ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αυτή είναι η νέα Alfa Romeo Giulia;

(20/1/2012)

Ο ανεξάρτητος Γάλλος σχεδιαστής Vincent Montreuil εμπνεύστηκε ένα μοντέλο που σίγουρα θα κάνει τις καρδιές των απανταχού φίλων της Alfa Romeo να χτυπήσουν πιο δυνατά!

H εντυπωσιακή δημιουργία του Γάλλου σχεδιαστή Vincent Montreuil.

Το αμάξωμα είναι όσο σπορ χρειάζεται για τον τύπο του αυτοκινήτου, ενώ η διάταξη είναι κλασσική, με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω.

Το αμάξωμα είναι όσο σπορ χρειάζεται για τον τύπο του αυτοκινήτου, ενώ η διάταξη είναι κλασσική, με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω.

Εάν ποτέ έβγαινε στην παραγωγή… θα χρησιμοποιούσε κινητήρα με 200 άλογα, ενώ το βάρος της θα ήταν μόλις 800 κιλά!

Εάν ποτέ έβγαινε στην παραγωγή… θα χρησιμοποιούσε κινητήρα με 200 άλογα, ενώ το βάρος της θα ήταν μόλις 800 κιλά!

  • H εντυπωσιακή δημιουργία του Γάλλου σχεδιαστή Vincent Montreuil.
  • Το αμάξωμα είναι όσο σπορ χρειάζεται για τον τύπο του αυτοκινήτου, ενώ η διάταξη είναι κλασσική, με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω.
  • Εάν ποτέ έβγαινε στην παραγωγή… θα χρησιμοποιούσε κινητήρα με 200 άλογα, ενώ το βάρος της θα ήταν μόλις 800 κιλά!
Εντυπωσιακή, αεροδυναμική, χαμηλή και φαρδιά και με πολύ καλές αναλογίες, φαίνεται να είναι η σύγχρονη έκδοση της Giulia που εμπνεύστηκε ο Γάλλος σχεδιαστής. Το μοντέλο επιμένει φυσικά στην κλασσική διάταξη του μηχανικού συνόλου στο εμπρός μέρος, με την μετάδοση να πηγαίνει αυστηρά στους πίσω τροχούς, για τη μέγιστη οδηγική απόλαυση! Μάλιστα ο Montreuil υποστηρίζει ότι η συγκεκριμένη Giulia (έκδοση GTA παρακαλώ…), θα μπορούσε να ζυγίζει μόλις 800 κιλά με τη χρήση φυσικά ελαφριών υλικών, και με την ιπποδύναμη στους 200 ίππους να βάζει φωτιά στην άσφαλτο! Τι κρίμα που και αυτό το μοντέλο βρίσκεται μόνο στον ηλεκτρονικό του υπολογιστή.

Το αμάξωμα είναι όσο σπορ χρειάζεται για τον τύπο του αυτοκινήτου, ενώ η διάταξη είναι κλασσική, με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω.

Το αμάξωμα είναι όσο σπορ χρειάζεται για τον τύπο του αυτοκινήτου, ενώ η διάταξη είναι κλασσική, με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON