Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πως μπορεί η Honda να διαφοροποιήσει το Civic τόσο πολύ από τον ανταγωνισμό την ώρα που οι υπόλοιποι κάνουν σχεδόν μία από τα ίδια; Μήπως επειδή είναι αυτόνομη, χωρίς δεσμεύσεις;

Πως μπορεί η Honda να διαφοροποιήσει το Civic τόσο πολύ από τον ανταγωνισμό την ώρα που οι υπόλοιποι κάνουν σχεδόν μία από τα ίδια; Μήπως επειδή είναι αυτόνομη, χωρίς δεσμεύσεις;

(27/10/2011)

Η Honda είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που δεν έχει συνεργασία και δεν ανήκει σε κανέναν όμιλο με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Είναι «μόνη». Αυτό θα φαινόταν σαν «αδυναμία» σήμερα στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία, όμως μιλάμε για τον έκτο μεγαλύτερο κατασκευαστή στον κόσμο.

Μήπως αυτή της η αυτονομία της επιτρέπει να ξεχωρίζει τα μοντέλα της από τον ανταγωνισμό και να τα κάνει όσο διαφορετικά και μοναδικά θέλει; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Για κάποιους η Honda μπορεί να ακούγεται σα μια «μικρή» μάρκα που έχει ένα «ειδικό» κοινό. Τα νούμερα όμως δείχνουν μια άλλη εικόνα, αυτή της πραγματικής Honda. Η Honda είναι εδώ και 52 χρόνια ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο. Ο έκτος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο αλλά και ο πρώτος σε παραγωγή κατασκευαστής κινητήρων εσωτερικής καύσης στον κόσμο, με πάνω από 14 εκατομμύρια μονάδες ετησίως.

Η Honda ήταν ο πρώτος ιάπωνας κατασκευαστής που παρουσίασε μία πολυτελή μάρκα, την Acura, πολύ πριν τις Lexus και Infiniti των Toyota και Nissan αντίστοιχα. Εκτός από αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες η Honda κατασκευάζει οτιδήποτε έχει κινητήρα, από μηχανές του γκαζόν μέχρι εξωλέμβιες και γεννήτριες, ενώ έχει το δικό της τμήμα προηγμένης ρομποτικής (με τον γνωστό Asimo) αλλά και τον κλάδο της αεροναυπηγικής ο οποίος κατασκευάζει αεροσκάφη και κινητήρες για αυτά.

Με αυτά υπόψη φαίνεται γιατί η Honda αντίθετα με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, δε χρειάζεται συνεργασίες για να πετύχει αυτό που θέλει. Επιπλέον, βλέποντας κανείς την γκάμα των μοντέλων της (στην Ευρώπη), φαίνεται πως μπορεί να κάνει αυτό που θέλει, όπως το θέλει.

Ένα ένα τα μοντέλα της Honda διαφέρουν τελείως από οτιδήποτε προσφέρει ο ανταγωνισμός. Το Jazz δεν είναι ίδιο με τα άλλα μικρά και το CR-V αισθητά ξεχωρίζει από τα άλλα SUV. Για τα υβριδικά της, το Insight και το CR-Z τι να πούμε, αφού είναι χωρίς ανταγωνισμό σε αυτό που κάνουν.

Το Civic όμως; Σε μια κατηγορία όπου οι κατασκευαστές αντλούν ιδέες ο ένας από τον άλλο και κρίνονται στις λεπτομέρειες, η Honda φέρνει το Civic. Και σα να μην έφτανε η τρέχουσα γενιά που είναι ένα κεφάλι εμπρός από τους άλλους σε λειτουργικότητα, σχεδίαση και πολλές τεχνολογίες, τώρα παρουσιάζει το επόμενο μοντέλο, που και πάλι διαφέρει αισθητά.

Μπορεί να μην έχει τούρμπο, που για κάποιους είναι το σημείο αναφοράς της λέξης τεχνολογίας σήμερα, ίσως λανθασμένα, έχει όμως κινητήρες που σε κάθε κατηγορίας αποτελούν το σημείο αναφοράς. Από τους κορυφαίους δίλιτρους των τρελλών στροφών ανά λεπτών, μέχρι τους φυσιολογικούς 1,4 και 1,8 που με έναν μόλις εκκεντροφόρο πετυχαίνουν ιπποδυνάμεις, οικονομία και ρύπους που άλλοι κατασκευαστές θέλουν διπλάσια κινούμενα μέρη για να πετύχουν.

Τι λέτε λοιπόν; Τι κάνει τη Honda μοναδική; Πως μπορεί να διατηρεί τα μοντέλα της στο επίπεδο που θέλει εκείνη και να μην παρασύρεται από τον ανταγωνισμό στην πεπατημένη που εκείνος ακολουθεί; Πως βλέπετε εσείς όμως τη Honda και τη μοναδικότητά της;
Mercedes
OPEL