.jpg)
Σε μαζική παραγωγή από το 2026.
Χρησιμοποιείται είτε ως γεννήτρια ρεύματος, είτε ως έξτρα μονάδα κίνησης.
Σε δύο εκδόσεις από 95 έως 204 άλογα.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Σε μαζική παραγωγή από το 2026
Η ZF αποκάλυψε τη νέα γενιά του range extender συστήματος κίνησης, το οποίο θα βάλει σε μαζική παραγωγή το 2026. Η γερμανική μάρκα είπε πως το νέο της σύστημα είναι σχεδιασμένο για να καλύψει την αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση, σημειώνοντας πως πολλοί αγοραστές αυτοκινήτων, αλλά και κατασκευαστές, θα στραφούν σε αυτό, αποφεύγοντας έτσι το άγχος της αυτονομίας των ηλεκτρικών, όσο αυτό συνεχίζει να υφίσταται.
Ευέλικτα σχεδιασμένο για να ταιριάζει σε πολλούς τύπους αυτοκινήτων
Το τελευταίο χρονικά ηλεκτρικό σύστημα επέκτασης αυτονομίας (range extender) της ZF θα προσφερθεί σε δύο παραλλαγές και συγκεκριμένα τις, electric Range Extender (eRE) και electric Range Extender plus (eRE+). Αμφότερες έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την ευελιξία, δηλαδή να μπορούν να ενσωματωθούν σε πολλούς διαφορετικούς τύπους αυτοκινήτων (όσον αφορά την απόδοση, την αρχιτεκτονική και αλλά χαρακτηριστικά), ενώ σύμφωνα με την εταιρεία διατηρούν εξαιρετικά συμπαγή σχεδίαση, που διευκολύνει την εγκατάστασή τους.
Σε δύο εκδόσεις από 95 έως 204 άλογα
Η ZF αναφέρει πως το eRE συνδέει έναν ηλεκτροκινητήρα με ενσωματωμένο μετατροπέα, κατάλληλο λογισμικό και πλανητικό σετ γραναζιών. Το eRE+ διαθέτει επιπλέον έναν έξυπνο συμπλέκτη και ένα διαφορικό. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως γεννήτρια ρεύματος, είτε ως έξτρα δευτερεύουσα μονάδα κίνησης (πχ. σε περιπτώσεις τετρακίνησης). Σε ότι αφορά την ισχύς, στην περίπτωση του eRE κυμαίνεται από 95 έως 150 ίππους και στην παραλλαγή eRE+ από 95 έως 204 άλογα.
Μεγαλύτερη αυτονομία & χωρίς το άγχος της φόρτισης
Θυμίζουμε πως τα ηλεκτρικά με range extender χρησιμοποιούν ένα ηλεκτρικό μοτέρ για την κίνηση των τροχών, ενώ ο θερμικός κινητήρας παίζει ουσιαστικά το ρόλο γεννήτριας για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας που περνά στην μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η αυτονομία, ενώ παράλληλα αφαιρείται από την εξίσωση το περίφημο range anxienty (στα ελληνικά: άγχος αυτονομίας) και κατ΄ επέκταση αυτό της φόρτισης μιας και με λίγη βενζίνη μπορείς να φτάσεις για παράδειγμα σε κάποιον ταχύτερο φορτιστή ή ακόμα και στον προορισμό σου.