ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το 3θυρο αμάξωμα του Punto Evo συνδυάζεται με τον εξαιρετικό κινητήρα MultiAir των 135 ίππων.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το 3θυρο αμάξωμα του Punto Evo συνδυάζεται με τον εξαιρετικό κινητήρα MultiAir των 135 ίππων.

Fiat Punto Evo 1,4 Multiair 135PS

(23/2/2012)

Το 3θυρο αμάξωμα του Punto Evo συνδυασμένο με το hi-tech 1,4 MultiAir κινητήρα των 135 ίππων προσφέρει ένα σπορτίφ σύνολο, που κλείνει το μάτι σε όσους θέλουν μια πρόταση με ουσία.

Τις τονισμένες επιδόσεις πολλοί αγάπησαν, την αυξημένη κατανάλωση όμως που τις συνοδεύει, κανείς. Πάντα; Όχι, αφού κάτω από το καπό του Fiat Punto EVO, βρίσκουμε το καμάρι της Fiat, τον υπερσύγχρονο MultiAir κινητήρα του 1,4 λτ., που με τη βοήθεια υπερσυμπιεστή εξάτμισης αποδίδει 135 ίππους, αλλά απαιτεί μόλις 5,6 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει μόλις 129 γρ. CO2/χλμ. (σύμφωνα με τη Fiat). Το σπορτίφ Punto Evo με το 3θυρο αμάξωμα και τον 135άρη κινητήρα, το χαρήκαμε για σχεδόν ένα μήνα και το αποχωριστήκαμε με πόνο καρδιάς. Πρώτον, μας «έφτιαχνε» όταν το κοιτάζαμε. Η αντίθεση του… γαλακτερού αμαξώματος με τις μαύρες λεπτομέρειες και τις ανθρακί ζάντες είναι – όσο και αν το γούστο είναι υποκειμενικό – που μας έκανε να το κοιτάμε και να μην το χορταίνουμε. Το καλύτερο όμως για το ίδιο το αυτοκίνητο είναι πως δεν χορταίναμε και να το οδηγάμε.

Με 15.600 ευρώ για την έκδοση Racing, το Punto Evo 1,4 MultiAir 135 PS είναι από τις προτάσεις που αξίζουν.

Με 15.600 ευρώ για την έκδοση Racing, το Punto Evo 1,4 MultiAir 135 PS είναι από τις προτάσεις που αξίζουν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στην καθημερινότητα
Στην καθημερινή επαφή με το Punto EVO, εκτιμήσαμε ιδιαίτερα το συνδυασμό επιδόσεων και οικονομίας.Η δύναμη εμφανίζεται κοντά στις 2.000 σ.α.λ. ακόμα και με μεγάλη σχέση επιλεγμένη στο κιβώτιο, με το μοτέρ να παράγει έναν μπάσο σπορτίφ ήχο στο βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ. Σε συνδυασμό με το σφιχτής κλιμάκωσης 5άρι μηχανικό κιβώτιο (τον επιλογέα τον θέλαμε πιο αποφασιστικό πάντως), το μοτέρ των 135 ίππων κινεί γρήγορα τo μικρό Fiat. Τα 0-100 έρχονται σε 8,6 δλ. και η τελική ξεπερνά τα 200 χλμ./ώρα! Στον περιορισμό της κατανάλωσης, βοηθά και το στάνταρ σύστημα Start & Stop.Ένα ακόμη θετικό στοιχείο είναι η ρύθμιση της ανάρτησης που πλησιάζει το ιδανικό, μιας και στις στροφές επιτρέπει μικρές κλίσεις στο αμάξωμα, ενώ στους δρόμους της πόλης το ευέλικτο Punto Evo απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, χωρίς να κουράζει τους επιβάτες. Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση προσφέρει μέτρια αίσθηση, αλλά καλή αμεσότητα. Από την άλλη πλευρά, στον αυτοκινητόδρομο, το ιταλικό μοντέλο παρουσιάζεται σταθερό, χωρίς να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους.

Εσωτερικό
Αρκετό ενδιαφέρον παρουσιάζει το εσωτερικό του Punto Evo, με το ταμπλό να αποτελείται από δύο ξεχωριστά τμήματα. Το κατώτερο διαθέτει μαλακό πλαστικό καλής ποιότητας, ενώ ο σπορτίφ πίνακας οργάνων είναι πλήρης και ευανάγνωστος. Από την άλλη πλευρά, η συναρμογή των δύο μεγάλων τμημάτων του ταμπλό παρουσιάζει μερικές ατέλειες, αλλά η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, όπως και η εργονομία. Θετικό είναι και το πρόσημο στον τομέα των χώρων, αφού τέσσερις ενήλικοι επιβάτες θα ταξιδέψουν άνετα χωρίς να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα στις μετακινήσεις τους. Ο χώρος αποσκευών βρίσκεται σε καλά επίπεδα για την κατηγορία, με τη χωρητικότητα να είναι στα 275 λτ.

Tεχνολογία MultiAir
Το MultiAir αφορά σΆ ένα σύστημα ηλεκτροϋδραυλικής μεταβλητής ενεργοποίησης των βαλβίδων εισαγωγής του κινητήρα, που λειτουργεί αναλόγως των απαιτήσεων ισχύος ή ροπής, καταργώντας την «πεταλούδα» προς όφελος της αποτελεσματικότητας της καύσης. Συνοπτικά, το σύστημα λειτουργεί στη θέση ενός συμβατικού εκκεντροφόρου εισαγωγής, ανοίγοντας τις βαλβίδες ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Έτσι, επιτυγχάνεται μειωμένη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα συμβατικό μοτέρ, χωρίς να θυσιάζονται απόδοση και επιδόσεις.
Autotriti.gr
NISSAN