ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
«Καλούμε για θετική ενέργεια με «μπαταρία» την δύναμη που μόνον η προσφορά και η αλληλεγγύη χαρίζει». Mάριος Πάλλης

«Καλούμε για θετική ενέργεια με «μπαταρία» την δύναμη που μόνον η προσφορά και η αλληλεγγύη χαρίζει». Mάριος Πάλλης

«Επειδή βαρεθήκαμε…» Mάριος Πάλλης. Γ.Διευθυντής Autotriti A.E.

(6/3/2012)

…την «επαναστατική δράση», η οποία ξεκινά και τελειώνει με «προφορικές δράσεις - αντιστάσεις» μέσα από τα social media (τύπου Facebook), θα περιγράψω το πώς βλέπουμε μέχρι και σήμερα, τα πράγματα ΕΜΕΙΣ και, κάποιοι, ΑΛΛΟI.

Είναι πραγματικότητα πως ζούμε και συνεργούμε σε μια όλο και πιο συνειδητοποιημένη κοινωνία που γίνεται ολοένα και πιο «διαφανής» (αξιολογώντας πλέον και το «βάθος» κάθε λόγου ή πράξης η οποία της απευθύνεται). EMEIΣ

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με βάση όλα τα πιο πάνω, όλοι εμείς που εργαζόμαστε για μία αμιγώς ελληνική επιχείρηση όπως είναι η auto Τρίτη ΑΕ, συνεχίζουμε να δημιουργούμε σήμερα (κοιτάζοντας και το αύριο) δράσεις και προγράμματα που διατρέχονται από συνέπεια και αυθεντικότητα, ενώ παράλληλα είναι ορατά λόγω της άμεσης επίδρασης τους στην κοινωνία.

Ετσι, παράλληλα με την διάφανη εμπορική μας δράση, αναλαμβάνουμε διαρκώς νέες πρωτοβουλίες φροντίζοντας να επιστρέφουμε αξία στην ελληνική κοινωνία – από το μετερίζι που πιστά και με συνέπεια υπηρετούμε για 20 χρόνια (αυτό του ειδικού τύπου). Από περιφερειακές εκπαιδευτικές δράσεις προαγωγής της οδικής ασφάλειας, μέχρι συνέργεια με μη κερδοσκοπικούς φορείς, οι οποίοι εργάζονται επιμελώς γιά ένα καλύτερο αύριο (IOAΣ «Πάνος Μυλωνάς, Ecomobility, «Γιατροί του Κόσμου» κ.λπ.).

Στα ίδια πλαίσια και ο νέος άξονας πρωτοβουλιών που ήδη αναλάβαμε με τις επαγγελματικές εκπαιδευτικές ημερίδες (Yγραεριοκίνηση, Diesel «νέοι δρόμοι» κ.λπ.) οι οποίες ενημερώνουν τους επαγγελματίες της αγοράς με στόχο την παροχή ακόμη καλύτερων υπηρεσιών προς τον ΄Ελληνα καταναλωτή.

Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Εν αρχή ήν… η αφορμή ! Δεκέμβριος 2011 και μέσα από μία έρευνα του auto Τρίτη αναδεικνύεται κάτι που μέχρι τότε απλά «ακουγόταν» από τα χείλη των επαγγελματιών της αγοράς: «Το 70% των οχημάτων που κυκλοφορούν στον δρόμο δεν συντηρούνται όπως προβλέπεται από τον κατασκευαστή τους».
Το 70% των οχημάτων που κινούνται καθημερινά δίπλα σε εμάς και τα παιδιά μας, δεν έχουν αντικαταστήσει «στην ώρα τους» τα φθαρμένα ελαστικά τους, δεν έχουν περάσει έγκαιρα από τον προβλεπόμενο τεχνικό έλεγχο-service κ.λπ. Που οδηγεί αυτό; Εύκολη η απάντηση. Σε αύξηση του δείκτη των τροχαίων ατυχημάτων. Δηλαδή; Σε περισσότερες απώλειες ζωής.
Υποσυνείδητα τέθηκε το ερώτημα. Ποια κρίση είναι πιο «δυνατή» να επηρεάσει καταλυτικά την ζωή μας; Η οικονομική ή η κοινωνική; Σίγουρα αυτό μπορούν να το απαντήσουν με πολύ μεγαλύτερη πειθώ οι άνθρωποι που το έχουν βιώσει. Μα, αν και δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω για εσάς, για εμένα προσωπικά, και κατ επέκταση για όλη την ομάδα συνεργατών του auto Τρίτη, αυτό το ερώτημα, λειτούργησε ως «φυτίλι»-εσωτερική ανάγκη για ΔΡΑΣΗ. Δράση μείωσης των αρνητικών πιθανοτήτων (και δράση με συγκεκριμένη στόχευση). Στόχευση στις «ευπαθείς κοινωνικές ομάδες». Ανεργους, συνταξιούχους, πολύτεκνους κ.λπ. Σε αυτούς δηλαδή που, και λόγω της ύφεσης, βρίσκονται σε πιο δεινή θέση από τους υπόλοιπους συμπολίτες μας). Μία δράση η οποία θα μπορούσε να έχει ουσιαστικό αντίκτυπο και όχι να είναι ένα απλό «επικοινωνιακό καψούλι» (όπως θα έλεγε ο καλός φίλος και «κοινωνικός Σύμμαχος» Γιάννης Φρέρης).

ΟΙ ΑΛΛΟΙ
Κατόπιν η ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ (καθώς μόνον έτσι μπορούσε να υπάρξει ουσιαστική προσφορά και μεγάλο αποτέλεσμα).
Αρχικά, κοινωνικοί εταίροι με το «καλημέρα» (απλά ακούγοντας την ιδέα για μια «Συμμαχία» η οποία θα είχε ως στόχο 100% ασφάλεια στον δρόμο) η πολύ-βραβευμένη για την κοινωνική της προσφορά, πρόεδρος του ΙΟΑΣ (Βάσω Δανέλη-Μυλωνά) και ο πληθωρικός και διορατικός Διευθύνων Σύμβουλος του ΙΔΕΕΑ (Πέτρος Καραμπίλας).
Στη συνέχεια «μαζική επικοινωνία» προς τις auto και moto επιχειρήσεις της αγοράς. Αμεση σύμπραξη από διορατικούς και κοινωνικά υπεύθυνους επαγγελματίες, οι οποίοι ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ «με την μία» την σημαντικότητα της κίνησης και το άδολο της προσφοράς. Παρήλθε ένα δίμηνο με περαιτέρω επεξηγήσεις (door to door) και έλευση περισσοτέρων «συμμάχων».
Αποτέλεσμα, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, μία τέτοια μεγάλη και ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ κινητοποίηση με στόχο την ενίσχυση των ευπαθών κοινωνικών ομάδων είναι ΓΕΓΟΝΟΣ. Πάνω από 250 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, σε ΟΛΗ την Ελλάδα, από σήμερα, προσφέρουν ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ειδικά για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

Επίλογος
&&&&Θα ευχαριστήσω όλες και όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες τόσο για την καλή τους διάθεση όσο και για την πολλή και φιλότιμη προσπάθεια που κατέβαλαν για να «στηθεί» αυτή η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ. Μία επίπονη και απαιτητική διαδικασία η οποία συνεχίζει να ζητά πολύ από τον χρόνο και την ενέργεια όλων μας «παράλληλα με ότι άλλο πρέπει να κάνουμε» (σε καιρούς που όλοι μας παλεύουμε και για τον… επιούσιο).
Θα κλείσω λέγοντας πως σήμερα ΔΕΝ «φθάσαμε» κάπου, σήμερα ΞΕΚΙΝΑΜΕ. Η πρόσκληση μας ΑΝΟΙΚΤΗ για οποιαδήποτε ελληνική επιχείρηση η οποία θα θελήσει να προσφέρει. Γνωρίζοντας πως, σαν οικονομία, έχουμε ακόμη αρκετό «δύσβατο δρόμο» μπροστά μας, ΚΑΛΟΥΜΕ για ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ με «μπαταρία» την δύναμη που μόνον η προσφορά και η αλληλεγγύη χαρίζει.
Να είστε όλοι καλά.
Μάριος Πάλλης
Γενικός Διευθυντής Autotriti A.E.
[email protected]
Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH