ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με το Mitsubishi ASX κάναμε 29.393 χλμ. και δεν έχει κάνει ούτε... τσικ!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με το Mitsubishi ASX κάναμε 29.393 χλμ. και δεν έχει κάνει ούτε... τσικ!

Δοκιμή διαρκείας - Mitsubishi ASX 1,6

(24/1/2012)

¶νεση, ευκολία χρήσης, οικονομία καυσίμου και απόλυτη αξιοπιστία ήταν το «καρέ των άσσων» που μας έκανε να υποκλινόμαστε στο Mitsubishi ASX 1,6. Το αποχαιρετούμε με νοσταλγία.

Περισσότερα από 15.000 χλμ. κάναμε πίσω από το τιμόνι του δικίνητου Mitsubishi ASX, που μας παραχώρησε η κεντρική αντιπροσωπεία, με σκοπό τη δοκιμή του στη διάρκεια του χρόνου και το crossover της ιαπωνικής φίρμας έγινε πλέον ο πιστός σύντροφός μας στις αποδράσεις εκτός των τειχών της πόλης και όχι μόνο. Αυτό που μας κέρδισε ήταν οι περιορισμένες απαιτήσεις του κινητήρα για καύσιμο που κατέρριψαν απόλυτα το μύθο που θέλει τα οχήματα του είδους, να «πίνουν».

Σε διαγωνισμό οικονομίας που οργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία, το ASX κατάφερε να πετύχει κατανάλωση 3,6 λτ./100 χλμ.!

Σε διαγωνισμό οικονομίας που οργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία, το ASX κατάφερε να πετύχει κατανάλωση 3,6 λτ./100 χλμ.!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μάλιστα σε διαγωνισμό οικονομίας που οργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία, το ASX κατάφερε να πετύχει κατανάλωση 3,6 λτ./100 χλμ.! Αυτό φυσικά ήταν αποτέλεσμα συγκεκριμένης προσπάθειας, αλλά και στην καθημερινή οδήγηση η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 7,0 λτ./100 χλμ!

Στην καθημερινότητα
Η απουσία τετρακίνησης μας ώθησε να βάλουμε στο χώρο αποσκευών ένα σετ αλυσίδων μιας και αρκετές αποδράσεις μας προορίζονται για τα βουνά, όπου λόγω εποχής τα χιόνια δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Πάντως στους βατούς δασικούς δρόμους το ASX 1,6 δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα και δεν μπορούμε να πούμε ότι μας λείπει η τετρακίνηση. Σε κάθε περίπτωση, το ASX είναι ευκολοδήγητο και ευκίνητο εντός και εκτός πόλης, ενώ στα θετικά του σημεία συγκαταλέγεται και η άνεση μέσω τη μαλακής ανάρτησης. Αυτό δε σημαίνει πως πάσχει σε οδική συμπεριφορά. Απεναντίας, παρά τις τονισμένες κλίσεις στις στροφές, το ASX είναι ασφαλές ακόμα και στο όριο της πρόσφυσης του. Ο 1,6 κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό ΜΙVEC αποδίδει 117 ίππους και είναι αρκούντως ελαστικός και πολιτισμένος στις χαμηλομεσαίες στροφές. Το μόνο ουσιαστικό, αρνητικό του σημείο, είναι ο θόρυβος στις υψηλές στροφές.

Εσωτερικό
Μετά από γενικό καθαρισμό του αυτοκινήτου, το εσωτερικό έχει γίνει πάλι σαν καινούργιο. Η εικόνα είναι ευχάριστη και τα πλαστικά δείχνουν ανθεκτικά στο πέρασμα του χρόνου, χωρίς αστοχίες συναρμογής και τριγμούς ακόμα και μετά από 29.393 χλμ. Από τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου δε λείπει τίποτα, τόσο σε ό,τι αφορά στην άνεση, όσο και στην ασφάλεια. Το ASX «μας» πάντως δε διέθετε την μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία συμβάλλει στη δημιουργία μιας ακόμα πιο ευχάριστης ατμόσφαιρας στο εσωτερικό. Το ωφέλιμο πλάτος και ο αέρας για τα πόδια πίσω βρίσκονται άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Για τις αποσκευές, το αντίστοιχο τμήμα έχει χωρητικότητα 416 λτ. (442 λτ. μαζί με τους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από το δάπεδο).

Στο πέρασμα του χρόνου
Τα ελαστικά διασταυρώθηκαν για ομοιόμορφη φθορά.
Τίποτε -πέρα από καύσιμο- δεν χρειάστηκε να προσθέσουμε.
Ο 1,6 κινητήρας των 117 ίππων είναι ιδιαίτερα οικονομικός.

+¶νεση, ευκολία και φιλικότητα στην οδήγηση, κατανάλωση, σχεδίαση, ποιότητα κύλισης, χώροι

-Τεχνητή αίσθηση τιμονιού, αποτελεσματικότητα φρένων, σκληρά πλαστικά
EPILEGONTAS LEASING
VW YPHRESIES