3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Κορυφογραμμή…
Δοκιμάζουμε το νέο VW Tiguan 1,4 TSI 122 PS BMT
(6/10/2011)
Καθώς η εμπορική καριέρα του VW Tiguan είναι περισσότερο συνδεδεμένη με τις αγοραστικές κορυφές, δεν βλέπουμε το λόγο η πορεία του μοντέλου, μετά την πρόσφατη ανανέωση, να μη συνεχίσει να είναι το ίδιο επιτυχημένη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
¶νετο και BlueMotionΠραγματικά στο Tiguan σε κερδίζει η ποιότητα κύλισης, ακόμα και όταν καταλαβαίνεις ότι εξαιτίας της έχουν θυσιαστεί οι κλίσεις στις στροφές, με τα περιθώρια πρόσφυσης να βοηθούνται από το στάνταρ ESP και τα παρελκόμενά του (XDS). ¶λλωστε ο δυναμισμός δεν το χαρακτηρίζει ούτε στην αίσθηση του τιμονιού, ούτε στην αμεσότητα του μεσαίου πεντάλ. Βέβαια κατά αυτό τον τρόπο μπορείς να κάνεις και εκτός δρόμου βόλτες, χωρίς την τετρακίνηση, αλλά με τη βοήθεια των 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Σύμμαχος, στα περισσότερα, και ο 1,4 TSI των 122 ίππων, που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το σύνολο είναι πολιτισμένο, γραμμικό και αποτελεσματικό, με μόνη διαφορά ότι εδώ έχει να κινήσει τον 1,5 τόνο του Tiguan. Οπότε τα κατεβάσματα είναι αναπόφευκτα και το πόδι πρέπει πάντα να είναι βαθιά στο πάτωμα, χωρίς ποτέ να ακούγεται ότι το σύνολο ζορίζεται. Αυτό το καταλαβαίνεις από την τσιμπημένη κατανάλωση που βοηθιέται, ωστόσο, από το, όχι και τόσο ακριβές, Star&Stop, του πακέτου BlueMotion Technology. Επειδή, όμως, όπως είπαμε, ο δυναμισμός δεν είναι προδιαγραφή, αρκεστείτε στην απήχηση του σήματος που συνοδεύει το premium lifestyle που αναδύει η όλη κατασκευή. Και αυτό είναι προδιαγραφή…
Τεχνικά χαρακτηριστικά | &&&& &&&& |
Κυβισμός (κ.εκ.) | &&&& 1.390 | &&&&
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | &&&& 122/5.000* | &&&&
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | &&&& 200/1.500-4.000* | &&&&
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | &&&& 11 | &&&&
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) | &&&& 9,8 | &&&&
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) | &&&& 16,4 | &&&&
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | &&&& 184* | &&&&
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | &&&& 6,5 | &&&&
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | &&&& 152 | &&&&
Βάρος (κιλά) | &&&& 1.466 | &&&&
*Εργοστασιακές τιμές | &&&& &&&& |
&&&& | &&&& |
Εξοπλισμός | &&&& &&&& |
ESP + ASR | &&&& • | &&&&
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγ. | &&&& •/• | &&&&
Αερόσακοι πλευρ./κεφαλής | &&&& •/• | &&&&
Αερόσακος γονάτων οδηγού | &&&& &&&& |
Ηλ. παράθυρα εμπρός/πίσω | &&&& •/• | &&&&
Ηλεκτρικοί καθρέπτες | &&&& • | &&&&
Κλιματισμός | &&&& • | &&&&
Ηχοσύστημα | &&&& • | &&&&
Ζάντες αλουμινίου | &&&& • | &&&&
Τιμή (ευρώ) | &&&& 23.900 | &&&&
Τιμή με απόσυρση (ευρώ) | &&&& 22.940 | &&&&
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται | &&&&