ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
 Το ανανεωμένο μοντέλο «αποβάλλει» το όνομα Passat και κρατάει μόνο το CC, ενώ πρόσθετα δέχεται έναν ανασχεδιασμό εξωτερικά και στο εσωτερικό.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το ανανεωμένο μοντέλο «αποβάλλει» το όνομα Passat και κρατάει μόνο το CC, ενώ πρόσθετα δέχεται έναν ανασχεδιασμό εξωτερικά και στο εσωτερικό.

VW CC 1,8 TSI - Αλλαγή ταυτότητας!

(7/5/2012)

Το 4θυρο μεσαίο κουπέ μοντέλο της VW κρατάει στην ονομασία του μόνο το CC διαγράφοντας το Passat, ενώ παράλληλα υποβάλλεται σε μια αισθητική ανανέωση.

Το 2008, η VW παρουσίασε την 4θυρη κουπέ εκδοχή του μεσαίου μοντέλου της, το Passat CC (όπου CC= Coupe Comfort), το οποίο σχεδιαστικά στο μόνο στοιχείο που έμοιαζε με το Passat ήταν στο ταμπλό. Το ανανεωμένο μοντέλο «αποβάλλει» το όνομα Passat και κρατάει μόνο το CC, ενώ πρόσθετα δέχεται έναν ανασχεδιασμό εξωτερικά και στο εσωτερικό. Εξωτερικά, έχει αλλάξει πλήρως το εμπρόσθιο και πίσω τμήμα του αμαξώματος (φωτιστικά σώματα, προφυλακτήρες και μάσκα), το οποίο δείχνει περισσότερο ελκυστικό, σύγχρονο και δυναμικό. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι πιο περιορισμένες όπως θα διαβάσετε παρακάτω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στο δρόμο: Με ταξιδιάρικο χαρακτήρα
Κατά την κίνησή του, το CC παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα, ενώ σε δρόμους με στροφές η συμπεριφορά του είναι προβλέψιμη και ασφαλής σε κάθε περίπτωση. Το τιμόνι του έχει αρκετά καλή αίσθηση σε όλες τις ταχύτητες, ωστόσο θα μπορούσε να ανταποκρίνεται λίγο πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού. Παράλληλα, το ESP φροντίζει να διορθώσει τις μικρές τάσεις υποστροφής που παρουσιάζονται στο όριο. Σε ανοιχτούς δρόμους, το CC βρίσκεται περισσότερο στο στοιχείο του, προσφέροντας αρκετά καλή άνεση και χαμηλό θόρυβο κύλισης.
Εσωτερικό: Αναβαθμισμένο και πολυτελές
Στο θάλαμο των επιβατών του CC οι διαφορές σε σχέση με το Passat CC αφορούν στην προσθήκη του ρολογιού στο κέντρο του ταμπλό, στην τοποθέτηση νέων χειριστηρίων του κλιματισμού και στην αλλαγή των επενδύσεων. Από πλευράς κατασκευής, τον premium χαρακτήρα του γερμανικού μοντέλου ενισχύουν τα παχιά αφρώδη υλικά που χρησιμοποιούνται στο επάνω μέρος του ταμπλό και στις πόρτες, ενώ σε κορυφαία επίπεδα κινούνται το φινίρισμα και η συναρμολόγηση. Στον τομέα των χώρων και ειδικότερα στο πίσω τμήμα της καμπίνας, μπορεί να φιλοξενήσει 2 επιβάτες λόγω του σχεδιασμού του καθίσματος, οι οποίοι απολαμβάνουν αρκετά καλούς χώρους για τα γόνατά τους, αλλά ο αέρας για τα κεφάλια τους είναι οριακός. Για τις αποσκευές το αντίστοιχο τμήμα είναι μεγάλο με αρκετό βάθος και χωρητικότητα 532 λίτρων.
Αποδοτικό και πολιτισμένο μοτέρ
Δεν υπήρξαν σημαντικές αλλαγές στον TSI κινητήρα των 1,8 λτ., ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 160 ίππους (σε 500 σ.α.λ. χαμηλότερα), ενώ παράλληλα μειώθηκαν ελαφρώς η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 κατά 0,2 λτ./100 χλμ. και 4 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Στην πράξη είναι αρκετός για να κινήσει το βάρους 1,5 τόνων αμάξωμα του γερμανικού 4θυρου κουπέ επιτυγχάνοντας πολύ καλές επιδόσεις, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει ανεξαρτήτως της επιλεγμένης σχέσης στο 6τάχυτο κιβώτιο. Επιπλέον, η λειτουργία του είναι αρκετά ελαστική από τις χαμηλές στροφές, πολιτισμένη και με χαμηλά επίπεδα θορύβου.
Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR