ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ένα concept 42 χρόνων

(20/10/2011)

Μια ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών της Holden ανέλαβε να ξαναδώσει ζωή στο πρωτότυπο Hurricane του 1969, το οποίο διέθετε τεχνολογίες που είδαμε στην παραγωγή δεκαετίες μετά.

Το Hurricane διέθετε τεχνολογίες που πέρασαν στην παραγωγή δεκαετίας αργότερα.

Το κουβούκλιο ανέβαινε υδραυλικά και τα καθίσματα, μαζί με το τιμόνι, σηκώνονταν ηλεκτρικά, ώστε να γίνει η επιβίβαση.

Το κουβούκλιο ανέβαινε υδραυλικά και τα καθίσματα, μαζί με το τιμόνι, σηκώνονταν ηλεκτρικά, ώστε να γίνει η επιβίβαση.

Ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας των 4,2 λτ. απέδιδε 262 ίππους και επέτρεπε στο Hurricane να κάνει το 0-96 χλμ. σε 5,3 δλ.

Ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας των 4,2 λτ. απέδιδε 262 ίππους και επέτρεπε στο Hurricane να κάνει το 0-96 χλμ. σε 5,3 δλ.

Το αμάξωμα είναι φτιαγμένο από fiberglass και αποτελείται από 3 τμήματα: το κουβούκλιο, το καπό και το πλαίσιο.

Το αμάξωμα είναι φτιαγμένο από fiberglass και αποτελείται από 3 τμήματα: το κουβούκλιο, το καπό και το πλαίσιο.

Η διαδικασία ανακατασκευής του Hurricane κράτησε 5 χρόνια.

Η διαδικασία ανακατασκευής του Hurricane κράτησε 5 χρόνια.

  • Το Hurricane διέθετε τεχνολογίες που πέρασαν στην παραγωγή δεκαετίας αργότερα.
  • Το κουβούκλιο ανέβαινε υδραυλικά και τα καθίσματα, μαζί με το τιμόνι, σηκώνονταν ηλεκτρικά, ώστε να γίνει η επιβίβαση.
  • Ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας των 4,2 λτ. απέδιδε 262 ίππους και επέτρεπε στο Hurricane να κάνει το 0-96 χλμ. σε 5,3 δλ.
  • Το αμάξωμα είναι φτιαγμένο από fiberglass και αποτελείται από 3 τμήματα: το κουβούκλιο, το καπό και το πλαίσιο.
  • Η διαδικασία ανακατασκευής του Hurricane κράτησε 5 χρόνια.
Πίσω στο μακρινό 1969, η Holden, η αυστραλιανή εταιρεία που ανήκε στη GM έφτιαξε το πρώτο της πρωτότυπο όχημα, το οποίο αρχικά είχε το κωδικό όνομα RD 001. Το αυτοκίνητο έκανε ντεμπούτο στην έκθεση της Μελβούρνης την ίδια χρονιά ως Holden Hurricane. Κάτω από το καπό του έφερε ένα V8 μοτέρ 4,2 λτ., το οποίο απέδιδε 262 ίππους. Το κουβούκλιο της καμπίνας άνοιγε υδραυλικά προς τα πάνω και μετακινείτο μέχρι τους εμπρόσθιους τροχούς. Το εντυπωσιακό είναι πως το Hurricane διέθετε τεχνολογικές εφαρμογές που είδαμε σε μοντέλα παραγωγής δεκαετίες αργότερα. Σε αυτές περιλαμβάνονταν μια κάμερα οπισθοπορείας και τον πρόγονο του GPS, το Pathfinder, το οποίο μέσω μαγνητών που είχαν τοποθετηθεί στο δρόμο, καθοδηγούσε τον οδηγό.

Το κουβούκλιο ανέβαινε υδραυλικά και τα καθίσματα, μαζί με το τιμόνι, σηκώνονταν ηλεκτρικά, ώστε να γίνει η επιβίβαση.

Το κουβούκλιο ανέβαινε υδραυλικά και τα καθίσματα, μαζί με το τιμόνι, σηκώνονταν ηλεκτρικά, ώστε να γίνει η επιβίβαση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μια ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών της Holden ανέλαβε την πλήρη ανακατασκευή του Hurricane και θα το παρουσιάσει στην έκθεση Motorclassica της Μελβούρνης αυτό το Σαββατοκύριακο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto