ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τρεις από τις 4 γόμες χρησιμοποιήθηκαν στην Μαλαισία από τα μονοθέσια της F1.

Τρεις από τις 4 γόμες χρησιμοποιήθηκαν στην Μαλαισία από τα μονοθέσια της F1.

Τα ελαστικά της Pirelli στη Μαλαισία

(28/3/2012)

Χρησιμοποιώντας τρεις από τις τέσσερις γόμες της Pirelli, ο Fernando Alonso με Ferrari αναδείχτηκε νικητής σε ένα επεισοδιακό Μαλαισιανό Grand Prix.

Επίσης, η στρατηγική ελαστικών βοήθησε επίσης τον Μεξικανό Sergio Perez της Sauber να τερματίσει δεύτερος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



Η βροχή που άρχισε να πέφτει λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα είχε ως αποτέλεσμα όλα τα μονοθέσια, με εξαίρεση αυτά της HRT, να ξεκινήσουν με ενδιάμεσα ελαστικά Cinturato Green. Μετά από ένα γύρο, ο Perez μπήκε στα pits για αλλαγή σε full wet καθώς η βροχή δυνάμωνε – και αυτή η κίνηση έθεσε τις βάσεις για ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Χάρη στο έγκαιρο pit stop του, ο Perez ήταν 3ος όταν ο αγώνας διακόπηκε στον όγδοο γύρο λόγω καταρρακτώδους βροχής. Ο αγώνας ξεκίνησε πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με υποχρεωτική τη χρήση βρόχινων ελαστικών, σύμφωνα με τους κανονισμούς. Όταν η πίστα άρχισε να στεγνώνει, οι προπορευόμενοι οδηγοί μπήκαν στα pits για αλλαγή σε ενδιάμεσα ελαστικά και ο Perez για πρώτη φορά οδήγησε τον αγώνα προτού τελικά τον προσπεράσει ο Alonso.

Ήδη πριν βγει η κόκκινη σημαία, οι ομάδες είχαν ήδη εφαρμόσει διάφορες στρατηγικές. Η απόφαση της HRT να ξεκινήσει τον αγώνα με full wet ελαστικά βοήθησε τον Narain Karthikeyan να βρεθεί στη 10η θέση της γενικής κατάταξης όταν ο αγώνας διακόπηκε: ήταν η πρώτη φορά που η νεοσύστατη Ισπανική ομάδα ολοκλήρωνε ένα γύρο σε βαθμολογούμενη θέση. Αντίθετα, ο Jean-Eric Vergne (Toro Rosso) παρέμεινε με ενδιάμεσο ελαστικό μέχρι που βγήκε η κόκκινη σημαία, κάτι που απέδειξε την προσαρμοστικότητα του Cinturato Green της Pirelli, έχοντας κρατηθεί στην έβδομη θέση παρά το άφθονο σπρέι και το στάσιμο νερό. Η Marussia βρέθηκε επίσης σε βαθμολογούμενη θέση με τον πρωτοεμφανιζόμενο Charles Pic να είναι όγδοος αμέσως μετά την επανεκκίνηση.

Στον 37ο γύρο, ο οδηγός της Toro Rosso, Daniel Ricciardo ήταν ο πρώτος που άλλαξε σε slick με P Zero White medium, ενώ η αλλαγή του Alonso σε medium slick μετά από τρεις γύρους ήταν καθοριστική για τη διασφάλιση της 28ης νίκης της καριέρας του.

Ο ταχύτερος γύρος του αγώνα σημειώθηκε με σκληρό ελαστικό P Zero Silver από τον Kimi Raikkonen και τη Lotus του, τρεις γύρους πριν το τέλος. Τα μεγαλύτερα stint ήταν οι 27 γύροι με ενδιάμεσο Cinturato Green που κάλυψαν τα μονοθέσια των Lewis Hamilton (McLaren), Kimi Raikkonen (Lotus) και Kamui Kobayashi (Sauber).

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery σχολίασε: «Ο σημερινός αγώνας είχε πολλά κοινά με το περσινό Καναδικό grand prix, που επίσης διακόπηκε λόγω βροχής. Για μία φορά ακόμα, σημειώθηκαν ραγδαίες εξελίξεις και τρομερές επιδόσεις, όπως αυτές των Alonso και Perez οι οποίοι ξεχώρισαν στις πρώτες θέσεις. Μετά την επανεκκίνηση, οι οδηγοί έπρεπε να είναι συγκρατημένοι με τα ενδιάμεσα ελαστικά, τα οποία έδειξαν την απαιτούμενη προσαρμοστικότητα σε διαφορετικές συνθήκες. Οι δύο πρώτοι του βάθρου υιοθέτησαν διαφορετική στρατηγική, με τον Alonso να επιλέγει μεσαία γόμα και τον Perez σκληρή για το τελευταίο stint, που επιβεβαιώνει πώς η απόφασή μας να μειώσουμε περαιτέρω τη διαφορά επιδόσεων των γομών αύξησε τον ανταγωνισμό. Επίσης, θα θέλαμε να συγχαρούμε τον Bruno Senna, ο οποίος πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του σε grand prix με την έκτη θέση».
fiat
Moto