ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι προσφέρει το Renault Zoe EV;

Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2012

Η Renault είναι αυτή τη στιγμή η πρώτη εταιρεία μαζί με τη συνέταιρό της τη Nissan στην ηλεκτροκίνηση. Όπως έχει ταυτίσει η Toyota το όνομά της με την υβριδική τεχνολογία, η Renault και η Nissan είναι που παράγουν αυτή τη στιγμή ότι έχει σχέση με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Και το Zoe είναι το γαλλικό μοντέλο που έρχεται. Εσείς όμως είστε έτοιμοι;

 
Μετά το ηλεκτροκίνητο Renault Fluance, οι γάλλοι ετοιμάζουν δύο νέα μοντέλα. Το Zoe και το Twizy. To Zoe το είδαμε σαν πρωτότυπο στο Παρίσι το 2010, τώρα όμως έρχεται ως μοντέλο παραγωγής. Έχει τις διαστάσεις ενός Clio, αν και πιο ψηλό λόγω του σάντουιτς στο πάτωμα όπου βρίσκονται οι μπαταρίες.

Το ζουμί όμως στο Zoe είναι πως σε διαστάσεις αυτοκινήτου πόλης, η αυτονομία του πάει από 100 μέχρι 150 χλμ. (με το κρύο να την περιορίζει αλλά αυτό στην Ελλάδα δεν είναι πρόβλημα). Έχει 88 ίππους και φτάνει τα 140 χλμ./ώρα τελική.

Η Renault έχει μιλήσει ήδη για την τιμή, που θα το φέρνει στα επίπεδα της μικρής κατηγορίας, αν και ελαφρώς προς τα πάνω. Δηλαδή η τιμή θα είναι λογική. Ειδικά δεδομένου πως δεν θα ξαναδείς το βενζινάδικο παρά μόνο για να βάλεις αέρα στα λάστιχα.

Το Zoe φορτίζει στην πρίζα σε μία με δύο ώρες (μία σε τριφασικό) που σημαίνει πως ακόμη και αν κάνει τα χιλιόμετρά του, ξαναγεμίζει όσο είναι παρκαρισμένο. Φυσικά το ερώτημα παραμένει «που» αλλά αυτό θα βρεθεί.

Το κόλπο που θα κάνει η Renault για να ρίξει το κόστος είναι να νοικιάζει τις μπαταρίες. Αυτό σημαίνει ένα πάγιο έξοδο γύρω στα 80 ευρώ το μήνα. Και εδώ έρχεται το ερώτημα. Αν καις 20 ευρώ βενζίνη ή ντίζελ και κάνεις τη δουλειά σου, τι το θες το ηλεκτροκίνητο με 80 το μήνα;

Με τον πράσινο δακτύλιο το Zoe φυσικά θα κυκλοφορεί κάθε μέρα και δε θα πληρώνει τέλη. Αυτό όμως ήδη το πετυχαίνουν και άλλα μοντέλα στις διαστάσεις του και χωρίς το «άγχος» των 100 χλμ. και μετά ψάχνε για πρίζα.

¶ρα εσείς βλέπετε θετικά σε ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο ακόμη και αν είναι προσιτό όσο το Zoe; Με τιμή όσο ένα συμβατικό μικρό και 80 ευρώ το μήνα σας πέφτει πολύ ή λίγο; Και η αυτονομία του; 100-150 χλμ. τη μέρα είναι πολύ περισσότερα απΆότι διανύει το μέσο αυτοκίνητο στην πόλη, εσάς όμως σας φτάνουν; Και το θέμα της πρίζας; Σας είναι εύκολο στο σπίτι και στη δουλειά;

Και το περιβάλλον; Ένα αυτοκίνητο λιγότερο στο κέντρο μπορεί να μην κάνει τη διαφορά, αρκετά όμως; Μήπως αυτό από μόνο του αξίζει; Αν τα άλλα σας φαίνονται οριακά για να το προτιμήσετε έναντι ενός συμβατικού, μήπως αυτοκίνητα όπως το Zoe και άλλα ηλεκτρικά που έρχονται χρειάζονται κάτι ακόμη; Ένα κίνητρο από το κράτος όπως σε άλλες χώρες; Ένα ακόμη ελαφρυντικό ώστε να τα προτιμήσετε ξεκάθαρα; Τι λέτε λοιπόν;

Tags: RENAULT ZOE
 
  • cform...

    δεν συμφέρει η αγορά του.Με τίποτα.Σε 30 με σαράντα χρόνια ΙΣΩΣ.Αλλά εγω πιστεύω θα εμφανιστούν άλλες εναλλακτικές όσον αφορά τα καύσιμα και την αυτοκίνηση.Ενα ηλεκτρικό με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εμβέλια γύρω στα 400 χιλιόμετρα και τιμη οχι παραπανω απο 10000 ευρώ ΝΑΙ,θα έλεγα συμφέρει.ΥΠΟΜΟΝΗ σε 30 με 40 χρόνια.ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΤΟΤΕ ????ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕ???Τα πάντα είναι κέρδος,,,ασ μην γελιόμαστε

      2
  • getri...

    Το πάγιο 80 ευρώ/μήνα είναι μάλλον ακριβό. Πιθανόν αν είχε πάγιο για όλο το αυτοκίνητο να ήταν ελκυστικότερο (αν και τότε θα ήταν περισσότερο "ενοικίαση"). Σε κάθε περίπτωση σαν τεχνολογία, αλλά και σαν ιδέα, είναι καλοδεχούμενη.

      2
  • a.kou...

    Τα πάντα είναι σχετικά. Πάντως τα 80 ευρω το μήνα κάπως μου φαίνονται σε σημείο που να θεωρώ ότι με ένα ντιζελάκι θα κάνεις τη δουλειά σου με λιγότεαρ χρήματα. Σαν σπουδή καλοδεχούμενο το αμάξι αλλά πιστεύω πω ακόμα είμαστε στην αρχη. Σε καμιά δεκαετία όταν οι μπαταρίες εξελιχθούν και βγάζουν 400-450 χλμ με μια φόρτιση της μιας ώρας και οι τιμές πέσουν στα επίπεδα ενός κοινου βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου οχηματος τότε θα το ξανασυζητήσουμε

      1
  • ferra...

    Καλοδεχούμενες οι απτές σπουδές και της Renault,αλλά δεν έχουμε ξεκάθαρο τοπίο για το αν όλα αυτά θα είναι εξελίσσιμα στο χρόνο,παρά το ότι βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο αυτοκίνησης.Η κατά ιαπωνία μεριά έχει ένα προβάδισμα που θα δείξει αν μεταφραστεί σε εξέλιξη των ειδών η απλά το τι θέλει την δεδομένη χρονική στιγμή ο κόσμος των πόλεων.Αυτό με τις μπαταρίες και το κόστος είναι ένα σημαντικό μείον.Σαφώς και καθείς τα βάζει κάτω,τα μελετάει και αποφασίζει το τι είναι καλύτερο.

      1