ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 αστέρων
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

5 αστέρων

(17/4/2012)

Το νέο ελαστικό ContiPremiumContact 5 είναι σημαντικά βελτιωμένο σε σχέση με το ContactPremiumContact2, που αντικαθιστά και αποτελεί μια ακόμη απόδειξη πως η Continental είναι ένας κορυφαίος κατασκευαστής.

Η Continental παρουσίασε επίσημα το νέο, ευρείας παραγωγής, ελαστικό ContiPremiumContact 5, που υπόσχεται κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά και ανάλογο φρενάρισμα, τόσο στο στεγνό, όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα.

To νέο ελαστικό ContiPremiumContact 5 απευθύνεται σε ένα μεγάλο εύρος μοντέλων 
της μικρομεσαίας και μεγάλης κατηγορίας, συνδυάζοντας στοιχεία συνδεδεμένα, τόσο με την άνεση, όσο και με τις επιδόσεις.

To νέο ελαστικό ContiPremiumContact 5 απευθύνεται σε ένα μεγάλο εύρος μοντέλων της μικρομεσαίας και μεγάλης κατηγορίας, συνδυάζοντας στοιχεία συνδεδεμένα, τόσο με την άνεση, όσο και με τις επιδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το νέο ContiPremiumContact 5, που αφορά μεγάλο αριθμό οχημάτων της μικρομεσαίας κατηγορίας, θα κατασκευάζεται σε 26 εκδοχές και σε διάσταση από 14 έως 17 ίντσες με πιστοποίηση για ταχύτητες μέχρι 270 χλμ./ώρα. Στην εξέλιξη του νέου ελαστικού της Continental ιδιαίτερο βάρος δόθηκε στους τομείς που θα περιλαμβάνονται στην αξιολόγηση (labeling) την οποία θα φέρουν υποχρεωτικά επάνω τους από τον φετινό Νοέμβριο τα ελαστικά που θα πωλούνται εντός Ε.Ε. και η οποία αξιολόγηση θα αφορά τις επιδόσεις στο βρεγμένο φρενάρισμα, την αντίσταση κύλισης και τον θόρυβο κύλισης.
Ψαγμένο σε κάθε λεπτομέρεια
Στη σχεδίαση του ContiPremiumContact 5 οι μηχανικοί επέλεξαν υπερμεγέθη μπλοκ πέλματος, στοιχείο που αρχικά έχει εφαρμοστεί σε σπορ ελαστικά επιδόσεων. Η μη παραμόρφωση του προφίλ εξασφαλίζει υψηλή πρόσφυση στις στροφές λόγω της μεγιστοποίησης της επιφάνειας επαφής με το δρόμο. Σημαντικό στοιχείο του νέου ελαστικού είναι και οι λεγόμενες «3D ακμές», που στοχεύουν στη μείωση των αποστάσεων φρεναρίσματος. Αυτές οι εγκάρσιες αυλακώσεις εμποδίζουν την παραμόρφωση των μπλοκ του πέλματος, με αποτέλεσμα να εξασφαλίζεται μεγαλύτερη διαθέσιμη επιφάνεια επαφής με το δρόμο στη μεταφορά δυνάμεων πέδησης. Πρόσθετες εγκοπές ενσωματώνονται στα μπλοκ, έτσι ώστε τα παραπάνω χαρακτηριστικά να ισχύουν και στο βρεγμένο οδόστρωμα. Τα στοιχεία αυτά λειτουργούν σαν… υαλοκαθαριστήρες σπάζοντας το φιλμ νερού μεταξύ δρόμου και ελαστικού. Επιπρόσθετη κορυφαία συμπεριφορά στο βρεγμένο εξασφαλίζουν τα «Aqua Grooves» στα πλευρά του πέλματος, τα οποίο εξασφαλίζουν γρήγορη απομάκρυνση του νερού προς αποφυγή της επικίνδυνης υδρολίσθησης, χωρίς όμως να χρειάζεται να μειωθεί η ακαμψία του ελαστικού. Η προσεκτική μελέτη στη νέα σχεδίαση των «ώμων» και της στεφάνης του ελαστικού ContiPremiumContact 5 οδήγησε στην επίτευξη εξαιρετικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, τη στιγμή που μικρά τμήματα από καουτσούκ «γεφυρώνουν» τα μπλοκ του πέλματος μειώνοντας σημαντικά το θόρυβο κύλισης.
Στην πράξη φαίνεται η διαφορά
Μετά τη θεωρητική παρουσίαση του νέου ContiPremiumContact 5, είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε για αρκετά χλμ. στους δρόμους πέριξ της Βαρκελώνης, όπου έλαβε χώρα η παρουσίαση. Επιλέξαμε μια Mercedes B200 CDI blueEFFICIENCY και συγκριτικά με το μοντέλο που είχαμε οδηγήσει παλαιότερα παρατηρήσαμε μια εμφανή μείωση θορύβου, τη στιγμή που η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου ήταν ακόμη καλύτερη. Iδιαίτερα θετικά είναι τα σχόλια μας για το προοδευτικό φρενάρισμα που παρατηρήσαμε. Σίγουρα δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα σε δημόσιο δρόμο για το κράτημα ή τη συμπεριφορά στο βρεγμένο, αφού ήταν μια ανοιξιάτικη μέρα, αλλά η συνολική βελτίωση του ελαστικού ήταν εμφανής. Σε αυτό φυσικά έχει συμβάλει και η νέα γόμα του ContiPremiumContact 5, με τα νέα «έξυπνα» συνθετικά πολυμερή, τα οποία έχουν κατάλληλες αντιδράσεις ανάλογα με τα φορτία και τη συχνότητά τους. Επίσης τα νέα πολυμερή επιτρέπουν την ικανοποίηση μεγαλύτερου αριθμού αντικρουόμενων απαιτήσεων από την γόμα όπως για παράδειγμα το να είναι ελαστική, αλλά να μην παραμορφώνεται σημαντικά κάτω από μεγάλα φορτία. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με την Continental και συγκριτικά με το προηγούμενο ελαστικό ContiPremiumContact 2, η απόσταση φρεναρίσματος με το ContiPremiumContact 5 είναι μειωμένη κατά 15% και η αντίσταση κύλισης κατά 8%. Από την άλλη η χιλιομετρική απόσταση έχει αυξηθεί κατά 12% και η ποιότητα κύλισης κατά 5%, παράλληλα φυσικά με το βελτιωμένο κράτημα.
ford
NEXEN NFERA PRIMUS