3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μαθήματα οικονομίας
Δοκιμή Διαρκείας: Mitsubishi ASX 1,6 2WD
(27/9/2011)
Το δικίνητο ASX 1,6 διακρίνεται καθημερινά για την ευκολία χρήσης, την άνεση, αλλά πάνω από όλα, για την οικονομία καυσίμου που προσφέρει ο υπερσύγχρονος και αποδοτικός κινητήρας του.
Η ανάρτηση διατηρεί την απορροφητικότητα της ακέραιη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Τεχνητή αίσθηση τιμονιού, Αποτελεσματικότητα φρένων, Θόρυβος κινητήραΈχουμε κάνει περί τα 25.080 χλμ. με το δικίνητο Mitsubishi ASX 1,6 που είχαμε παραλάβει από την αντιπροσωπεία με 14.300 χλμ. Φυσικά, λόγω του ότι είναι ένα όχημα ελεύθερου χρόνου, το ASX αποτελεί το βασικό μέσο για τις αποδράσεις μας που είχαμε ξεχάσει τον τελευταίο καιρό. Βλέπετε SUV υπάρχουν, αλλά τα περισσότερα έχουν αυξημένη κατανάλωση. Με το ASX ξεπεράσαμε το σχετικό φόβο, αφού στην καθημερινή οδήγηση η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 6,5-,7,2 λτ./100 χλμ.
Στην καθημερινότητα
Το ASX, είναι άνετο μέσω τη μαλακής ανάρτησης και ασφαλές ακόμα και στο όριο της πρόσφυσης του. Οι κλίσεις στις στροφές είναι τονισμένες, όπως και κάποιες περιττές κινήσεις του αμαξώματος, χωρίς όμως να έχουν επιπτώσεις στην οδική συμπεριφορά. Το στοιχείο που μας κέρδισε είναι η φιλικότητα που αποπνέει, αλλά και η ευκολία χρήσης του, ακόμα και σε αστικό περιβάλλον. Φυσικά η απουσία τετρακίνησης δε μας επιτρέπει να το σκαρφαλώσουμε στην κορφή των βουνών, αλλά ακόμα και έτσι, πάμε αρκετά παραπέρα στη φύση από ό,τι με ένα από τα υπόλοιπα μοντέλα του στόλου δοκιμών μακράν διαρκείας.Ο 1,6 κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό ΜΙVEC αποδίδει 124 δυναμομετρημένους ίππους και κινεί με ευκολία το αμάξωμα. Ελαστικός και οικονομικός, ο κινητήρας δεν έχει και πολλά να του προσάψεις, εκτός ίσως από τον αυξημένο θόρυβο στις υψηλές στροφές.
Eσωτερικό - Χώροι
Μετά από 25.080 χλμ. δεν παρατηρούνται τριγμοί και αυτό είναι ενδεικτικό της στιβαρότητας της κατασκευής. Τα πλαστικά στο ταμπλό είναι γεροδεμένα και το τελικό φινίρισμα υποδειγματικό. Από τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου δε λείπει τίποτα, τόσο σε ό,τι αφορά στην άνεση, όσο και στην ασφάλεια. Το μοντέλο που μας παραχωρήθηκε δε διαθέτει την μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | &&&& &&&& |
Κυβισμός (κ.εκ.) | &&&& 1.590 | &&&&
Κύλινδροι/Βαλβίδες | &&&& 4/16 | &&&&
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | &&&& 124/5.970 | &&&&
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | &&&& 163/4.050 | &&&&
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | &&&& 10,5 | &&&&
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) | &&&& 13,6 | &&&&
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) | &&&& 21,7 | &&&&
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* | &&&& 183 | &&&&
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* | &&&& 5,9 | &&&&
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* | &&&& 135 | &&&&
Βάρος (κιλά) | &&&& 1.317 | &&&&
*Εργοστασιακές μετρήσεις | &&&& &&&& |
&&&& | &&&& |
Εξοπλισμός | &&&& &&&& |
ESP/ABS | &&&& •/• | &&&&
Αερόσακος οδ./συνοδ. | &&&& •/• | &&&&
Αερόσακοι πλευρ./οροφής | &&&& •/• | &&&&
Υποβοήθηση τιμονιού | &&&& • | &&&&
Ηλ. παράθυρα μπρος/πίσω | &&&& •/• | &&&&
Ηλεκτρικοί καθρέφτες | &&&& • | &&&&
Air Condition | &&&& • | &&&&
Ηχοσύστημα | &&&& • | &&&&
Ζάντες αλουμινίου | &&&& o | &&&&
Τιμή (ευρώ) | &&&& 20790 (Inform) | &&&&
•: στάνταρ, ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται | &&&&