3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το 1.000αρι Spark, ως αυτοκίνητο δοκιμής διαρκείας στο auto τρίτη εγραψε πάνω από 22.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σε 5 μήνες.
Chevrolet Spark 1,0 - Σπινθιροβόλο
(9/3/2012)
Με την «ευφάνταστη» αισθητική του, τον οικονομικό του κινητήρα και την ευελιξία του στην πόλη, το Spark έγινε το αγαπημένο μας εργαλείο. Δεν είναι τυχαίο ότι σε 5 μήνες κάναμε πάνω από 22.000 χλμ!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αίσθηση επιλογέα κιβωτίου, θέση χειριστηρίου Trip computerΌταν επιστρέψαμε το 1.000άρι Spark στην κεντρική αντιπροσωπεία, από όπου το είχαμε παραλάβει στις αρχές του περασμένου Οκτώβρη, το ψηφιακό του κοντέρ έγραφε 40.445 χλμ. Ούτε λίγο, ούτε πολύ μέσα σε 5 μήνες καλύψαμε 22.505 χλμ.
Τα χιλιόμετρα αυτά μάλιστα, δε διανύθηκαν μόνο μέσα στην πόλη, εκεί όπου το Spark εκπλήσσει με την ευκολία κίνησης και την ευελιξία του, αλλά και στην εθνική, με το μίνι μοντέλο της Chevrolet να αποδεικνύεται πολύ πιο ικανό απΆ όσο πολλοί πιστεύουν. Φυσικά ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός πως σε όλο αυτό το διάστημα και παρά τη συνεχή χρήση, το Spark δεν εμφάνισε κανένα πρόβλημα αστοχίας και αναξιοπιστίας. Δούλεψε πάντα σαν ρολόι και όταν το παραδώσαμε ήταν συμπαγές σαν καινούργιο.
Κάπως έτσι λοιπόν και σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση του 1.000άρη κινητήρα του, την ευχάριστη σχεδίαση σε αμάξωμα και εσωτερικό, αλλά και τους πολύ καλούς του χώρους, το Spark απέκτησε φανατικούς οπαδούς μεταξύ της ομάδας του περιοδικού.
Στην καθημερινότητα
Η ευελιξία του Spark στην πόλη ήταν εντυπωσιακή. Καθισμένοι στην ψηλή θέση οδήγησης και με το θετικό τιμόνι στα χέρια, δεν είχαμε πρόβλημα να ελισσόμαστε στα στενά της πόλης έχοντας πολύ καλή περιμετρική ορατότητα και χωρίς να ανησυχούμε για τις λακκούβες του οδοστρώματος, αφού η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση δεν τις άφηνε να μας ενοχλήσουν. Όποτε βγαίναμε σε πιο ανοιχτές διαδρομές ο ψυχωμένος κινητήρας μας βοηθούσε να κινηθούμε γρήγορα, ενώ το αμάξωμα παράμενε σε μεγάλο βαθμό σταθερό και ευθύβολο. Μόνο το κούνημα από τους πλευρικούς ανέμους μας τόνιζε ότι, ξεπεράσαμε τα 140 χλμ./ώρα στο κοντέρ.
Ακόμα και σε ρυθμούς πίεσης η κατανάλωση δεν ξεπέρασε ποτέ τα 6,5 λτ./100 χλμ, ενώ η μέση τιμή της ήταν κοντά στα 5,5 λτ./100 χλμ. Κάνενα πρόβλημα δεν είχαμε και από τα φρένα, που πάντα στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων…
Εσωτερικό – Χώροι
Στο πέρασμα του χρόνου, δεν παρουσιάστηκαν τριγμοί ή αστοχίες συναρμογής, με τα πλαστικά να παραμένουν γεροδεμένα γερά στη θέση τους, όπως όταν το αυτοκίνητο προσφέρεται καινούργιο. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του εσωτερικού του Spark, που εκτιμήσαμε τόσο καιρό, αποτελούν οι καλοί του χώροι για έως και 4 ενήλικες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ των 170 λτ. ήταν αρκετό για την κάλυψη των καθημερινών μας αναγκών. Το εσωτερικό του Spark κεντρίζει το ενδιαφέρον με την ευχάριστη και νεανική του εικόνα και η εικόνα του πίνακα οργάνων, που θυμίζει αυτόν μοτοσυκλέτας, έχει μείνει στη μνήμη μας.
Στο πέρασμα του χρόνου
*&&&&Η μοντέρνα σχεδίαση προκαλεί το ενδιαφέρον του νεανικού κοινού
*&&&&Η ανάρτηση δεν έδειξε σημάδια κόπωσης ακόμα και στις 40.000 χλμ.
*&&&&Ο κινητήρας μετά τις 25.000 «άνοιξε» για τα καλά και ήταν αποδοτικός
*&&&&Κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας στα 40.000 χλμ. Μόνο βενζίνη βάλαμε στο Spark
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
---|---|
Μοντέλο | Spark 1,0 |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 995 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* | 68/6.400 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* | 93/4.800 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 15,5 |
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) | 17,8 |
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) | 39,1 |
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 154 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,1 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 119 |
Βάρος (κιλά) | 976 |
*Εργοστασιακές τιμές |
Εξοπλισμός - τιμή | |
---|---|
ESP | π |
Αερόσακος οδ./συνοδ. | σ/σ |
Πλευρικοί αερόσακοι/οροφής | σ/σ |
Υποβοήθηση τιμονιού | σ |
Ηλ. Παράθυρα εμπρός/πίσω | σ/π |
Ηλεκτρικοί καθρέπτες | π |
Air Condition | π |
Ηχοσύστημα | σ |
Ζάντες αλουμινίου | π |
Τιμή από (ευρώ) | 8.390 |
σ: στάνταρ, π: προαιρετικός, -: δε διατίθεται |
&&&& &&&&