ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Απόλαυση για 2
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Απόλαυση για 2

(7/2/2012)

Πιστό στις αρχές της φίρμας το Mini Roadster διατηρεί την σχεδίαση και την go-kart οδική συμπεριφορά, ενώ τονίζει τον ρόουντστερ χαρακτήρα του με το 2θέσιο εσωτερικό και τη χειροκίνητη υφασμάτινη οροφή.

Το Roadster είναι το έκτο μοντέλο της Mini και το δεύτερο (μετά το Cabrio) που διαθέτει υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή. Μάλιστα, αυτή είναι χειροκίνητη, ηθελημένα από τους ανθρώπους της Mini, ώστε το άνοιξε-κλείσε να μην είναι πολύπλοκο. Σε αντίθεση με το Convertible, το Roadster έχει μονάχα δύο θέσεις και το παρμπρίζ έχει μικρότερη κλίση κατά 13 μοίρες ωστόσο η απουσία των πίσω καθισμάτων, σχεδόν διπλασίασε τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ (240 λτ.).

Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση είναι το Mini Roadster με το σπορτίφ χαρακτήρα.

Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση είναι το Mini Roadster με το σπορτίφ χαρακτήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ιδιαίτερα ευχάριστο στο δρόμο
Όπως όλα τα Mini, έτσι και το Roadster διακρίνεται για το σπορτίφ οδηγικό του χαρακτήρα, ο οποίος ενισχύεται (σε σχέση με το Convertible) από το χαμηλότερο κέντρο βάρους, τη βελτιωμένη αεροδυναμική, τη μικρή μεταφορά βάρους προς τον εμπρόσθιο άξονα και την καλύτερη ακαμψία του πλαισίου κατά 10%. Κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου στη Λισσαβόνα της Πορτογαλίας μείναμε ευχαριστημένοι, τόσο από το πλαίσιο, όσο και από τα περιθώρια πρόσφυσης και την ανάρτηση, η οποία δείχνει να είναι λίγο πιο μαλακή σε σχέση με το hatchback. Το τιμόνι όπως πάντα είναι άμεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση, ενώ οι ακροβολισμένοι στο αμάξωμα τροχοί δίνουν την αίσθηση καρτ. Με την οροφή κατεβασμένη, οι στροβιλισμοί του αέρα στην καμπίνα είναι περιορισμένοι, ωστόσο χρειάζεσαι (όπως και στα περισσότερα κάμπριο) ένα καπελάκι ή ένα σκουφί για το κεφάλι.

Οροφής το ανάγνωσμα
Η διαδικασία είναι σχετικά εύκολη στη θεωρία, αφού για ν’ ανοίξεις την οροφή (η οποία θα διατίθεται αποκλειστικά σε μαύρη απόχρωση) το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να απασφαλίσεις περιστρέφοντας το σχετικό μοχλό στο πλαίσιο του παρμπρίζ και να την κατεβάσεις, ενώ για να την κλείσεις πρέπει να πατήσεις ένα μπουτόν μπροστά από τα roll bars. Στη συνέχεια, αυτή ξεδιπλώνεται υποβοηθούμενη από ελατήρια/αμορτισέρ αερίου. Τελευταία κίνηση είναι να την ασφαλίσεις πάλι. Στην πράξη, ωστόσο, η όλη διαδικασία είναι σχετικά δύσκολο να γίνει από τη θέση του οδηγού ή του συνοδηγού και έτσι ίσως να χρειαστεί να βγεις από το αυτοκίνητο (ή να βρεις τη σωστή τεχνική). Και αυτό είναι μειονέκτημα σε μια ξαφνική νεροποντή. Γι’ αυτό υπάρχει διαθέσιμη η επιλογή και μιας ημιαυτόματης οροφής, η οποία ανοίγει και κλείνει περίπου σε 8 και 10 δλ. αντίστοιχα, ενώ η όλη διαδικασία μπορεί να γίνει με το αυτοκίνητο να κινείται έως τα 30 χλμ./ώρα.

Πλήρης γκάμα «γνωστών» κινητήρων
Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, αυτά είναι ίδια με του Coupe. Πιο συγκεκριμένα, στη βάση της γκάμας του Roadster βρίσκεται η έκδοση Cooper των 122 ίππων, πιο πάνω συναντάμε την υπετροφοδοτούμενη Cooper S των 184 ίππων, ενώ στην κορυφή τοποθετείται η έκδοση John Cooper Works των 211 ίππων. Σε ό,τι αφορά στις diesel επιλογές, το παρών θα δώσει η 2λιτρη έκδοση Cooper SD των 143 ίππων (6,5 δλ. 237 χλμ./ώρα) . Στάνταρ είναι το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ προαιρετικά τα Mini Roadster (πλην του JCW) διατίθενται και με 6άρι αυτόματο κιβώτιο.
VW
LINGLONG VS GOODYEAR