμένα τουλάχιστον μου αρκεί.