Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ήρθε και έδεσε… O συνδυασμός των πλεονεκτημάτων των diesel κινητήρων δένει ιδανικά με το προφίλ των μοντέλων της οικογενειακής κατηγορίας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ήρθε και έδεσε… O συνδυασμός των πλεονεκτημάτων των diesel κινητήρων δένει ιδανικά με το προφίλ των μοντέλων της οικογενειακής κατηγορίας.

Ήρθε και έδεσε…

(31/1/2012)

Αν υπάρχει μία mainstream κατηγορία όπου η πλούσια ροπή και η χαμηλή κατανάλωση ενός κινητήρα diesel αποτελούν τα απαραίτητα συστατικά για να «δέσει το γλυκό», είναι αυτή των μεσαίων οικογενειακών μοντέλων.

Ακόμα μία κατηγορία που επωφελείται τα μέγιστα από την απελευθέρωση του

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, είναι αυτή των μεσαίων οικογενειακών. Παραδοσιακά, είναι τα μοντέλα που επιλέγει όποιος χρειάζεται τους χώρους, την άνεση, τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας αλλά και το κοινωνικό εκτόπισμα που προσφέρουν. Μέχρι πρότινος, το πρόβλημα της αυξημένης ροπής που χρειάζεται ένα τέτοιο αυτοκίνητο για να αξιοποιήσει τις μεταφορικές του ικανότητες, αντιμετωπιζόταν με δύο τρόπους. Είτε με τον αυξημένο κυβισμό είτε με τη χρήση εξελιγμένων τεχνικών, όπως είναι η υπερτροφοδότηση, τουλάχιστον για (επιλεκτικές) αγορές, όπως είναι η ελληνική. Τώρα πια, η λύση υπάρχει και έρχεται η πολύ οικονομική κατανάλωση με τη μορφή των εκδόσεων diesel. Με μέση κατανάλωση που δύσκολα ξεπερνάει τα 5,5 λτ./100 χλμ., η diesel τάξη των μεσαίων διαθέτει ακόμα ένα πλεονέκτημα, που μέχρι σήμερα (τουλάχιστον για την ευρύτερη ελληνική αγορά), έπεφτε «θύμα» του αυξημένου βάρους και όχι μόνο. Με αφορμή κυρίως αυτή την παράμετρο, της οικονομίας καυσίμου και των χαμηλών (τηρουμένων των αναλογιών) πάγιων εξόδων που αυτή συνεπάγεται, επιχειρούμε μια παρουσίαση όλων των δημοφιλών μεσαίων diesel μοντέλων της ελληνικής αγοράς.
Κινητήρες
Οι αρχικοί πετρελαιοκινητήρες που εφοδιάζουν πολλά μεσαία μοντέλα είναι 1,6 λτ. και ενισχύουν περεταίρω τον οικονομικό τους χαρακτήρα. Κατόπιν είναι 2λιτροι, ή ακόμα και 2,2 λίτρων (όπως στην περίπτωση της Mercedes. Ωστόσο εδώ αξίζει να επισημάνουμε ότι η αυξημένη χωρητικότητα βοηθάει βασικά τη ροπή, που μπορεί να φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως τα 500 Nm της C-Class 250CDI ή τα 400 Nm του 2λιτρου diesel Volvo S60, ενώ η κατανάλωση είναι αντιστρόφως ανάλογα περιορισμένη, απέχοντας το πολύ μισό λίτρο από την έκδοση μικρότερου κυβισμού.
Toyota
CORAL GAS NIKHTHS OIKONOMIAS