ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο 1,8 λίτρων diesel κινητήρας του Mitsubishi ASX δίκαια θεωρείται από τους πιο εξελιγμένους της αγοράς.

Ο 1,8 λίτρων diesel κινητήρας του Mitsubishi ASX δίκαια θεωρείται από τους πιο εξελιγμένους της αγοράς.

Aνάλυση: Ο 1,8 λίτρων diesel κινητήρας του Mitsubishi ASX

(18/1/2012)

O εξαιρετικός 1,8 λίτρων diesel κινητήρας του ASX χρησιμοποιεί πολύ εξελιγμένη τεχνολογία για να πετύχει το στόχο του, δηλαδή πολύ καλές επιδόσεις, μειωμένη κατανάλωση και ελεγχόμενες εκπομπές CO2.

Mε κωδικό 4N13, ο αλουμινένιος 16βάλβιδος 4-κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας, τεχνολογίας common rail άμεσου ψεκασμού με διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής (DOHC) του ASX θεωρείται σήμερα από τους πιο εξελιγμένους της αγοράς. Προέκυψε από τη συνεργασία των Mitsubishi Motors Corporation και Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. (MHI). MIVEC + Diesel = Παγκόσμια Πρωτιά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το πιο αξιόλογο από τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του εν λόγω μηχανικού συνόλου είναι το αποκλειστικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων MIVEC της Mitsubishi – παγκόσμια πρωτιά για Πετρελαιοκινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων – που επιτρέπει στους μηχανικούς της MMC να επιτύχουν το στόχο της χαμηλότερης αναλογίας συμπίεσης.

Νέα προσέγγιση
Σύμφωνα με τις βασικές αρχές των Diesel, ένας πετρελαιοκινητήρας χρησιμοποιεί τη θερμοκρασία λόγω συμπίεσης για την ανάφλεξη και καύση του καυσίμου, το οποίο ψεκάζεται στο θάλαμο καύσης στο τελικό στάδιο συμπίεσης. Λόγω της πολύ υψηλής αναλογίας συμπίεσης που απαιτεί αυτή η διαδικασία, οι πετρελαιοκινητήρες έχουν την υψηλότερη θερμική απόδοση από οποιοδήποτε συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, κάτι που συνεπάγεται μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και λογικά, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και κυρίως CO2.
Ωστόσο, για να αντέξουν τη λειτουργική πίεση που προκαλείται από την υψηλή αναλογία συμπίεσης και τις μεγάλες ποσότητες ροπής που παράγονται στο στρόφαλο, οι πετρελαιοκινητήρες χρειάζονται βαρύτερα, ισχυρότερα εξαρτήματα, κάτι το οποίο αυξάνει το βάρος τους σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες. Επομένως, η λογική λύση για τη μείωση των δυνάμεων που αναπτύσσονται μέσα στο μπλοκ είναι να μειωθεί η αναλογία συμπίεσης.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ελαφρύτερης δομής, παρόμοιας με ενός βενζινοκινητήρα, αλλά και της μικρότερης αναλογίας συμπίεσης (14.9:1).

Η εξαιρετικά χαμηλή αναλογία ήταν ένας από τους κύριους στόχους εξέλιξης των μηχανικών της MMC και MHI για να επιτύχουν (τελικά) ένα χαμηλό επίπεδο NVH (θόρυβοι και κραδασμοί που μεταφέρονται στην καμπίνα), περιορισμένων ρύπων, μακροχρόνιας αξιοπιστίας, ομαλής λειτουργίας και οδηγικών επιδόσεων.

Θυμίζουμε ότι ο πετρελαιοκινήτηρας 1,8 λίτρων του ΑSX αποδίδει 150 ίππους και στις δικίνητες εκδόσεις έχει μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. και CO2 145 γρ./χλμ.
ford
EGYHSH ELASTIKON