To μεγάλο SUV της Skoda δεν προορίζεται για τεράστιους όγκους πωλήσεων. Έχει σημασία όμως για το κύρος της Skoda (εικόνα scoop).
Η ¶νοιξη της Πράγας...3 νέα μοντέλα Skoda
(7/12/2011)
Το μέλλον διαγράφεται λαμπρό για τη Skoda, η οποία έχει στα σκαριά 3 νέα και πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα, ένα μίνι, ένα μικρομεσαίο και ένα SUV, που το κάθε ένα από αυτά έχει τη δική του ξεχωριστή σημασία. Ας τα δούμε.
Ούτε ένα ούτε δύο αλλά τρία καινούρια μοντέλα ετοιμάζει βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα η Skoda, δείχνοντας σε όλους πως όχι απλά δεν μένει στάσιμη αλλά εξελίσσεται ακριβώς εκεί που πρέπει. Πως αλλιώς να κρίνει κανείς τις σημαντικές αποφάσεις της τσέχικη φίρμας να επενδύσει πολύ δυναμικά σε 3 κατηγορίες από τις οποίες ουσιαστικά μέχρι τώρα απουσίαζε ή είχε πολύ διακριτική παρουσία. Ο λόγος φυσικά γίνεται για το νέο μινι Citigo, για το νέο μικρομεσαίο που θα προέλθει από το πρωτότυπο MissionL αλλά και για το νέο SUV μεγάλων διαστάσεων που ετοιμάζεται για το άμεσο μέλλον (ηλεκτρονικά επεξεργασμένες, κατασκοπευτικές φωτογραφίες). Επιχειρηματικός οίστρος στη Skoda
Στη Skoda επικρατεί επιχειρηματικός «οργασμός» προκειμένου να πιάσουν το στόχο των 1,5 εκατομμυρίων πωλήσεων ετησίως μέχρι το 2018. Από επίσημα, υψηλά ιστάμενα, χείλη προκύπτει η δέσμευση πως θα παρουσιάζεται ένα μοντέλο κάθε 6 μήνες για τα επόμενα 2-3 χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο 2013 θα ξεκινήσει η διάθεση του Yeti στην Κίνα, το οποίο θα κατασκευάζεται εκεί. Στην ίδια αγορά και σε συνεργασία με τη Shanghai Volkswagen, η τσέχικη εταιρεία θα φτιάξει ένα νέο compact μοντέλο. Μήπως μιλάμε για τη δική της εκδοχή του VW up!; Επιπλέον, άνοιγμα θα γίνει και στη ρωσική αγορά, καθώς εκεί και σε συνεργασία με το GAZ Group θα παράγεται το Yeti. Μέσα στη χρονιά, ακόμα, θα ξεκινήσει η παραγωγή ενός νέου compact sedan μοντέλου για την Ινδία. Τέλος, στη Skoda δεν προτίθενται να χάσουν την προσήλωσή τους από τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές. Στο κύριο εργοστάσιό τους, στο Mladá Boleslav, θα αυξήσουν τις δυνατότητες των γραμμών παραγωγής, ώστε να κατασκευάζουν εκεί και τρίτο μοντέλο. Επιπλέον, από τα τέλη της επόμενης χρονιάς, θα φτιάχνουν στη μονάδα του Vrchlabí το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DQ200.