Τι μετράει στην αξία μεταπώλησης; Τι κρατάει την τιμή του ψηλά στην αγορά μεταχειρισμένου; Είναι η μάρκα; Ο εξοπλισμός; Μήπως τώρα πιά την διαφορά την κάνει και το ντίζελ; Είναι φυσικό δύο εκδόσεις του ίδιου μοντέλου, όταν έρθει η στιγμή να αλλάξουν ιδιοκτήτη, να πουληθούν με διαφορά στην τιμή που θα αντανακλά την αρχική. Αν δηλαδή το ένα αυτοκίνητο είχε τον «μεγάλο» κινητήρα και το άλλο τον «μικρό», είναι πιθανότερο το πρώτο να πιάσει περισσότερα λεφτά. &&&& Πιθανότερο και όχι σίγουρο, αφού η ζήτηση που θα υπάρχει στην αγορά μεταχειρισμένου τη στιγμή που θα πουληθεί μπορεί να είναι τέτοια που να ευνοεί τον οικονομικότερο κινητήρα, άρα το «μικρό» να πουληθεί είτε πιο γρήγορα, είτε ακόμη να πιάσει και περισσότερα χρήματα. &&&& Παρόλα αυτά, εφόσον και οι δύο κινητήρες είναι σε «ασφαλή» φορολογικά επίπεδα, δηλαδή δεν είναι πάνω από 1929 κ.εκ, τα περισσότερα άλογα, θα έχουν μάλλον τα περισσότερα λεφτά. &&&& Με αυτό το δεδομένο, θα έλεγε κανείς πως μια ακριβότερη έκδοση θα πιάσει περισσότερα από μία φτηνότερη. Αν και ο εξοπλισμός στην αγορά μεταχειρισμένου δεν μετράει, ή μάλλον δεν κοστολογείται όσο στο καινούργιο. &&&& Και εδώ έρχεται το ντίζελ. Δεδομένου ότι μία έκδοση ντίζελ είναι ακριβότερη από μία βενζίνης στην αγορά καινούργιου, δεν είναι και πιθανότερο να κρατήσει τα λεφτά της και στην αγορά μεταχειρισμένου. Δεν είναι δηλαδή το ντίζελ κάτι που αυξάνει την αξία μεταπώλησης; &&&& Στις ώριμες αγορές του εξωτερικού πάντως σίγουρα. Σε πρόσφατη έρευνα της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου, τα δημοφιλή μοντέλα στις εκδόσεις ντίζελ φάνηκαν να κρατάνε όχι μόνο περισσότερη αξία, αλλά στο ακέραιο τη διαφορά τιμής που είχαν όταν ήταν καινούργια. &&&& Παρότι δηλαδή η απαξίωση στα τέσσερα χρόνια ξεπερνούσε το 40% επί της αρχικής τιμής, η διαφορά στην τιμή μεταπώλησης ανάμεσα στο ντίζελ και σε αυτό με κινητήρα βενζίνης ήταν σχεδόν η ίδια, όχι σε ποσοστό αλλά αριμθητικά, με αυτή που χώριζε τα δύο μοντέλα καινούργια. Ενδεικτικά η διαφορά τιμής ανάμεσα σε δύο μεταχειρισμένα Ford Focus τετραετίας, το ένα με κινητήρα ντίζελ 1,6TDCi και το άλλο με τον βενζίνης 1,8i είναι 2.300 ευρώ. Όταν αγοράστηκαν καινούργια η διαφορά ήταν 2.800 ευρώ. Το ίδιο ποσό χωρίζει και ένα Peugeot 308 1,6HDi σε σχέση με ένα 1,6VTi μετά από τέσσερα χρόνια, στην αγορά μεταχειρισμένου. Η διαφορά στο Audi A3 1,9TDI και στο 1,6FSI είναι 2.500 ευρώ με αρχική διαφορά τις 3.000 ευρώ και παρότι ο 1,9TDI έχει πλέον αντικατασταθεί και ανήκει στην περασμένη γενιά κινητήρων. Αντίστοιχα η αρχική διαφορά 3.200 ευρώ ανάμεσα στις BWM 320d και 320i του 2008 στην αγορά μεταχειρισμένου βρίσκεται στα 2.800 ευρώ, ενώ ακόμη πιο θεαματικά στο Opel Zafira, είναι στις 3.000 ευρώ, όσο ακριβώς ήταν και όταν τόσο το 1.7CDTi όσο και το 1.8i ήταν καινούργια. Κυρίως γιατί σε αυτή την κατηγορία η χρηστικότητα και η κατανάλωση μετράνε πολύ και έτσι η ζήτηση για ντίζελ είναι αυξημένη. &&&& Αν και η ελληνική αγορά δεν είναι τόσο ώριμη όσο αγορές όπου το ντίζελ ξεπερνά το 50% των πωλήσεων, είναι μάλλον αναμενόμενο αντίστοιχα φαινόμενα να παρατηρηθούν και στην Ελλάδα. &&&& Με αυτό το δεδομένο, η αρχική διαφορά τιμής που υπολογίζουμε να αποσβέσουμε από την μειωμένη κατανάλωση, τα τέλη και την τιμή του καυσίμου ντίζελ, όχι μόνο καλύπτεται από αυτά, αλλά επιστρέφει και σχεδόν στο ακέραιο στην μεταπώληση. Ουσιαστικά εκμηδενίζοντας οποιδήποτε οικονομικό αβαντάζ παρουσίαζε η βενζινοκίνητη έκδοση. &&&& Εσείς όμως το βλέπετε έτσι; Έχετε σκεφτεί πως θα μετρήσει το ντίζελ στην αξία μεταπώλησης; Το έχετε θεωρήσει θετικό; Αρνητικό; Τι σκέψη κάνατε όταν είδατε τη διαφορά τιμής ανάμεσα στην έκδοση ντίζελ και στην έκδοση βενζίνης; &&&& Θεωρείτε πως τα λεφτά που δίνει πίσω το ντίζελ στη μεταπώληση στις άλλες χώρες, θα τα δώσει και στην Ελλάδα; Και αν ναι, τότε βλέπετε ακόμη κάποιο οικονομικό όφελος στην επιλογή βενζινοκινητήρα; Δεν καταρρίπτονται έτσι όλες οι προϋποθέσεις διανυθέντων χιλιομέτρων και δεν περιττεύουν όλες οι συζητήσεις για απόσβεση; Τι λέτε;
Φίλε ferra εάν δεν γνωρίζεις να μην μιλάς καλλίτερα. Στην Αγγλία όπου πήγα για το σέρβις σε 3 ετών αυτοκίνητο MAZDA 6 2.2 SPORT TURBO DIESEL 185 PS luxury edition πλήρωσα 330 ευρώ μαζί με τα εργατικά είναι πιο ακριβά από Ελλάδα. Το 2.5 βενζινοκίνητο έχει ακριβώς τα ίδια έξοδα. Εκτός και εάν μιλάς για ντίζελ προϊστορικά με παλαιάς τεχνολογίας κινητήρες.
Πριν μιλήσεις λοιπόν για παπατζήδες απόκτησε την γνώση και άσε την φιλοσοφία σε εμάς που έχουμε εμπειρία επί του θέματος.
Ζω στην Αγγλία και παρακολουθώ ένα πολύ παράδοξο που συμβαίνει στην Ελλάδα. Οι τιμές των ντίζελ είναι πολύ πιο υψηλές από τις αντίστοιχες σε κυβικά και απόδοση βενζινοκίνητες εκδόσεις.Στην Αγγλία η διαφορά τιμής στα ακριβά δηλαδή 40000 Ευρώ είναι 1500 Ευρώ. Φανταστείτε πόσο γρήγορα γίνεται η απόσβεση με την πολύ χαμηλότερη κατανάλωση.Βέβαια στην Αγγλία το ντίζελ είναι 5-6 λεπτά πιο ακριβό στο λίτρο ακριβώς για να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά στο κόστος χρήσεως ειδάλλως όλοι θα αγόραζαν ντίζελ. Εγώ έχω ένα MAZDA 6 2.2 sport turbo diesel 185 PS luxury edition και έχω πάθει σοκ.Ούτε αλλάζεις συχνά ταχύτητα με την ροπή του κινητήρα μέσα στην πόλη,ξεχνάω να βάλω πετρέλαιο, είναι αρκετά καλό στην επιτάχυνση από στάση ,8,3 δλ 0-100 και απίστευτες ρεπρίζ. Ο θόρυβος στους σύγχρονους κινητήρες είναι πολύ μειωμένος και η χροιά του πολύ βελτιωμένη.Δεν με ενοχλεί καθόλου.
Λυπάμαι διότι στην Ελλάδα τα ντίζελ είναι πολύ ακριβότερα από τα βενζινοκίνητα σε αρχική τιμή.Ίσως εάν αυξηθούν οι πωλήσεις να μειωθούν.Έχω όμως την εντύπωση ότι οι εταιρείες αισχροκερδούν εις βάρος των καταναλωτών.
Ευχαριστώ.
Για όποιον δεν τον ενδιαφέρει το κροτάλισμα της μηχανής του diesel,και το περιορισμένο εύρος στροφών,το πετρέλαιο είναι σωτηρία από οικονομικής άποψης.Μην κοιτάτε τις καταναλώσεις που δίνουν οι εταιρίες,δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα.Στα βενζινοκίνητα τα 10 λίτρα στα 100 είναι μια καλή προσέγγιση,και στο diesel τα 5.Μέσο όρο για μικρά ΙΧ...
Όχι. Δεν συμφέρει σε καμιά περίπτωση γιατί στα 4 χρόνια το πετρελαιοκίνητο με 15000 χλμ το χρόνο ίσα που θα έχει προλάβει να κάνει απόσβεση των παραπάνω χρημάτων για την αγορά του. Για να υπάρχει πραγματικό ώφελος πρέπει να κρατήσεις το αμάξι για πάνω από 8 χρόνια. Τότε όμως και για τα δύο, η απαξίωση θα είναι τόσο μεγάλη που δεν μπορούμε να μιλάμε για ουσιαστική διαφορά. Πάντως δεν συμφέρει σε κανέναν να πουλήσει το παλαιότερο αμάξι του για να αγοράσει καινούργιο πετρελαιοκίνητο. Το καλό θα ήταν να είχαμε όλοι αγοράσει diesel πριν από μερικά χρόνια που πήραμε αμάξια. Τότε όμως απαγορευόταν. Τώρα πλέον είναι αργά γαι να αλλάξουμε αυτοκίνητα. Εδώ παλεύουμε για να κρατήσουμε αυτά που έχουμε και για πληρώσουμε τους λογαριασμούς μας, η σκέψη για αλλαγή αυτοκινήτου ανήκει πια στη φαντασία.
Αυτό που περιγράφετε είναι αυτονόητο. Αν έχω αγοράσει ένα ακριβό αμάξι (πχ VW Tiguan 1.4) το οποίο όμως δεν δαγκώνει με φορολογία-τέλη-ασφάλειες κτλ, δεν έχω κανένα λόγο να το σκοτώσω, εκτός να έχω βρεθεί σε δεινή οικονομική θέση, αλλά και πάλι δεν θα το πουλήσω παρακάτω από 1000-2000 ευρώ από την μέση τρέχουσα τιμή. Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο-επένδυση, που το έπαιρνες πχ 100000 δρχ και το πούλαγες μετά από τρία χρόνια 150000 δρχ έχει πεθάνει από την δεκαετία του 80. Επίσης το αυτοκίνητο που κράταγαν οι παλιοί 20 χρόνια ένεκα απλής κατασκευής και φτηνού σέρβις στον τοπικό μαστροΜπάμπη. Τώρα το αμάξι (δεν μιλάμε για πολυτελή supercars βέβαια), έχει μετατραπεί σε ένα ακριβό αναλώσιμο το οποίο χάνει την αξία του ακόμα και μετά από μια βδομάδα χρήσης και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αντέχει πέραν της δεκαετίας, αφού μετά η συντήρηση γίνεται ασύμφορη. Οπότε κατά την γνώμη μου, οι αγορές -είτε αφορούν καινούργιο, είτε μεταχειρισμένο - θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο έξυπνες.
Δεν υπάρχει στην χώρα μας το πετρελειοκίνητο να πιάνει μεγαλύτερη τιμή ως μεταχειρισμένο από ένα βενζινοκίνητο,εκτός κάποιων εξαιρέσεων και εκτός κάποιων ειδικών καταστάσεων.Τα πετρελαιοκίνητα σε βάθος χρόνου είναι περισσότερο ακριβά στην συντήρηση τους, γιατί λοιπόν κάποιοι που όταν έρθει η ώρα να το συντηρήσουνε λόγω χρόνου και χιλιομέτρων, να αγοράσουνε το πετρελαιοκίνητο και μάλιστα ακριβότερα από το βενζινοκίνητο.Μπορεί οι παπατζήδες να λένε διαφόρα ότι ήταν ακριβότερο στην αγορά και άλλα τέτοια,ας κρατήσουνε όμως ένα πετρελαιοκίνητο και ας το συντηρήσουνε,να γελάσει κάθε πικραμένο χείλη,και τότε τα ξαναλέμε.
Οι κινητήρες diesel και κατ επεκταση τα αυτοκινητα diesel θα πωλούνται ακριβότερα πάντα
και λόγω κόστους παραγωγής ,γενικά ειναι πιο αξιοπιστα σε βαθος χρόνου-χιλιομέτρων, απο την αλλη πλευρά ειμαστε ως λαός και των ακρων, τωρα ολοι diesel ,θα πρέπει παντως οι ενδιαφερόμενοι να γνωριζουν οτι τελικα το πόσα χιλιμετρα κανουν κατα μεσο ορο ειναι ειναι πολυ συμαντικος παραγοντας ωστε να κανουν σωστη επιλογή φυσικο ειναι αν καποιος κανει πανω απο 27-30.000km/ετος να επιλεξει diesel, δεν πιστευω παντως οτι ειναι και παρα πολλοι αυτοι τουλαχιστον στα αστικα κεντρα ειναι θετικο βεβαια οτι πλεον υπαρχουν πολυ καλεσ επιλογες βενζινης-diesel
το αμαξι που παιρνω το παιρνω για μια ζωη.δεν καταλαβαινω την λογικη παιρνω αμαξι με σκοπο να το πουλησω.οποτε με ενδιαφερει το αμαξι οταν το αγοραζω.δεν μ απασχολει η αξια μεταπωλησης
Φίλε ferra εάν δεν γνωρίζεις να μην μιλάς καλλίτερα. Στην Αγγλία όπου πήγα για το σέρβις σε 3 ετών αυτοκίνητο MAZDA 6 2.2 SPORT TURBO DIESEL 185 PS luxury edition πλήρωσα 330 ευρώ μαζί με τα εργατικά είναι πιο ακριβά από Ελλάδα. Το 2.5 βενζινοκίνητο έχει ακριβώς τα ίδια έξοδα. Εκτός και εάν μιλάς για ντίζελ προϊστορικά με παλαιάς τεχνολογίας κινητήρες. Πριν μιλήσεις λοιπόν για παπατζήδες απόκτησε την γνώση και άσε την φιλοσοφία σε εμάς που έχουμε εμπειρία επί του θέματος.
Ζω στην Αγγλία και παρακολουθώ ένα πολύ παράδοξο που συμβαίνει στην Ελλάδα. Οι τιμές των ντίζελ είναι πολύ πιο υψηλές από τις αντίστοιχες σε κυβικά και απόδοση βενζινοκίνητες εκδόσεις.Στην Αγγλία η διαφορά τιμής στα ακριβά δηλαδή 40000 Ευρώ είναι 1500 Ευρώ. Φανταστείτε πόσο γρήγορα γίνεται η απόσβεση με την πολύ χαμηλότερη κατανάλωση.Βέβαια στην Αγγλία το ντίζελ είναι 5-6 λεπτά πιο ακριβό στο λίτρο ακριβώς για να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά στο κόστος χρήσεως ειδάλλως όλοι θα αγόραζαν ντίζελ. Εγώ έχω ένα MAZDA 6 2.2 sport turbo diesel 185 PS luxury edition και έχω πάθει σοκ.Ούτε αλλάζεις συχνά ταχύτητα με την ροπή του κινητήρα μέσα στην πόλη,ξεχνάω να βάλω πετρέλαιο, είναι αρκετά καλό στην επιτάχυνση από στάση ,8,3 δλ 0-100 και απίστευτες ρεπρίζ. Ο θόρυβος στους σύγχρονους κινητήρες είναι πολύ μειωμένος και η χροιά του πολύ βελτιωμένη.Δεν με ενοχλεί καθόλου. Λυπάμαι διότι στην Ελλάδα τα ντίζελ είναι πολύ ακριβότερα από τα βενζινοκίνητα σε αρχική τιμή.Ίσως εάν αυξηθούν οι πωλήσεις να μειωθούν.Έχω όμως την εντύπωση ότι οι εταιρείες αισχροκερδούν εις βάρος των καταναλωτών. Ευχαριστώ.
Για όποιον δεν τον ενδιαφέρει το κροτάλισμα της μηχανής του diesel,και το περιορισμένο εύρος στροφών,το πετρέλαιο είναι σωτηρία από οικονομικής άποψης.Μην κοιτάτε τις καταναλώσεις που δίνουν οι εταιρίες,δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα.Στα βενζινοκίνητα τα 10 λίτρα στα 100 είναι μια καλή προσέγγιση,και στο diesel τα 5.Μέσο όρο για μικρά ΙΧ...
Όχι. Δεν συμφέρει σε καμιά περίπτωση γιατί στα 4 χρόνια το πετρελαιοκίνητο με 15000 χλμ το χρόνο ίσα που θα έχει προλάβει να κάνει απόσβεση των παραπάνω χρημάτων για την αγορά του. Για να υπάρχει πραγματικό ώφελος πρέπει να κρατήσεις το αμάξι για πάνω από 8 χρόνια. Τότε όμως και για τα δύο, η απαξίωση θα είναι τόσο μεγάλη που δεν μπορούμε να μιλάμε για ουσιαστική διαφορά. Πάντως δεν συμφέρει σε κανέναν να πουλήσει το παλαιότερο αμάξι του για να αγοράσει καινούργιο πετρελαιοκίνητο. Το καλό θα ήταν να είχαμε όλοι αγοράσει diesel πριν από μερικά χρόνια που πήραμε αμάξια. Τότε όμως απαγορευόταν. Τώρα πλέον είναι αργά γαι να αλλάξουμε αυτοκίνητα. Εδώ παλεύουμε για να κρατήσουμε αυτά που έχουμε και για πληρώσουμε τους λογαριασμούς μας, η σκέψη για αλλαγή αυτοκινήτου ανήκει πια στη φαντασία.
Πιστεύω ότι με τον καιρό μπορεί να πέσουν οι τιμές στις μικρότερες κατηγορίες. Οι μεγαλύτερες θα την κρατήσουν και πάλι ψηλά.
Αυτό που περιγράφετε είναι αυτονόητο. Αν έχω αγοράσει ένα ακριβό αμάξι (πχ VW Tiguan 1.4) το οποίο όμως δεν δαγκώνει με φορολογία-τέλη-ασφάλειες κτλ, δεν έχω κανένα λόγο να το σκοτώσω, εκτός να έχω βρεθεί σε δεινή οικονομική θέση, αλλά και πάλι δεν θα το πουλήσω παρακάτω από 1000-2000 ευρώ από την μέση τρέχουσα τιμή. Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο-επένδυση, που το έπαιρνες πχ 100000 δρχ και το πούλαγες μετά από τρία χρόνια 150000 δρχ έχει πεθάνει από την δεκαετία του 80. Επίσης το αυτοκίνητο που κράταγαν οι παλιοί 20 χρόνια ένεκα απλής κατασκευής και φτηνού σέρβις στον τοπικό μαστροΜπάμπη. Τώρα το αμάξι (δεν μιλάμε για πολυτελή supercars βέβαια), έχει μετατραπεί σε ένα ακριβό αναλώσιμο το οποίο χάνει την αξία του ακόμα και μετά από μια βδομάδα χρήσης και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αντέχει πέραν της δεκαετίας, αφού μετά η συντήρηση γίνεται ασύμφορη. Οπότε κατά την γνώμη μου, οι αγορές -είτε αφορούν καινούργιο, είτε μεταχειρισμένο - θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο έξυπνες.
Δεν υπάρχει στην χώρα μας το πετρελειοκίνητο να πιάνει μεγαλύτερη τιμή ως μεταχειρισμένο από ένα βενζινοκίνητο,εκτός κάποιων εξαιρέσεων και εκτός κάποιων ειδικών καταστάσεων.Τα πετρελαιοκίνητα σε βάθος χρόνου είναι περισσότερο ακριβά στην συντήρηση τους, γιατί λοιπόν κάποιοι που όταν έρθει η ώρα να το συντηρήσουνε λόγω χρόνου και χιλιομέτρων, να αγοράσουνε το πετρελαιοκίνητο και μάλιστα ακριβότερα από το βενζινοκίνητο.Μπορεί οι παπατζήδες να λένε διαφόρα ότι ήταν ακριβότερο στην αγορά και άλλα τέτοια,ας κρατήσουνε όμως ένα πετρελαιοκίνητο και ας το συντηρήσουνε,να γελάσει κάθε πικραμένο χείλη,και τότε τα ξαναλέμε.
Οι κινητήρες diesel και κατ επεκταση τα αυτοκινητα diesel θα πωλούνται ακριβότερα πάντα και λόγω κόστους παραγωγής ,γενικά ειναι πιο αξιοπιστα σε βαθος χρόνου-χιλιομέτρων, απο την αλλη πλευρά ειμαστε ως λαός και των ακρων, τωρα ολοι diesel ,θα πρέπει παντως οι ενδιαφερόμενοι να γνωριζουν οτι τελικα το πόσα χιλιμετρα κανουν κατα μεσο ορο ειναι ειναι πολυ συμαντικος παραγοντας ωστε να κανουν σωστη επιλογή φυσικο ειναι αν καποιος κανει πανω απο 27-30.000km/ετος να επιλεξει diesel, δεν πιστευω παντως οτι ειναι και παρα πολλοι αυτοι τουλαχιστον στα αστικα κεντρα ειναι θετικο βεβαια οτι πλεον υπαρχουν πολυ καλεσ επιλογες βενζινης-diesel
το αμαξι που παιρνω το παιρνω για μια ζωη.δεν καταλαβαινω την λογικη παιρνω αμαξι με σκοπο να το πουλησω.οποτε με ενδιαφερει το αμαξι οταν το αγοραζω.δεν μ απασχολει η αξια μεταπωλησης