ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H απολαυστική οδηγική αίσθηση που προσφέρει το Mini Roadster είναι μοναδική.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H απολαυστική οδηγική αίσθηση που προσφέρει το Mini Roadster είναι μοναδική.

Oδηγούμε το νέο Mini Roadster

9.615 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2012)

Πιστό στις αρχές της φίρμας το Roadster διατηρεί τη ΜΙΝΙ σχεδίαση και την go-kart οδική συμπεριφορά, ενώ η χειροκίνητη υφασμάτινη οροφή που ενσωματώνει ακολουθεί την παράδοση των βρετανικών roadsters.

Στο άκουσμα του ονόματος MINI πριν δέκα χρόνια, δύο μοντέλα σου έρχονταν στο νου. Είτε το αρχέτυπο του Sir Alec Issigonis, είτε η ρετρό αναβίωση του Frank Stephenson (Mini Cooper New), η οποία όταν παρουσιάστηκε το 2001 γοήτευσε το κοινό με τη ρετρό σχεδίαση, τις όμορφες καμπύλες και την go-kart οδική συμπεριφορά.

Στους δρόμους γύρω από τη Λισσαβώνα το νέο 2θέσιο κάμπριο της Mini ανέδειξε τον πληθωρικό του χαρακτήρα.

Στους δρόμους γύρω από τη Λισσαβώνα το νέο 2θέσιο κάμπριο της Mini ανέδειξε τον πληθωρικό του χαρακτήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μάλιστα στα επόμενα χρόνια, η εμπορική επιτυχία του Mini Cooper ήταν τόσο μεγάλη που δεν άφησε άπραγους τους ανθρώπους της Mini. Έτσι, γρήγορα η γκάμα των αμαξωμάτων άρχισε να εμπλουτίζεται. Αρχικά με το Convertible στη συνέχεια με τα Clubman, Countryman, Coupe και τώρα με το Roadster. Φαίνεται, τελικά, ότι τακτική που κερδίζει, δεν την αλλάζεις…

Το Roadster είναι το έκτο μοντέλο της Mini και το δεύτερο (μετά το Cabrio) που διαθέτει υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή. Μάλιστα, αυτή είναι χειροκίνητη, ηθελημένα από τους ανθρώπους της Mini, ώστε το άνοιξε-κλείσε να μην είναι πολύπλοκο και να παραπέμπει ταυτόχρονα στα παραδοσιακά βρετανικά roadsters.

Η διαδικασία είναι σχετικά εύκολη στην θεωρία, αφού για να ανοίξεις την οροφή (η οποία θα διατίθεται αποκλειστικά σε μαύρη απόχρωση) το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να απασφαλίσεις περιστρέφοντας το σχετικό μοχλό στο πλαίσιο του παρμπρίζ και να την κατεβάσεις, ενώ για να την κλείσεις να πατήσεις ένα μπουτόν μπροστά από τα roll bars. Στη συνέχεια, αυτή ξεδιπλώνεται υποβοηθούμενη από ελατήρια/αμορτισέρ αερίου. Τελευταία κίνηση είναι να την ασφαλίσεις πάλι. Στην πράξη, ωστόσο, η όλη διαδικασία είναι σχετικά δύσκολη να γίνει από τη θέση του οδηγού ή του συνοδηγού και έτσι ίσως να χρειαστεί να βγεις από το αυτοκίνητο (ή να βρεις τη σωστή τεχνική). Και αυτό είναι μειονέκτημα σε μια ξαφνική νεροποντή.

Για αυτό υπάρχει διαθέσιμη η επιλογή και μιας ημιαυτόματης οροφή, η οποία ανοίγει και κλείνει περίπου σε 8 και 10 δλ. αντίστοιχα, ενώ η όλη διαδικασία μπορεί να γίνει με το αυτοκίνητο να κινείται έως τα 30 χλμ./ώρα.

Όσον αφορά στις εξωτερικές διαστάσεις, όπως και το Coupe, έτσι και το Roadster στηρίζεται στην έκδοση hatchback και το μήκος του είναι μεγαλύτερο κατά 35 χλστ. από το αντίστοιχο του Mini Convertible. Πιο αναλυτικά, το μήκος είναι στα 3.734 χλστ., το πλάτος στα 1.683 χλστ. και το ύψος στα 1.390 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ορίζεται στα 2.467 χλστ.

Όμως, σε αντίθεση με το Convertible, το Roadster έχει μονάχα δύο θέσεις, ενώ και το παρμπρίζ έχει μικρότερη κλίση κατά 13 μοίρες. Το συνολικό ύψος είναι χαμηλότερο κατά 20 χλστ. (1.390 χλστ.), ενώ από πλευράς χώρων, η απουσία των πίσω καθισμάτων, σχεδόν διπλασίασε τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ (240 λτ.) Έτσι, τώρα χωρούν άνετα δύο βαλίτσες, ακόμα και εάν ο χώρος αποσκευών δεν είναι επίπεδος πλήρως.

Μάλιστα, σε σχέση με το Convertible, χάρη στο χαμηλότερο κέντρο βάρους, στη βελτιωμένη αεροδυναμική, στη μεταφορά ελάχιστα του βάρους προς τον μπροστά άξονα και στην καλύτερη ακαμψία του πλαισίου κατά 10%, το Mini Roadster έχει λίγο πιο ευχάριστη, go-kart οδική συμπεριφορά. Είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας και μείναμε ευχαριστημένοι τόσο από το πλαίσιο, όσο και από τα περιθώρια πρόσφυσης και την ανάρτηση, η οποία μοιάζει να είναι λίγο πιο μαλακή σε σχέση με το hatchback. Το τιμόνι όπως πάντα είναι άμεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση, οι ακροβολισμένοι στο αμάξωμα τροχοί δίνουν την αίσθηση καρτ και έτσι, σε συνδυασμό με τον γνώριμο, εξαιρετικό κινητήρα των 184 ίππων της έκδοσης S προτιμάς το επαρχιακό δίκτυο παρά την Εθνική Οδό. Όπου εκεί το Mini Roadster είναι ιδιαίτερα σταθερό, ενώ ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, η υφασμάτινη οροφή δεν ακούγεται ενοχλητικά. Με την οροφή κατεβασμένη, οι στροβιλισμοί του αέρα στην καμπίνα είναι περιορισμένοι, ωστόσο χρειάζεσαι (όπως και στα περισσότερα κάμπριο) ένα καπελάκι ή ένα σκουφί για το κεφάλι.

Τέλος, όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, αυτά είναι ίδια με του Coupe. Πιο συγκεκριμένα, στη βάση της γκάμας του Roadster βρίσκεται η έκδοση Cooper των 122 ίππων (0-100 σε 9,2 δλ. και τελική 199 χλμ./ώρα). Κατά τα γνωστά, πιο πάνω συναντάμε την υπετροφοδοτούμενη Cooper S των 184 ίππων (0-100 σε 7 δλ. και τελική 227 χλμ./ώρα), ενώ στην κορυφή τοποθετείται η έκδοση John Cooper Works των 211 ίππων. Σε ό,τι αφορά στις diesel επιλογές, το παρών θα δώσει η 2λιτρη έκδοση Cooper SD των 143 ίππων (6,5 δλ. – 237 χλμ./ώρα) . Στάνταρ είναι το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ προαιρετικά τα Mini Roadster (πλην του JCW) διατίθενται και με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. &&&&
fiat
FALKEN VS CONTINENTAL