Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αν οι χώροι είναι το ζητούμενο, η απάντηση ποια είναι; Μικρό πολυμορφικό ή μήπως Honda Jazz;

Αν οι χώροι είναι το ζητούμενο, η απάντηση ποια είναι; Μικρό πολυμορφικό ή μήπως Honda Jazz;

(30/6/2011)

Αν νομίζετε πως το best seller στα μικρά πολυμορφικά είναι το Opel Meriva, ρίξτε άλλη μία ματιά. Γιατί το Honda Jazz μοιράζεται με την κατηγορία αυτή τους χώρους και την πρακτικότητα, κερδίζει όμως στην εμφάνιση και την τιμή. ΓιΆ αυτό και πουλάει πολύ περισσότερο. Τι λέτε λοιπόν; Μικρό πολυμορφικό ή Honda Jazz;

Τα πολυμορφικά αυτοκίνητα είναι πραγματικά χαρισματικά. Πως αλλιώς μπορείς να δεις ένα όχημα το οποίο χωράει πέντε επιβάτες, αποσκευές και ένα κάρο άλλα μικρά και μεγαλύτερα αντικείμενα, αφήνει «αέρα» πάνω από τα κεφάλια και ταξιδεύει με άνεση παντού τη στιγμή που παρκάρει σε μόλις τέσσερα μέτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Και αυτά χωρίς να καίει σα μεσαίο, χωρίς να κοστίζει όσο ένα μεσαίο (σε αγορά και χρήση), τη στιγμή όμως που προσφέρει άνεση σαν μεσαίο. Θαύμα. Ναι, αλλά στην Ελλάδα έχουμε και το θέμα της εμφάνισης. Και εκεί σκοντάφτουν τα περισσότερα μικρά (και μεγαλύτερα) πολυμορφικά.
Θυμίζουν λίγο «φορτηγακια» ή βαν. Λίγο επαγγελματικά ή λίγο υπερ-φουτουριστικά οχήματα ενός όγκου. Γενικά το σχήμα του MPV δε φαίνεται να κολλάει στον Έλληνα παρότι στην Ευρώπη και την Αμερική η μόδα ήρθε και παραμένει δυνατά.
Αν τώρα κρατήσεις όλα αυτά τα χαρισματικά και «διορθώσεις» αυτό που ο καθένας με τον τρόπο του εννοεί «πρόβλημα εμφάνισης», επανέρχεσαι στο ιδεατό αυτοκίνητο. Και τώρα που τα μικρά λόγω κόστους είναι τα αυτοκίνητα πασπαρτού, η Honda με το Jazz έχει βρει τη σωστή ισορροπία.

Δε μπορεί βέβαια κανείς να πει πως το Jazz είναι τόσο σπορ ή «μικρο-δείχνει» όσο ένα Fiesta ή ένα Polo, όμως παραμένει πιο κοντά σε αυτή την αισθητική απΆ ότι ένα π.χ. Nissan Note.
Έχει μια πιο μονοκόμματη γραμμή για να μπορέσει να στεγάσει το μεγάλο του μεταξόνιο και τους χώρους που αυτό προσφέρει, όμως είναι εμφανώς ένα κανονικό μικρό, αν και με προδιάθεση προς την πρακτικότητα, και όχι κάτι που ανταγωνίζεται το Meriva: ψηλό με αντικριστές πόρτες και άλλα στοιχεία που το κάνουν «καραμπινάτο» MPV.
Το καλύτερο όμως είναι πως το Jazz προσφέρει αντίστοιχες ανέσεις όντας μόλις 3,9 μέτρα, σχεδόν μισό μέτρο πιο κοντό από το Meriva. Περισσότερο σουπερμίνι παρά μικρό, πόσο μάλλον μικρό MPV.
Καμουφλαρισμένο MPV ή πολυμορφοποιημένο μικρό, όπως και να το δεις το Jazz, είναι μια διαφορετική πρόταση που μπορεί να μην κερδίζει περισσότερους οπαδούς από ότι ένα απλό μικρό, σίγουρα όμως έχει «τουμπάρει» τους περισσότερους αγοραστές των μικρών MPV.

Εσείς όμως τι λέτε; Μικρό MPV ή Jazz; Είναι το θέμα της εμφάνισης πρόβλημα για τα MPV; Το λύνει αρκετά η σχεδίαση του Jazz; Θέλετε κάτι πιο ξεκάθαρα πολυμορφικό ή μήπως το ενδιάμεσο σχήμα του Jazz σας ταιριάζει καλύτερα;
Mercedes
NISSAN