Πως μπορεί η Honda να διαφοροποιήσει το Civic τόσο πολύ από τον ανταγωνισμό την ώρα που οι υπόλοιποι κάνουν σχεδόν μία από τα ίδια; Μήπως επειδή είναι αυτόνομη, χωρίς δεσμεύσεις;
(27/10/2011)
Η Honda είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που δεν έχει συνεργασία και δεν ανήκει σε κανέναν όμιλο με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Είναι «μόνη». Αυτό θα φαινόταν σαν «αδυναμία» σήμερα στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία, όμως μιλάμε για τον έκτο μεγαλύτερο κατασκευαστή στον κόσμο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Για κάποιους η Honda μπορεί να ακούγεται σα μια «μικρή» μάρκα που έχει ένα «ειδικό» κοινό. Τα νούμερα όμως δείχνουν μια άλλη εικόνα, αυτή της πραγματικής Honda. Η Honda είναι εδώ και 52 χρόνια ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο. Ο έκτος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο αλλά και ο πρώτος σε παραγωγή κατασκευαστής κινητήρων εσωτερικής καύσης στον κόσμο, με πάνω από 14 εκατομμύρια μονάδες ετησίως.Η Honda ήταν ο πρώτος ιάπωνας κατασκευαστής που παρουσίασε μία πολυτελή μάρκα, την Acura, πολύ πριν τις Lexus και Infiniti των Toyota και Nissan αντίστοιχα. Εκτός από αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες η Honda κατασκευάζει οτιδήποτε έχει κινητήρα, από μηχανές του γκαζόν μέχρι εξωλέμβιες και γεννήτριες, ενώ έχει το δικό της τμήμα προηγμένης ρομποτικής (με τον γνωστό Asimo) αλλά και τον κλάδο της αεροναυπηγικής ο οποίος κατασκευάζει αεροσκάφη και κινητήρες για αυτά.
Με αυτά υπόψη φαίνεται γιατί η Honda αντίθετα με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, δε χρειάζεται συνεργασίες για να πετύχει αυτό που θέλει. Επιπλέον, βλέποντας κανείς την γκάμα των μοντέλων της (στην Ευρώπη), φαίνεται πως μπορεί να κάνει αυτό που θέλει, όπως το θέλει.
Ένα ένα τα μοντέλα της Honda διαφέρουν τελείως από οτιδήποτε προσφέρει ο ανταγωνισμός. Το Jazz δεν είναι ίδιο με τα άλλα μικρά και το CR-V αισθητά ξεχωρίζει από τα άλλα SUV. Για τα υβριδικά της, το Insight και το CR-Z τι να πούμε, αφού είναι χωρίς ανταγωνισμό σε αυτό που κάνουν.
Το Civic όμως; Σε μια κατηγορία όπου οι κατασκευαστές αντλούν ιδέες ο ένας από τον άλλο και κρίνονται στις λεπτομέρειες, η Honda φέρνει το Civic. Και σα να μην έφτανε η τρέχουσα γενιά που είναι ένα κεφάλι εμπρός από τους άλλους σε λειτουργικότητα, σχεδίαση και πολλές τεχνολογίες, τώρα παρουσιάζει το επόμενο μοντέλο, που και πάλι διαφέρει αισθητά.
Μπορεί να μην έχει τούρμπο, που για κάποιους είναι το σημείο αναφοράς της λέξης τεχνολογίας σήμερα, ίσως λανθασμένα, έχει όμως κινητήρες που σε κάθε κατηγορίας αποτελούν το σημείο αναφοράς. Από τους κορυφαίους δίλιτρους των τρελλών στροφών ανά λεπτών, μέχρι τους φυσιολογικούς 1,4 και 1,8 που με έναν μόλις εκκεντροφόρο πετυχαίνουν ιπποδυνάμεις, οικονομία και ρύπους που άλλοι κατασκευαστές θέλουν διπλάσια κινούμενα μέρη για να πετύχουν.
Τι λέτε λοιπόν; Τι κάνει τη Honda μοναδική; Πως μπορεί να διατηρεί τα μοντέλα της στο επίπεδο που θέλει εκείνη και να μην παρασύρεται από τον ανταγωνισμό στην πεπατημένη που εκείνος ακολουθεί; Πως βλέπετε εσείς όμως τη Honda και τη μοναδικότητά της;
Εδώ και 20 χρόνια ζω στην Γερμανία. Τα αυτοκίνητα που είχα μέχρι τώρα ήταν GOLF GTI, BMW 318i, OPEL ASTRA, TOYOTA AYGO, και εδώ και ένα χρόνο έχω το HONDA CIVIC . Με το Golf, και το ASTRA είχα μόνο προβλήματα. Ειδικά με το ASTRA. Με το BMW είχα μικρά και ασήμαντα προβλήματα. Με το AYGO έκανα 200.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Το CIVIC το έχω 1 χρόνο και μέχρι στιγμής έχω κάνει 38.000 χιλιόμετρα. Για μένα είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα μέχρι τώρα. Ψάχνω να βρω κάποιο μειονέκτημα αλλά δεν βρίσκω. Απολαμβάνω την οδήγηση σε τέτοιο βαθμό που στις 3 φορές που κατέβηκα στην Ελλάδα, μετά από τόσα χιλιόμετρα να μην θέλω να κατεβώ από το αυτοκίνητο. Το CIVIC το έχω λατρέψει.
4vzf15 gtiiqvpagrsm, [url=http://nctpacodjfhe.com/]nctpacodjfhe[/url], [link=http://cozcdcvcvhcl.com/]cozcdcvcvhcl[/link], http://dfwpheqfbvjo.com/
ΑΥΤΟΝΟΜΗ... Πόσο πιο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν ήταν οι περισσότερες εταιρίες αυτόνομες; Πόσο πιο μπροστά θα βρισκόμασταν σε όλα τα επίπεδα όταν η κάθε εταιρία θα είχε στόχο να βελτιώσει ή να προχωρήσει ένα βήμα πιο πέρα; ¶ρα και πόσο μεγαλύτερος ανταγωνισμός θα υπήρχε, αφού δεν θα δανείζονταν κινητήρες και σασί...; Πόσο λιγότερα "υποκατάστατα" θα υπήρχαν και πόσες διαφορετικές αυτοκινητιστικές , ανάλογα με την κάθε εταιρία, φιλοσοφίες θα υπήρχαν; Ο χώρος του αυτοκινήτου έχει εγκλωβιστεί σε κάποιες μεγάλες εταιρίες που θέλουν να εξαγοράσουν τους πάντες... Πλέον στις μη αυτόνομες εταιρίες, που δεν είναι και λίγες , έχει χαθεί η διαφορετικότητα και όλα μοιάζουν μία από τα ίδια, ακολουθώντας το δρόμο που χαράζουν οι μεγάλες εταιρίες στις οποίες και ανήκουν... Τέλος θα ήθελα να κλείσω με μία ερώτηση: Αλήθεια, πόσο σημαντικό είναι για τον καθένα μας να είναι αυτόνομος;
Είναι ένα πραγματικά πανέμορφο όχημα που από ότι λένε έχει λύσει προβλήματα ανάρτησης και ηχομόνωσης του απερχόμενου μοντέλου , απλά θα ήθελα να δω κάτι καινούργιο από πλευράς κινητήρων 1400 με 100 άλογα στο νέο μοντέλο που θα είναι λογικά και βαρύτερο για 18000 -19000 χιλιάρικα) δεν νομίζω ότι θα είναι και η ποιο εμπορική συνταγή για μια ακόμα φόρα θα είναι ένα αυτοκίνητο που θα απευθύνεται μόνο στους λάτρεις της μάρκας …(για το 1,8 δεν σχολιάζω καν μιας και είναι έκτος οικονομικής δυνατότητας για τον ποιο πολύ κόσμο έτσι που μας κατάντησαν οι κυβερνώντες)
Το θέμα δέν είναι αν η Honda μπορεί να διαφοροποιήσει το Civic απο τον ανταγωνισμό άλλα αν έχει μάθει απο τα λάθη του παρελθόντος. Το απερχόμενο μοντέλο,το οποίο μετράει 6 έτη ζωής,αντιμετώπιζε προβλήματα μικρά ή μεγάλα καθ όλη τη διάρκεια της κυκλοφορίας του.Σαφώς και δέν υφίσταται όχημα χωρίς ενοχλητικά χαρακτηριστικά,το γεγονός όμως οτι συναντάς το ίδιο πρόβλημα σε ένα Civic του 2007 και ενα του 2011 είναι απορίας άξιον για το πόσο πραγματικά η εταιρία σέβεται τον καταναλωτή.Οι επανεκδόσεις περιορίστηκαν περισσότερο σε αισθητικές παρά λειτουργικές παρεμβάσεις. Αν η Honda δώσει την απαιτούμενη προσοχή εκεί που το FN FK υστερούσε έναντι του ανταγωνισμού (ηχομόνοση,ανεση ανάρτησης,συναρμογή,ποιότητα βαφής...μεταξύ άλλων),ναί...μπορούμε να μιλήσουμε για ένα αξιόλογο μικρομεσαίο hatchback.Σε αντίθετη περίπτωση θα έχουμε πάλι ένα υπερτιμολογημένο όχημα που βασίζεται σε ένα βαρύγδουπο όνομα και εποχές,που όπως δείχνουν τα πράγματα,έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί. Πρώην κάτοχος 2008 Civic Fn1
Το άρθρο μέσα σε λίγες γραμμές περιγράφει τι ακριβώς αντιπροσωπεύει αυτή η εταιρεία. Είναι ευχάριστο να βλέπεις την διαφορετικότητα σε όλους τους τομείς και αυτό έχει καταφέρει η HONDA, καθότι παραμένει στην δική της γραμμή πορείας χωρίς να κυνηγάει τα υπερκέρδη και τον εγωισμό της πρώτης θέσης των πωλήσεων, κυρίως μέσω των συμμαχιών το οποίο θα αλλοίωνε την ταυτότητά της.
Η honda πιστευω εχασε επεισοδια απο συντεταγμενη αρχη των μοντελων της.Και οχι δεν ειναι ουτε πρωτοτυπια,ουτε εξαιρεση,ουτε τιποτα.Αν ειχανε μια αρχη οι κατηγοριες της,τα μοντελα της,ισως να ητανε και πανω απο την toyota,αλλα η σκεψη των διοικουντων ειναι ιαπωνεζικος αν και αυστηρος.Δεν φερνει η τετοιου ειδους αυστηροτητα αποτελεσματα.Απο 1400 κυβικα δεν πας ξαφνικα στα 1800 κυβικα με κενα στη μεση.Απο το jazz που ειναι βενζινοκινητο δεν πας σε μονον υβριδικο και μετα βενζινοκινητο στο civic.
Ειναι οντως τεχνολογικα πιο μπροστα αλλα να παρω ενα αυτοκινητο με 17500 χιλιαδες ευρω 1400 kybika 100 aloga που θα μου φτασει 20000 χιλιαδες με τους τοκους και την χαρτουρα οχι ευχαριστω δεν εχω λεφτα για πεταμα.
Το λετε κι μονοι σας απλα ειναι μια ιδιαιτερη εταιρεια και πρωτοτυπει,τη χαρακτηριζουν ως η ιαπωνικη BMW.Μικρη γκαμα σε κλασεις αλλα προσιτες σε σκεψη για αγορα σε ολους,λεπτομερεια και κυρος ακομη και στον εξοπλισμο ηταν η πρωτη που εφερε στανταρ esp αυτοματο κλιματισμο και cruise στο jazz και στο civic.Tα αυτοκινητα της χαρακτιριζονται απο ευρυχωρια αξιοπιστια καταναλώση και σχεδιαση σπορ και λειτουργικη.Οι τιμες μπορει να ειναι τσιμπημενες αν κανεις ομως δευτερη σκεψη τον ιδιο εξοπλισμο αν το θελεις σε μια ευρωπαικη η αντιστοιχη ιαπωνικη σιγουρα θα φτασεις στο ιδιο ποσο.Λιγες εκδοσεις,φουλ εξοπλισμο facelift an 4 χρονια σωστο service και ιδου το αποτελεσμα.
Ε, καποιος πρεπει να ειναι και εκκεντρικος! Παλια ηταν η Citroen...
Η Honda είναι χώρις αμφιβολία μια εταιρία ορόσημο στην αυτοκινητοβιομηχανία και όχι μόνο. Η τεχνολογική υπεροχή και η μηχανολογική αρτιότητα των κινητήρων και των κιβωτίων της την έχουν φέρει σε αυτή τη θέση, καθώς και η αξιοπιστία μαζι με την φουτουριστική σχεδίαση.Είναι μια εταιρία που δεν φοβάται να κάνει κάτι καινούριο και καινοτόμο, με τη δική της πάντα ξεχωριστή φιλοσοφία.
διοτι απλως ειναι η HONDA ,τεχνολογικα δεκα χρονια πιο μπροστα απο ολους τους αλλους μαζι
πολυ καλο αρθρο για οσους δεν γνωριζαν τι σημαινει honda.οσοι πραγματικα γνωριζουν απο αυτοκινητα μπορουν να καταλαβουν
Για τους λόγους που αναφέρετε πιο πάνω, η Honda αξίζει την προσοχή μας. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι το civic δεν έχει κινητήρα στα 1600 κ.εκ. και το ταμπλό του είναι άσχημο. Επίσης το jazz είναι υπερτιμολογημένο. Τα άλλα μοντέλα είναι πέρα απο τις οικονομικές δυνατότητές μου.