ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To Cruze διαθέτει ένα κορυφαίο πακέτο συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Cruze διαθέτει ένα κορυφαίο πακέτο συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Οδηγούμε το Chevrolet Cruze Wagon

3.772 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2012)

Το νέο Chevrolet Cruze SW συνδυάζει την πρακτικότητα με την κομψότητα που συνήθως λείπει από τα οχήματα του είδους, αποτελώντας μια μοντέρνα πρόταση για όσους αναζητούν έναν ικανό νθρωπομεταφορέα με αξιοζήλευτο Value for Money.

Με μια ματιά
Κομψό και πρακτικό
Χώρος αποσκευών μέχρι 1.478 λτ.
Νέος 1,4 λτ. τούρμπο 140 ίππων και 1,7 λτ. turbodiesel 130 PS
Με σύστημα infotainment Chevrolet Mylink
Tον Οκτώβριο στην Ελλάδα
Από το 2009 που λανσαρίστηκε, το Cruze έγινε το χρυσό παιδί της Chevrolet, το οποίο με σχεδόν 1,3 εκατ. πωλήσεις  μέχρι σήμερα αποτέλεσε ένα γερό στήριγμα για την εταιρεία. Σήμερα λανσάρεται η στέισον βάγκον έκδοση του μοντέλου, η οποία μετά τη σεντάν και την πεντάθυρη έρχεται να ολοκληρώσει τον οικογενειακό προσανατολισμό του.
Αρέσει παιδί μου, αρέσει…
Τα στέισον βάγκον ενίοτε στερούνται κομψότητας, η οποία θυσιάζεται προς όφελος της πρακτικότητας. Αυτό δεν ισχύει για το νέο Cruze SW, το οποίο είναι αρκετά ελκυστικό και στιλάτο. Ο πίσω όγκος έχει προσαρμοστεί με επιτυχία στα 4,675 μέτρα του αμαξώματος και το όλο σύνολο δείχνει μοντέρνο και νεανικό. Καμία σχέση με βαρετά σχήματα και εικόνες «κουτιού». Οι βασικές σχεδιαστικές γραμμές του Cruze έχουν παραμείνει φυσικά αναλλοίωτες μέχρι την πίσω κολόνα, τη στιγμή που οι στάνταρ ράγες οροφής συμβάλλουν με τη σειρά τους στο δυναμισμό του μοντέλου. Εκτός από το προφανές, τη διαφορετική σχεδίαση του πίσω μέρους δηλαδή, το Chevrolet Cruze SW διαθέτει ελαφρά ανασχεδιασμένη μάσκα και ένα μερικό φρεσκάρισμα στην εμφάνιση. 
Τα στοιχεία αυτά θα εμφανιστούν και στα υπόλοιπα Cruze, το σεντάν και το πεντάθυρο. Σε κάθε περίπτωση, το μικρομεσαίο Cruze SW καταφέρνει να  κρύψει το μέγεθός του, στοιχείο που ενισχύει την ευχάριστη σκηνική του παρουσία. 
Όσοι θέλουν ένα κομψό, πρακτικό και λειτουργικό αυτοκίνητο με υψηλό δείκτη αξίας/τιμής για την εξυπηρέτηση των οικογενειακών ή των χομπίστικων αναγκών τους, θα πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι τον ερχόμενο Οκτώβριο μιας και τότε το νέο Chevrolet Cruze Station Wagon θα έρθει στην Ελλάδα μόνο με τον 1,4 τούρμπο και τον 1,7 turbodiesel. Η τιμή του μοντέλου για την αγορά μας δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή, αλλά σύμφωνα με στελέχη της αντιπροσωπείας στη χώρα μας γίνονται προσπάθειες για την επίτευξη μιας τιμής κάτω από 20.000 ευρώ για την έκδοση με τον νέο 1,4 τούρμπο κινητήρα και υπερπλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Περισσότερα λοιπόν σε μερικούς μήνες…
Eσωτερικό: Πρακτικό και hi-tech
Σχεδιαστικά, το εσωτερικό του Cruze SW δεν έχει αλλάξει και πολύ. Το ευχάριστο μοτίβο των σεντάν/πεντάθυρων παραμένει, όπως φυσικά και η προσεγμένη κατασκευή με καλή συναρμογή και ανάλογο φινίρισμα. Κάποιες αλλαγές στον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα είναι επουσιώδεις. Η μεγάλη διαφορά έχει να κάνει με το λανσάρισμα του σοφιστικέ συστήματος infotainment, το οποίο η Chevrolet ονομάζει MyLink και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την LG. Κύριο στοιχείο του συστήματος είναι η νέα 7 ιντσών έγχρωμη οθόνη αφής και το γεγονός ότι φέρει τις ικανότητες ενός smartphone μέσα στο αυτοκίνητο χάρη στη σχετική σύνδεση με καλώδιο ή Bluetooth. 
Έτσι κανείς έχει πρόσβαση σε πλοήγηση, video, φωτογραφίες, τηλεφωνικό κατάλογο, mp3 κτλ. Το MyLink ενσωματώνει και κάμερα οπισθοπορείας, υπάρχουν χειριστήρια στο τιμόνι και συνδέεται με 6 ηχεία. 
Σε ό,τι αφορά στους χώρους, αυτοί παραμένουν άνετοι φυσικά, τη στιγμή που οι πολλές φανερές και κρυφές θήκες για μικροαντικείμενα τονίζουν την πρακτικότητα, την οποία απογειώνει φυσικά η διαμόρφωση του χώρου αποσκευών των 500 λτ. Με την πτώση της πλάτης των πίσω αναδιπλούμενων καθισμάτων (αναλογία 60/40), ο χώρος αποσκευών φτάνει στα 1.478 λτ.!
Στο δρόμο: ¶νετο και ικανό 
Ξεκινήσαμε τις δοκιμές με τη νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση και η εικόνα του Cruze SW είναι ανώτερη του αναμενομένου. ΚατΆ αρχήν ξεχωρίζει ο κινητήρας, ο οποίος από τις 1.200 σ.α.λ. και πάνω διαθέτει την απαιτούμενη ελαστικότητα και ροπή για να αντεπεξέλθει στις μεταφορικές ανάγκες τις συγκεκριμένης έκδοσης, είτε μιλάμε για έλξη κάποιου τρέιλερ είτε για ταξίδι στην εθνική. Είναι οικονομικός και με πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και προσφέρει ικανοποιητικότατες επιδόσεις που, σίγουρα, δεν αποτελούν και προτεραιότητα για τους αγοραστές στην κατηγορία. Η ανάρτηση είναι άνετη, ο θόρυβος στην καμπίνα διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα, η ποιότητα κύλισης είναι αξιολογότατη, αλλά οι κλίσεις στις στροφές γίνονται αισθητές. Θετικό πρόσημο έχει το και το νέο ηλεκτρικό τιμόνι που είναι ελαφρύ και ακριβές. 
Καλοδεχούμενη αίσθηση έχει και ο επιλογέας με ικανοποιητικό κούμπωμα και αίσθηση. Στην  έκδοση με τον 1,4 τούρμπο κινητήρα ο κινητήρας των 140 ίππων έδειξε πιο ζωντανός  χαμηλά από ό,τι στα Opel Αstra (λόγω βάρους και κλιμάκωσης κιβωτίου) και στην καμπίνα  απολαμβάνεις ένα ακόμη πιο ήσυχο περιβάλλον. Σε κάθε περίπτωση, το Cruze SW είναι προβλέψιμο και ασφαλές ακόμα και κάτω από συνθήκες ιδιαίτερης πίεσης, διαθέτοντας μάλιστα ένα κορυφαίο πακέτο συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, που ενισχύει το ανταγωνιστικό του προφίλ σε θέματα Value for Money.

Εκτός από το προφανές, την διαφορετική σχεδίαση του πίσω μέρους δηλαδή, το Chevrolet Cruze SW διαθέτει ελαφρά ανασχεδιασμένη μάσκα και φρεσκαρισμένη εμφάνιση.

Εκτός από το προφανές, την διαφορετική σχεδίαση του πίσω μέρους δηλαδή, το Chevrolet Cruze SW διαθέτει ελαφρά ανασχεδιασμένη μάσκα και φρεσκαρισμένη εμφάνιση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
Moto