ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σύμφωνα με τη Honda, ο χαρακτήρας του νέου CR-V ισορροπεί ανάμεσα στα συμβατικά μοντέλα και στα SUV.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σύμφωνα με τη Honda, ο χαρακτήρας του νέου CR-V ισορροπεί ανάμεσα στα συμβατικά μοντέλα και στα SUV.

Αποκαλυπτήρια για το νέο Honda CR-V

(19/7/2012)

Ελαφρά μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τον προκάτοχό του και με πιο «αστικό» χαρακτήρα, φιλοδοξεί να αποτελέσει τη χρυσή τομή μεταξύ συμβατικών αυτοκινήτων και SUV.

Μετά την παρουσίαση της αμερικάνικης έκδοσης στην έκθεση του Λος ¶ντζελες, το Νοέμβριο του 2011, η Honda έρχεται τώρα να δημοσιεύσει τις πρώτες φωτογραφίες του νέου της CR-V, που προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά. Υποστηρίζει μάλιστα ότι ο χαρακτήρας του θα είναι ο,τι πιο κοντά σε αυτόν ενός συμβατικού αυτοκινήτου, συγκριτικά με τα άλλα SUV της κατηγορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η νέα, τέταρτη γενιά του μοντέλου θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στη Μεγάλη Βρετανία. Από άποψης διαστάσεων θα είναι οριακά μεγαλύτερο σε μήκος, με πιο χαμηλή οροφή, που θα του δίνει οπτικά μία πιο «ασφάλτινη» αύρα. Πράγματι, η θέση του οδηγού έχει χαμηλώσει κατά 10 χιλιοστά, ενώ η βάση των πίσω καθισμάτων κατά 38 χιλιοστά, με ο,τι αυτό συνεπάγεται. Αυτό βεβαίως αποτελεί συνειδητή επιλογή της Honda, που θεωρεί ότι το νέο CR-V βρίσκεται σε «απόλυτη ισορροπία μεταξύ ενός αυτοκινήτου και ενός SUV».

Εξετάζοντας το μπροστινό μέρος, είναι άμεσα εμφανής η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας, που θέλει την ευμεγέθη γρίλια να σβήνει μέσα στα φωτιστικά σώματα. Κάτω πάλι, πλαστικές ενισχύσεις περιτρέχουν όλο το αμάξωμα, με στόχο να ενισχύσουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Όσο για το πίσω μέρος, τα βλέμματα τραβάνε τα φουτουριστικά φώτα και το μικρό παρμπρίζ. Όλα μαζί βοηθούν στη δημιουργία μίας πιο επιθετικής εμφάνισης, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, βελτιώνοντας παράλληλα την αεροδυναμική του οχήματος.

Αναφορικά με τους κινητήρες, η βασική βενζινοκίνητη έκδοση παραμένει στα 2, 0 λίτρα, αποδίδοντας ισχύ 155 ίππων και ροπή 182 Nm. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 7,4 λίτρα/ 100 χλμ. (7,5 λίτρα/ 100 χλμ. για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο των πέντε σχέσεων), ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν περιοριστεί αισθητά, στα 168 γρ./ χλμ, για την προσθιοκίνητη έκδοση. Εναλλακτικά, υπάρχει ένας ντίζελ 2,2 i-DTEC, 150 ίππων και 350 Nm ροπής, με κατανάλωση 5,6 λίτρα/ 100 χλμ, την έκπληξη όμως αναμένεται να κάνει ένας νέος πετρελαιοκινητήρας, που βρίσκεται στα σκαριά και αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2013. Πρόκειται για ένα σύνολο 1,6 λίτρων και 120 ίππων, με 300 Nm ροπής και εκπομπές CO2 μόλις 99 γραμμάρια/ χιλιόμετρο, τιμή εξαιρετική αν αναλογιστεί κανείς τον όγκο και την κατηγορία του αυτοκινήτου. Ο συγκεκριμένος μάλιστα θα συνδυάζεται με κίνηση στους εμπρός αλλά και στους τέσσερις τροχούς.

Το νέο Honda CR-V θα κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στο σαλόνι του Παρισιού, ενώ πριν από τα τέλη του έτους αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά.

Mercedes
Audi